Mitä lahjaksi miehelle, jolla on jo kaikkea?
Jokavuotinen pulma, mutta ehkä täältä saa apuja. Viisikymppinen akateeminen ja sivistynyt mies, joka lukee paljon tietokirjallisuutta, joten kirja on ainakin yksi lahja. Tiede, historia, poliitiikka -linjalla. Mutta mitä yllättävää voisi ostaa?
Kommentit (26)
Minun mieheni oli äärettömän onnellinen saadessaan lahjaksi anustapin.
Vierailija kirjoitti:
Itse ajattelin tilata Suomesta HUOPIKKAAT espanjalaiselle miehelleni :) Täällä käytetään sisätossuja ja luulisi, että laadukkaat huopatossut kelpaavat
Aika kova veto :) Mitä Espanjasta voisi tilata?
Emma K. kirjoitti:
Minun mieheni oli äärettömän onnellinen saadessaan lahjaksi anustapin.
No hyvä että oli onnellinen, mutta ei mitään K18 lahjoja kuitenkaan meidän kuusen alle.
Miksi pitää tuommoisia kirjoittaa?
Mä ostin jo perus tylsät kirjan, vastamelukuulokkeet, alkoholia ja villasukat. Bonuksena aion ostaa korttipeli Viruksen. Nuorina pelattiin Skip boa ja Unoa yöt läpeensä tosissamme, jouluyöstä tulee vielä kilpailun yö.
Miesten shampoota, hoitoainetta, uusi partahöylä tms. Lukulamppu, jouluvalot parvekkeelle tai joku jouluvalo ikkunaan. Uusi kynnysmatto,tai leikkuulauta.
Kokonainen ilmakuivattu kinkku, jos ei ole rahasta kiinni. On meinaan aika kalliita mutta niin nannaa niin nannaa!
Hyvät keittiöveitset, hyvää giniä, hienoa suklaata, hanskat, tyylikäs pipo, kiva oloasu.
Vierailija kirjoitti:
Kokonainen ilmakuivattu kinkku, jos ei ole rahasta kiinni. On meinaan aika kalliita mutta niin nannaa niin nannaa!
Tämä oli siis tuohon, että mitä Espanjasta voi tilata :)
Koira, mielellään pentu ja hyväkäytöksinen. Vilkas ja menevä, sekarotuinen söpöläinen.
(varmista, että tarpeen vaatiessa pystyt itse huolehtimaan siitä)
Vierailija kirjoitti:
Miesten shampoota, hoitoainetta, uusi partahöylä tms. Lukulamppu, jouluvalot parvekkeelle tai joku jouluvalo ikkunaan. Uusi kynnysmatto,tai leikkuulauta.
Jos miehesi kokkaa, niin poimisin tästä listasta tuon leikkuulaudan. Eikä mitä tahansa leikkuulautaa, vaan puukuituinen. On ekologinen, hygieeninen ja veitset pysyvät hyvinä.
Ilmakuivattu kinkku on aivan loistava idea, kiitos!
Oli tuossa muitakin käyttökelpoisia, mutta ehdottakaa jokin tietty tuote kategoriasta eli ei vain sukat, vaan mitkä sukat jne. Koira kyllä löytyy jo ja seksiä saa monenlaista ihan arkenakin. Jotain spessua saisi olla. Viinakset vähän hankalia, koska hän tietää niistä paljon enemmän kuin minä ja meiltä löytyy hyvä viinikellari täynnä juotavaa.
Luulen, että monet miettivät samaa, joten kerätään tähän ideoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehesi kokkaa, niin poimisin tästä listasta tuon leikkuulaudan. Eikä mitä tahansa leikkuulautaa, vaan puukuituinen. On ekologinen, hygieeninen ja veitset pysyvät hyvinä.
Ei kokkaa lainkaan, mutta on hyvä idea jollekin muulle. Itse ottaisin mielelläni tuollaisen lahjan.
Itse ajattelin tilata Suomesta HUOPIKKAAT espanjalaiselle miehelleni :) Täällä käytetään sisätossuja ja luulisi, että laadukkaat huopatossut kelpaavat