Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

WT-tatuoinnit Helsinki Ink 2014 (kuvia)

Vierailija
23.03.2014 |

http://www.iltalehti.fi/kauneus/201403230120900_ka.shtml

Jokainen tietenkin päättää, mitä keholleen tekee, mutta nämä ovat taas aivan kamalia tatuointeja. Kivalta varmasti näyttää sitten vanhemmiten ryppyisellä iholla tuollainen kokovartalotatuointi.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 14:26"]

Kaikki tatuoinnit ovat wt.

[/quote]

Olen pahoillani sun puolesta, ettei sun aivoihin todella mahdu muita käsitteitä, ihmisten luokittelemisesta ja ryhmittelemisestä, kuin wt:n kaltaisia lyhyitä kirjainyhdistelmiä.

Vierailija
22/34 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 14:32"]

Noi joilla on tautointeja naamassa ei kyl saa enää töitä muualta kuin tautointi tai lävistysliikkeistä. Toin nainen kertoikin olevansa tatuoija, mut mitä toi nuori kundi tekee? Elää sossupummina?

[/quote]

Hän on itseasiassa myös tatuoija.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten söötti tuo Samuli. Tatuointeineenkin.

Vierailija
24/34 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tatuoinnit ovat tyylikkäitä.. Johan siitä kertoo tuo Jeesus-tatuoitu herrasmies, jolla on jalassaan urheilusukat ja ecco-kengän näköiset miehikset. Ja nuo naamansa ja/tai kroppansa tatuoineet jantterit näyttävät niin ikään valtavan taiteellisilta ja älykkäiltä pohdiskelijoilta.. not!

No ei se mitään, omapa on häpeänsä ja vitutuksensa ennemmin tai myöhemmin. Lisää näitä vaan näytille, niin eivät muut nuoret ihmiset enää lankea tähän muotivillitykseen :) Jos eräät daamit katuvat aikoinaan muodin vuoksi olemattomaksi nypittyjä kulmakarvojaan, niin mikä mahtaa olla ketutus-kerroin näiden ihossa ikuisesti istuvien, rumien kuvamöhkäleiden suhteen..

Vierailija
25/34 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samuli on kyllä söpö :) mut vissii varattu :(

Vierailija
26/34 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikos tää Samuli muuten Oululaisia? Mulla on ihan semmoinen muistikuva, että olisin jostain kuullut... tai että on ollut tatuoijana jossain Oulun tatuointiliikkeessä? Onkohan vieläkin :) jos joskus vaikka kävis ottaan häneltä jotain old schoolimpaa kuvaa.

Vierailija
27/34 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika hassua väittää tatuoituja ihmisiä roskaihmisiksi, eli wt:ksi. Samaa aihettahan täällä on pyöritelty ja jauhettu vuosikausia. Edelleenkin pakka sanoa, että tatuointeja löytyy jokaisesta tuloluokasta suomessa, eli ei pelkästään merimiehiltä ja rikollisilta. Tatuointeja on niin rumia, kuin kauniita, yksivärisiä, kuin monivärisiä. Minullakin on 3 yksiväristä tatuointia, joihin on palanut 240€. Oikeassa kädessä hauiksessa minulla on noin 10cm pitkä ja 1cm leveä yksivärinen tripaali. Vasemman käden hauiksessa minulla on 2 kpl noin tulitikkuaskin kokoiset tatuoinnit yksivärisenä. Noita tatuointeja ette näe kun minulla on t-paita, tai mikä tahansa paita päällä. Uimassa ja saunassahan nuo näkyy kun olen ilman paitaa. Ikäni on siis 32 vuotta. Vaimollani on kanssa pari tatuointia ja hänkin on 32 vuotias. Äidillänikin on pari tatuointia ja hän on 63 vuotias. Kaikilla sukulaisillanikin on tatuointeja ja he ovat ikäluokassa 32v- 49v. Kuulumme eri ammatti ja koulutusryhmiin ja eri palkkaryhmiin. Suurin osa meistä on kuitenkin todella hyvä palkkaisia.

Vierailija
28/34 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta toinen kuva on wt, mut ei muut. Varsinkaan vika.

Vierailija
29/34 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta toinen kuva on wt, mut ei muut. Varsinkaan vika.

Vierailija
30/34 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 14:22"][quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 14:19"]

Mulla on lonkka-kylkialueella vaaleanpunainen lilja (+kaksi nuppua ja lehtiä kukan varressa...) ja sekä tyttäreni syntymäaika siihen liitettynä.

Kaikki varmaan arvaa mikä on pikkuisen tyttöni nimi :) (niin ja tatuointini on hyvin kaunis, muuta kaunista ei keskivartalon seudulla olekaan enää raskauden jäljiltä....)

[/quote]

Voih. :)
Nyt muistat aina pikkuisen nimen, jos se vaikka unohtuu. Ja sen että olet tehnyt lapsen. Uniikkia.

[/quote]

Jos joku ottaa roosanauha -tatuoinnin rintasyövän voittamisen kunniaksi niin sanot hänelle että VOIH, nyt et pääse unohtamaan että sulla on ollu syöpä! Uniikkia♥

Mikä on parempi syy ottaa tatuointi kuin tärkeä elämäntapahtuma? Kai jokainen tatuointi on jokaiselle käyttäjälleen uniikki. Niinkuin on lapsikin.

Vierailija
31/34 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuhlaatte kallisarvoista aikaanne tatuointien kauheuksien spekulointiin ja alan mustamaalaamiseen. Ihotaide ei vaan ole kaikkien juttu, eikä ole pilates tai sukkien kutominenkaan. Kahta viimeistä en ymmärrä, mutta jos ne on jollekin olennainen osa elämää niin se on todella hyvä juttu, ei sitä pidä missään foorumeissa haukkua. Tämänkin energian voisi käyttää esimerkiksi siihen lastenhoitoon tai johonkin muuhun oikeasti tärkeään asiaan.

Vierailija
32/34 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks toi Samuli oo se sama tyyppi, joka näky siinä HelsIkn ohjelmassa?

Puheitten perusteella tosi symppis tyyppi!

Vierailija
33/34 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 13:33"]http://www.iltalehti.fi/kauneus/201403230120900_ka.shtml

Jokainen tietenkin päättää, mitä keholleen tekee, mutta nämä ovat taas aivan kamalia tatuointeja. Kivalta varmasti näyttää sitten vanhemmiten ryppyisellä iholla tuollainen kokovartalotatuointi.

[/quote]

Taas tuli tää kommentti mikä aina saa hymyilyttämään. Tykkäsi ihminen sitten tatuoidusta tai tatuoimattomasta ihostaan, niin ryppyiseksi tässä tullaan kaikki. Ei se "puhdas" ryppyinen iho sen paremmalta näytä. Mä jotenkin nautin niistä ilmeistä joita muilta ihmisiltä kerään. Kyllä, olen kaulaa myöten tatuoitu kaunis naisellinen nainen. Harmi, että keskitasoa selvästi paremmat tuloni hieman syövät pohjaa wt-puheilta. Tosin ethän sinä yh-läski tai wannabe toimistorotta sitä lähikaupassa tajua, kuin vasta siinä vaiheessa kun pakkaat kakaroitasi ja ostoksiasi Tojotaasi ja mä hyppään mun wt-pyllyni kanssa sadantonnin Audin nahkapenkeille. Onneksi sä tässä vaiheessa voit lohduttautua ajatuksella, että siinä sun ryppysessa kropassa ei oo 8-kymppisenä yhtään tatuointia... Mites raskausarvet? Multa ei löydy, entäs sulta ;) Ainiin? Ne kuuluu elämään? Aivan! Niin mun tatuoinnitkin. Ymmärrystä ja suvaitsevaisuutta tytöt pliis.

Ja kyllä. Munkin mielestä mauttomia tatuointeja löytyy. Paljon! Kukin tyylillään.

Vierailija
34/34 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 03:35"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 13:33"]http://www.iltalehti.fi/kauneus/201403230120900_ka.shtml

[/quote]

Taas tuli tää kommentti mikä aina saa hymyilyttämään. Tykkäsi ihminen sitten tatuoidusta tai tatuoimattomasta ihostaan, niin ryppyiseksi tässä tullaan kaikki. Ei se "puhdas" ryppyinen iho sen paremmalta näytä. Mä jotenkin nautin niistä ilmeistä joita muilta ihmisiltä kerään. Kyllä, olen kaulaa myöten tatuoitu kaunis naisellinen nainen. Harmi, että keskitasoa selvästi paremmat tuloni hieman syövät pohjaa wt-puheilta. Tosin ethän sinä yh-läski tai wannabe toimistorotta sitä lähikaupassa tajua, kuin vasta siinä vaiheessa kun pakkaat kakaroitasi ja ostoksiasi Tojotaasi ja mä hyppään mun wt-pyllyni kanssa sadantonnin Audin nahkapenkeille. Onneksi sä tässä vaiheessa voit lohduttautua ajatuksella, että siinä sun ryppysessa kropassa ei oo 8-kymppisenä yhtään tatuointia... Mites raskausarvet? Multa ei löydy, entäs sulta ;) Ainiin? Ne kuuluu elämään? Aivan! Niin mun tatuoinnitkin. Ymmärrystä ja suvaitsevaisuutta tytöt pliis.

Ja kyllä. Munkin mielestä mauttomia tatuointeja löytyy. Paljon! Kukin tyylillään.

[/quote]

Mä olen hoitaja ja tosi mielelläni kuuntelen näiden vanhojen ja ryppyisten "wt" ihmisten tarinoita näiden tatuointien takaa. Varsinkin kun näillä ihmisillä on jo ikää aika paljon ja niitä juttuja riittää.

Nykyaikana mun mielestä on aika epäkohteliasta alkaa arvostelemaan toisten tatuointeja. Jokainen elää tyylillään. Miltähän sun oma ryppyinen iho näyttää? Ei kuule oo yhtään sen hehkeempi kun kellään mullakaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi