WT-tatuoinnit Helsinki Ink 2014 (kuvia)
http://www.iltalehti.fi/kauneus/201403230120900_ka.shtml
Jokainen tietenkin päättää, mitä keholleen tekee, mutta nämä ovat taas aivan kamalia tatuointeja. Kivalta varmasti näyttää sitten vanhemmiten ryppyisellä iholla tuollainen kokovartalotatuointi.
Kommentit (34)
No köyhä ei voi tatuoida ainakaan laadukasta kuvaa. Naamaan en laittais. Mitä väliä ryppyisellä nahalla enää väliä, ei se ole kaunista katsottavaa muutenkaan sit enää.
No köyhä ei voi tatuoida ainakaan laadukasta kuvaa. Naamaan en laittais. Mitä väliä ryppyisellä nahalla enää väliä, ei se ole kaunista katsottavaa muutenkaan sit enää.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 13:52"]
[/quote]
on se ryppyinen nahka kauniimpi ihan vaan yksivärisenä, kuin niin että siinä ryppyisessä nahassa on vielä ryppyyntynyt jeesuksen naamakin joukossa. Ja siitä naamasta ei tietenkään saa enää mitään selvääkään, kun se on myös rypistynyt. Yök.
Rypistyy jeesuksen naama. Ei se iho ole ryppyinen joka paikassa jos nyt elää edes sinne asti. Ennen vanhaan jotkut kauhisteli hiusten värjäystäkin..
Rypistyy jeesuksen naama. Ei se iho ole ryppyinen joka paikassa jos nyt elää edes sinne asti. Ennen vanhaan jotkut kauhisteli hiusten värjäystäkin..
Lasten nimet ja/tai kuvat iholla ne vasta wt ovatkin. Samoin puolison nimi...
Noista en tykännyt.
Miksi ihmeessä lapsen nimi olisi wt? :D Elämän tärkeimmät ihmiset. Ei ole vielä yhtään tatuointia, mutta nimenomaan lasten nimikirjaimet vielä joskus hommaan.
Ja olen ihan aikuinen ihminen :)
No noissa ei kyllä ollut yhtään "wt-tatskaa". Eiköhän wt:tä ole pikkusievät massatatuoinnit yhdistettynä kouvolahiuksiin. Näin olen av:lla ymmärtänyt.
(ps. näin puhutaan av-kieltä!)
Mulla on lonkka-kylkialueella vaaleanpunainen lilja (+kaksi nuppua ja lehtiä kukan varressa...) ja sekä tyttäreni syntymäaika siihen liitettynä.
Kaikki varmaan arvaa mikä on pikkuisen tyttöni nimi :) (niin ja tatuointini on hyvin kaunis, muuta kaunista ei keskivartalon seudulla olekaan enää raskauden jäljiltä....)
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 14:19"]
Mulla on lonkka-kylkialueella vaaleanpunainen lilja (+kaksi nuppua ja lehtiä kukan varressa...) ja sekä tyttäreni syntymäaika siihen liitettynä.
Kaikki varmaan arvaa mikä on pikkuisen tyttöni nimi :) (niin ja tatuointini on hyvin kaunis, muuta kaunista ei keskivartalon seudulla olekaan enää raskauden jäljiltä....)
[/quote]
Voih. :)
Nyt muistat aina pikkuisen nimen, jos se vaikka unohtuu. Ja sen että olet tehnyt lapsen. Uniikkia.
Ei helvetti mitä porukkaa... Voi raukkoja. Todella oksettavan näköistä. Minkälainen PELLE tatuoi naamansa? Juntit.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 14:22"][quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 14:19"]
[/quote]
Voih. :)
Nyt muistat aina pikkuisen nimen, jos se vaikka unohtuu. Ja sen että olet tehnyt lapsen. Uniikkia.
[/quote]
:D oletpas sinä kypsä aikuinen!
No noissa ei kyllä ollut yhtään "wt-tatskaa". Eiköhän wt:tä ole pikkusievät massatatuoinnit yhdistettynä kouvolahiuksiin. Näin olen av:lla ymmärtänyt.
[/quote]
Kaikki tatuoinnit ovat wt.
14 jatkaa
lehtijutun kuvan yhdellä miehistä näyttää olevan iso seisokki ;o
14 jatkaa
lehtijutun kuvan yhdellä miehistä näyttää olevan iso seisokki ;o
No mutta kukapa meistä vanhana ja ryppyisenä olisi vartaloltaan erittäin hemaiseva muutenkaan?
Noi joilla on tautointeja naamassa ei kyl saa enää töitä muualta kuin tautointi tai lävistysliikkeistä. Toin nainen kertoikin olevansa tatuoija, mut mitä toi nuori kundi tekee? Elää sossupummina?
Mä tykkään paljon tatuoinneista, mutta tossa jutussa ei musta oltu esitelty yhtäkään kivannäköistä tatuointia tai tatuointikokonaisuutta.
Ja tatuointien yhdistäminen wt:hen on aika vanhentunut käsitys. Yhdistäisin sen enemmänkin taiteellisuuteen, yksilöllisöitymiseen ja persoonallisuuteen.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 14:26"]
[/quote]
Kaikki tatuoinnit ovat wt.
[/quote]
Aha okei. Vaikka kantajansa olisi väsänyt väikkärin? Varmistaisin vain...
Tänä päivänä Jeesuksellakin olisi ehkä kuva tai pari!