Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana ukkomiehelle - kerronko?

Vierailija
23.03.2014 |

Minulla on ollut kahden vuoden seksisuhde varattuun mieheen. Ehkäisyasioiden piti olla kunnossa, siksi olenkin todella järkyttynyt tilanteesta. Eli olen raskaana, toissapäivänä tein yhden testin, eilen paniikissa vielä kolme. Muita miehiä minulla ei ole muutamaan kuukauteen ollut. Miehellä on perhe, hän on melko tunnettu ja tällainen hajottaisi hänen elämänsä. En halua sitä. Mutta tuntuu epäreilulta myös kärsiä kaikki tämä yksin. Joudun varmasti tekemään abortin, en uskalla antaa itselleni edes ajatuksia muuhun. Koitan suhtautua nyt tosi kylmästi, enkä ajatella tätä edes raskautena vaan pienenä "vaivana", josta hankkiuduttava nopeasti eroon. Mutta oikeasti minua kyllä ahdistaa todella paljon.

Millä tavalla kerron/kerronko ylipäätään miehelle?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 13:45"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 13:19"]Huh huh. Vaihteeksi taas näitä "ehkäisy petti-tarinoita", mitä ei tapahdu muille kuin av-mammoille. En usko hetkeäkään vahinkoosi.

Koska olet tuon lapsen laittanut alulle, vaikka mies ei sitä varmasti halunnut/haluaisi, niin mitäpä jos tekisit kuten olet varmasti suunnitellutkin? Hajotat miehen perheen, sidot miehen itseesi lapsella ja aloitatte iloisan uusperhe-elämän.

[/quote] niin,jotkut vielä nykypäivänä luulee, että miehen saa hommaamalla itsensä paksuksi. Vai onko ap niitä, joka ajattelee,bettä lapsi sitoo enemmän kuin avioliitto ja näin mies einpääse hänestä ikinä erilleen. Säälittävää kuitenkin

[/quote]

Tämä on aivan oikeasti puhdas vahinko, melkein sanoisin mahdottomuus, eikä minulla ole ollut mitään intressejä sitouttaa miestä itseeni lapsella. Emme olisi yhdessä, vaikka hän eroaisi. Lisäksi hän on melko sitoutunut vaimoonsa omien lapsiensa muodossa?

Kai minä pärjään. Eihän sitä elämää voi unelmalliseksi suunnitella aina loppuun asti. Soitan miehelle kun tiedän omat päätökseni. -ap

Vierailija
22/36 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 13:31"]Ihan sama onko se mies menestynyt ja tunnettu...ei se ole mikään syy tehdä aborttia! Mies on itse riskin ottanut kun kanssasi paneskelee oli sitten ehkäisy ok tai ei. Te olette molemmat aikuisia ihmisiä ja yhdessä se päätös on tehtävä ja sen päätöksen kanssa elettävä.

Jos mies suuttuu niin se jo kertoo millainen mies todella on eli kelpaat paneskeluun mutta et muuhun.

[/quote] syy tehdä abortti, on se, että on sössinyt ehkäisyn. Itse vastaavassa tilanteessa tein lääkeabortin ja en ole katunut. Miehelle en puhunut mitään, koska minua ei kiinnostanut ajatus raahata aamulla lasta hoitoon ja illalla kotiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 13:43"]

Suhde on pelkkää seksiä ja oikeasti kaverillista, ei mitään romanttisempaa tasoa. Olin ehkä alussa itse ihastunut mieheen, mutta uskon sen johtuvan jostain statuksen ihailusta ja siitä, että olen kuitenkin näissä asioissa aika naiivi.

Mutta kai otan nyt vahvan ja itsenäisen linjan, koitan ajatella mikä (mahdollisesti) tulevan vauvan kannalta parasta. Tietenkin hänen täytyy tunnustaa isyytensä, tai vaadin sitten isyystestin.

Ja tiedän, ettei pitäisi miettiä miehen asemaa tai muuta näin naurettavaa (kuten sitä, mitä koko sukuni ja ystäväni ajattelevat). Olen itsekin ihmeissäni, että laitan miehen elämän jotenkin tässä omani edelle. Ja hänen minulle ventovieraan perheensä, ja uran. Huoh. -ap

[/quote]

Kuka se mies on? Sarasvuo vai Tauski?

Vierailija
24/36 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 13:02"]

Minulla on ollut kahden vuoden seksisuhde varattuun mieheen. Ehkäisyasioiden piti olla kunnossa, siksi olenkin todella järkyttynyt tilanteesta. Eli olen raskaana, toissapäivänä tein yhden testin, eilen paniikissa vielä kolme. Muita miehiä minulla ei ole muutamaan kuukauteen ollut. Miehellä on perhe, hän on melko tunnettu ja tällainen hajottaisi hänen elämänsä. En halua sitä. Mutta tuntuu epäreilulta myös kärsiä kaikki tämä yksin. Joudun varmasti tekemään abortin, en uskalla antaa itselleni edes ajatuksia muuhun. Koitan suhtautua nyt tosi kylmästi, enkä ajatella tätä edes raskautena vaan pienenä "vaivana", josta hankkiuduttava nopeasti eroon. Mutta oikeasti minua kyllä ahdistaa todella paljon.

Millä tavalla kerron/kerronko ylipäätään miehelle?

[/quote]Tottakai kerrot. On myös vastuussa.

Vierailija
25/36 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 13:24"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 13:19"]

Huh huh. Vaihteeksi taas näitä "ehkäisy petti-tarinoita", mitä ei tapahdu muille kuin av-mammoille. En usko hetkeäkään vahinkoosi.

Koska olet tuon lapsen laittanut alulle, vaikka mies ei sitä varmasti halunnut/haluaisi, niin mitäpä jos tekisit kuten olet varmasti suunnitellutkin? Hajotat miehen perheen, sidot miehen itseesi lapsella ja aloitatte iloisan uusperhe-elämän.

[/quote]

Miksei vahinkoa voisi tapahtua?

Mikään iloisa uusperhe-elämä ei todellakaan tule kysymykseenkään, en sitä ole hakenut missään vaiheessa. Mies on tosiaan menestynyt ja tunnettu, jotenkin tuntuisi helpommalta kun ei olisi, koko fiaskoa painaa se, ettei asia todellakaan voi tulla "julkisuuteen". Mutta tuntuu myös, että en minä ole yksin vastuussa, itse olen sinkku ja syönyt pillerini tasan niin kuin pitää, mies itse pettää ja ottaa riskin kanssani. Pelkään, ettei hän usko sitä, että olen todellakin hoitanut ehkäsyn osaltani parhaani mukaan. Mutta hänen suuttumuksensa nyt tässä on toissijaista... -ap

[/quote]Ei ole varaa suuttua. Kunnon elarit sitten.

Vierailija
26/36 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä tuntuu olla panopuuna ? Hyi hemmetti ! Kannattaisi ottaa elämä hallintaan

Vierailija
27/36 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 13:37"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 13:31"]

tottakai kerrot, lapsesi on oikeutettu perimään osan isänsä omaisuudesta etkä varmaankaan halua lapsen menettävän tulevaisuuden turvaa!

[/quote]

Joo, jos lapset pidät, katso, että isä myös tunnustaa lapsen.

[/quote]Tottakai pitää tunnustaa jo senkin takia että lapsella on virallisesti isä ja toiseksi jos jää jotain jaettavaa kun lapsen isä kuolee.

Vierailija
28/36 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en voisi alkaa tuollaiseen suhteeseen mutta en nyt tuomitsekaan. Pidä lapsi ja ilmoita ehdottomasti että olet raskaana. Kannattaa myöhemmin. Mikäli ehdottaa aborttia niin sitten paljastat vaimolle millainen ketale kysymyksessä.

Vierailija
29/36 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä on totta, niin olen todella vahingoniloinen. Siinä teille nyt pohdittavaa, kuinka monen ihmisen elämän osaatte sössiä "viattomilla sivusuhteilla". Sitä saa, mitä tilaa.

Vierailija
30/36 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai kerrot, lapsesi on oikeutettu perimään osan isänsä omaisuudesta etkä varmaankaan halua lapsen menettävän tulevaisuuden turvaa!

[/quote]

Olen samaa mieltä, että kyllä sille lapsen isälle pitää kertoa. Luultavasti ottaa asian vastaan hienosti. Entisaikoinakin kaikessa puutteessa lapset vaikka piian kanssa olivat yleisiä ja ne kasvatettiin kuten omatkin lapset. Onnea tulevaisuudelle. Se on mukavampaa, kuin miltä nyt näyttää!

Vierailija
31/36 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen näitä pinkit lasit naamallaan maailmaa tuomitsevia ihmisiä. Että hyi pala helvetin liekeissä kun sulla on tämmönen suhde ollut! Mitäs hemmetin supermarjoja te sitten olette? Täydellisiä äitejä ja vaimoja ihan varmasti joopa joo......! Ihmisiä me kaikki vaan ollaan!

Vierailija
32/36 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 14:08"]

Ihmettelen näitä pinkit lasit naamallaan maailmaa tuomitsevia ihmisiä. Että hyi pala helvetin liekeissä kun sulla on tämmönen suhde ollut! Mitäs hemmetin supermarjoja te sitten olette? Täydellisiä äitejä ja vaimoja ihan varmasti joopa joo......! Ihmisiä me kaikki vaan ollaan!

[/quote]

Itse naimisissa olevana naisena olen luonnollisesti aviovaimon puolella. En voisi kuvitellakaan muuta.

Vierailija
33/36 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Hoh hoh. Ei se nyt NIIN kauhean vaikeaa ole etsiä vapaita ihmisiä parisuhdemarkkinoilta. Eikä parikymppisen tarvitse olla niin naivi, että suostuu jonkun keski-ikäisen panopuuksi, vaikka toinen olisikin esiintynyt big brotherissa vuonna 1&2.

Vierailija
34/36 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 14:05"]

[/quote]

Olen samaa mieltä, että kyllä sille lapsen isälle pitää kertoa. Luultavasti ottaa asian vastaan hienosti. Entisaikoinakin kaikessa puutteessa lapset vaikka piian kanssa olivat yleisiä ja ne kasvatettiin kuten omatkin lapset. Onnea tulevaisuudelle. Se on mukavampaa, kuin miltä nyt näyttää!

[/quote]

Hip hip hurraa. Kyllä siellä iskän perheessä nyt juhlitaan ja skålataan uutta tulokasta. Ja heti täällä jo laskeskellaan elareita ja perintörahoja. Kiva sen lapsen  on sitten mennä sudenpesään vaatimaan osuuksiaan superhostiilissa ilmapiirissä  "virallisilta" lapsilta. Vai millaista idylliä täällä jo maalaillaan?

Vierailija
35/36 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälle "vahinkoäidille" ei varmaan riitä pelkkä sympatia: kerätään hänelle rahaa ja äänestetään myöhemmin eduskuntaan hänen koetellun kansalaiskykynsä ansiosta!

Vierailija
36/36 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

En usko hiukkaakaan, että joku voisi olla jo siinä vaiheessa, kun tällaiseen seksisuhteeseen lähtee, niin kuolettavasti rakastunut ja sydämensä niin lopullisesti menettänyt, ettei voisi ennen suhteen alkua sanoa ei. En väitä, ettäkö olosi helppoa katkaista jo olemassa oleva suhde, kun tunteita on tullut peliin enemmän jne., mutta ihan soopaa on väittää, ettei se, joka tällaiseen lähtee, olisi kokolailla tietoisena leikkiin lähtenyt. Kun olisi ihan helposti vielä voinut perääntyä.

Itse voin ylpeänä sanoa, etten koskaan ole ollut varatun miehen kanssa, vaikka tilaisuuksia olisi ollut ihan riittämiin. En ole mikään superihminen, mutta minulla on ihan hyvä moraalikäsitys ja itsehillintä, myös itsekunnioitus. On ihan helppoa sanoa ei siinä vaiheessa, kun jotain on kehkeytymässä, ihan lastenleikkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi