Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En osaa nauttia elämästä ilman rahaa

Vierailija
23.03.2014 |

Niin. En osaa. Pitääkö mun tehdä joku lobotomia itelleni, että alan ihastelemaan kun oravat syö käpyjä ja lokit ulostelee torilla ihmisten lippiksille, kevään paskainen tuoksu leijuu läpi miljöön, onnelliset pariskunnat söpöilee auringonpaisteessa ja minä talsin kakskyt senttiä taskussa roskaduuniin muiden haukuttavaks?

Antakaas tälle elämäniloiselle ikuiselle optimistille muutama vinkki viistoistanen, miten tästä elämästä voi nauttia ilmaiseks? Oon kyllä syvästi kiitollinen näistä monista ilmaishyödykkeistä kuten raittiista ilmasta, mutta en vaan jaksa bilettää sen kunniaks ihan every day nykyään.

Thanks siskot jo etukäteen!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä tarvitse joka päivähihkua ilosta noista oravist sun muista.

Lähdetään ratkaisemaan tätä ongelmaa siten, että kerrot, että mistä asioista nautit? Mietitään sitten yhdessä, että miten saisit sellaisia asioita elämääsi, vaikka edes puolittain.

Vierailija
2/2 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis. Itsehän löysin onnen puiston penkillä istumisesta, ultimaattinen antikliimaksi tapahtui kun keksin alkaa keräilemään maahan tippuneita lehtiä. Kävely harrastuksena ei vaadi paljoa varusteita ja hankintoja. Tosi hauskaa puuhaa ja maisematkin vaihtuu ja kaikkea. Suosittelen! Yks on kans tuntemattomien ihmisten seurailu (vink vink, voi yhdistää kävelyyn!), se oli edullista ja viihdyttävää, pääsin sitten ihan valtion hotelliin siitä touhusta lepäämäänkin - hyvät edut siis ja maittava safka kun vähän veronmaksajien piikkiin ostettua suolaa hipsas pöperönsä päälle! Suosittelen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla