Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sinä joka et halua raskautua, miksi et käytä tuplaa?

Vierailija
23.03.2014 |

Miksi et käytä tuplaehkäisyä?

Itse en missään nimessä halua raskaaksi joten on halvempaa ja helpompaa käyttää tuplaehkäisyä kuin tulla raskaaksi.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerropas, ap, mikäpä olisi meille sopiva tuplaehkäisy, kun minulle ei sovi mikään hormonaalinen ehkäisy, enkä halua kuparikierukkaa, koska minulla on jo hyvin runsaat kuukautiset. Kondomeilla mennään, koska muuta vaihtoehtoa ei ole.

Vierailija
22/42 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 15:28"]No kerropas, ap, mikäpä olisi meille sopiva tuplaehkäisy, kun minulle ei sovi mikään hormonaalinen ehkäisy, enkä halua kuparikierukkaa, koska minulla on jo hyvin runsaat kuukautiset. Kondomeilla mennään, koska muuta vaihtoehtoa ei ole.

[/quote]

Ne jo äsken mainitut ehkäisykapselit.

Ovat yhtä varmoja kuin kondomi, jos vaan käyttää oikein. Usein ei käytetä ja siksi pettävät.

Itse käytin niitä ehkäisynä vuosia ja hyvin toimi, ei epätoivottuja raskauksia. Ja kun alettiin yrittään lasta, niin nopeasti tärppäsi eli ei ollut kiinni siitäkään, että olisi vaikeuksia ylipäätään tulla raskaaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 15:33"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 15:28"]No kerropas, ap, mikäpä olisi meille sopiva tuplaehkäisy, kun minulle ei sovi mikään hormonaalinen ehkäisy, enkä halua kuparikierukkaa, koska minulla on jo hyvin runsaat kuukautiset. Kondomeilla mennään, koska muuta vaihtoehtoa ei ole.

[/quote]

Ovat yhtä varmoja kuin kondomi, jos vaan käyttää oikein. Usein ei käytetä ja siksi pettävät.

Itse käytin niitä ehkäisynä vuosia ja hyvin toimi, ei epätoivottuja raskauksia. Ja kun alettiin yrittään lasta, niin nopeasti tärppäsi eli ei ollut kiinni siitäkään, että olisi vaikeuksia ylipäätään tulla raskaaksi.

[/quote]

Ehkäisykapselit kylläkin ovat hormonaalinen menetelmä, joten se ei sovi lainaamallesi vastaajalle.

Vierailija
24/42 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 15:37"][quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 15:33"]

[/quote]

[/quote]

Ehkäisykapselit kylläkin ovat hormonaalinen menetelmä, joten se ei sovi lainaamallesi vastaajalle.

[/quote]

Piti googlata. Tarkoitin siis niitä emätinpuikkoja, joita saa apteekista. En ihon alle laitettavaa kapselia.

Vierailija
25/42 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonaalinen ehkäisy ei sovi ja kuparikierukkaa en halua, koska en ole synnyttänyt. Lisäksi lapsi on toiveissa muutaman vuoden päästä joten siihen saakka mennään kondomilla. Jos raskaaksi tulisin, pitäisimme lapsen. 

Vierailija
26/42 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 15:14"]

Totta,paras ja edullinen ehkäisykeino on herne. Sen kun pistää polvien väliin ja pitää jalat niin tiukasti yhdessä,ettei herne putoa,ei varmasti tule raskaaksi :D

Itse uskon kyllä hormonaaliseen ehkäisyyn.

[/quote]

Herne on ehkäisykeinona tehoton eli se kannattaa säästää prinsessoiden aitouden testaamiseen patjan alle sijoitettuna.

Ette vissiin ole koskaan kokeilleet takaapäin - asentoa eli doggystyle? Siinä polvien painaminen yhteen tiukentaa asentoa mutta ei todellakaan estä yhdyntää.

Vierailija
27/42 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen tarpeeksi hyvä todennäköisyyslaskennassa enkä muutenkaan neuroottinen.

Vierailija
28/42 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Sama juttu meillä. Hyvää ja tehokasta kondomiehkäisyä takana jo 7 vuotta, ei ole muuta kilpailukykyistä ehkäisymuotoa tullut vastaan

Vierailija
29/42 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 15:39"][quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 15:37"][quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 15:33"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Piti googlata. Tarkoitin siis niitä emätinpuikkoja, joita saa apteekista. En ihon alle laitettavaa kapselia.

[/quote]

Emätinpuikot yksinään eivät sovi ehkäisyksi, teho on liian epävarma

Vierailija
30/42 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 15:39"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 15:37"][quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 15:33"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote] Nuokaan eivät muuten meillä käy, sain todella ikävän tulehduksen. 

- Se edellinen ongelmainen

Vierailija
31/42 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos emätinpuikkoa käyttää oikein, sen ehkäisyteho on yhtä hyvä kuin kondomilla.

Näin sanoi lääkäri ja uskoin ja 7v pelkillä puikoilla mentiin ja hyvin sujui.

Onhan se hankala, 10 minuuttia on välillä TODELLA pitkä aika ja paikat saa pestä todella hyvin ettei mitään tulehduksia tule.

Vierailija
32/42 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi käyttää hormoniehkäisyä, kuparikierukkaa en halua tulehdusvaaran vuoksi, ja mitään emätinpuikkojakaan en voi käyttää koska saan todella herkästi hiivatulehduksen. Lisäksi se rajoittaisi liikaa seksiä, esim. ei sen kanssa voi välillä harrastaa suuseksiä. Siksi kumeilla mennään; jos pettää, niin abortti toimii aina. Ei ole vielä pettänyt.

Vierailija
33/42 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 15:50"]Jos emätinpuikkoa käyttää oikein, sen ehkäisyteho on yhtä hyvä kuin kondomilla.

Onhan se hankala, 10 minuuttia on välillä TODELLA pitkä aika ja paikat saa pestä todella hyvin ettei mitään tulehduksia tule.

[/quote]

Ai, minulle taas lääkäri sanoi että ne puikot on tarkoitettu käytettäväksi lisäehkäisynä kondomin kanssa... Tiedä sitten

Vierailija
34/42 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 16:02"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 15:50"]Jos emätinpuikkoa käyttää oikein, sen ehkäisyteho on yhtä hyvä kuin kondomilla.

[/quote]

Ai, minulle taas lääkäri sanoi että ne puikot on tarkoitettu käytettäväksi lisäehkäisynä kondomin kanssa... Tiedä sitten

[/quote]Näin meillekin sanottiin, ja samaa lukee paketissa.

Vierailija
35/42 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle lääkäri kertoi tuon, kun ihmettelin, että mikä järki koko emätinpuikoissa sitten edes on.

Niiden käyttö on sen verran hankalaa ja vahinkoja väärinkäytön takia tapahtuu niin paljon, nii sen takia on pakko sanoa ettei se emätinpuikko yksinään riitä.

-Se emätinpuikoilla vuosia ehkäissyt-

Vierailija
36/42 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän asti kondomeilla selvitty. E-pillereitä tuli kokeiltua, mutta niistä tuli vain krooninen virtsatientulehdus ja eikä sen takia edes ollut mieli seksiä (loistava ehkäisykeino siis!). Lapseton kaverini otti kuparikierukan ja kertoi itkeneensä kivusta, joten kipupelkoisena ihmisenä en välittäisi ottaa sitä.

Kondomien ehkäisyteho on 98-99% eli todennäköisyys raskaaksi tulemiselle on 1-2%. Olen valmis ottamaan tuon riskin. Ja jos epätodennäköisin tapahtuu, niin abortti kutsuu.

Vierailija
37/42 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillerit ovat tarpeeksi varmoja. Jos vahinko kuitenkin käy, abortti on aina vaihtoehto.

Vierailija
38/42 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ehkaisyna kasivarressa oleva hormonikapseli, ja 99,8% prosentin varmuus on riittanyt pitamaan minut luottavaisena :) Kapseli on kuitenkin todella pieni ja huomaamaton, eika hormoneiden takia kuukautisia enaa tule, niin joskus tulee epailtya koko vekottimen tehoa. Jos vahinko sattuisi sattumaan, niin ottaisia abortin. Opiskelujen aikana lapsi olisi katastrofi.

Vierailija
39/42 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 16:55"]Pillerit ovat tarpeeksi varmoja. Jos vahinko kuitenkin käy, abortti on aina vaihtoehto.

[/quote]

Näin nimenomaan. Ja monta vuotta on näin tullut jo mentyä eikä yhtään aborttia ole tarvinnut.

Vierailija
40/42 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 15:28"]

No kerropas, ap, mikäpä olisi meille sopiva tuplaehkäisy, kun minulle ei sovi mikään hormonaalinen ehkäisy, enkä halua kuparikierukkaa, koska minulla on jo hyvin runsaat kuukautiset. Kondomeilla mennään, koska muuta vaihtoehtoa ei ole.

[/quote]

steri molemmille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi