Voinko tehdä lasun?
Olen todella varma, että yksi lapseni kavereiden vanhemmistani on satanisti. Kun kysyin mitä hänen paidassaan luki, niin kertoi olevan mayhem nimisen bändin fanipaita. Luin netistä, niin aika sairasta juttua oli kyseisestä bändistä ja vaikuttaa aika avoimesti olevansa satanisinen bändikin! Toivon, ettei ole aatteen kannalla, mutta silti huolestuttaa kun on useampi lapsikin. Voiko tehdä lasun vai pitääkö odottaa, että on liian myöhäistä?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi lause "Saatana on herra" on suurimmalle osalle ihmisistä ei-toivottua informaatiota. LOL!
Tätä "uskontoa" kun vähän lukee niin näkee nopeasti mitä mieltä ihmisarvosta ollaan. Ihan sama syödäänkö kanaa vai serkkua. Ihan sairasta.
vilkases raamattua joskus niin ei sielläkään se ihmisarvo kovin korkealla tasolla ole, kansanmurhista lähtien kaikki kiva on sallittua ja jopa suotavaa tai hyvä kaikkivoipa jumala tekee sen ihan itse tosin omien palvojiensa keskuudessa
Joka uskonnossa on jotain epäkohtia, mitkä eivät sovi nykymaailmaan. Kristinusko antaa vastauksen elämän kysymyksiin ajattomasti ja ajatonta viisautta.
vilkases raamattua joskus niin ei sielläkään se ihmisarvo kovin korkealla tasolla ole, kansanmurhista lähtien kaikki kiva on sallittua ja jopa suotavaa tai hyvä kaikkivoipa jumala tekee sen ihan itse tosin omien palvojiensa keskuudessa