Mitä mieltä mieheni sanoista lastensa äidistä
"Mun ei olis ikinä pitäny olla hänen kanssa. Parempi kun ei oltais koskaan tavattukkaan"
Heillä on 2 yhteistä lasta.
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 14:38"]
17, mutta eihän se ole koskaan ollut lastesi tai heidän äitinsä vika että olit itse vielä kovin lapsellinen ja kypsymätön.
Et varmasti itsekään osannut olla mikään unelmakumppani, valita viisaasti, käyttäytyä kypsästi parisuhteessa ja veikkaanpa että kohtelet uutta kumppaniasi aivan eri tavalla kunnioittavammin kuin lastesi äitiä tavatttuanne silloin aikanaan. Ihminen oppii enmmän tai vähemmän elämänsä varrella ja juurikin virheistään, niin pitääkin, mutta on myös todella typerää ja vastuutonta syyttää siitä kaikesta vain sitä toista osapuolta.
Kyllä mulla henkilökohtaisesti nouse karvat pystyyn jos ihminen alkaa täysin yksipuolisesti haukkua ex-kumppaniaan ja lastensa toista vanhempaa. Jos ei nyt ole mikään ääripään vankila- tai huumetyyppi tms kyseessä. Se on todella epäkunnioittavaa jo lastenkin kannalta ja viestii yleensä vain siitä että henkilö on lakaissut ongelmat maton alle ja kieltäytynyt näkemästä ja käsittelemästä omaa osuuttaan ongelmissa. Totuus voi olla silloin aivan toisenlainen kuin mitä sen henkilön itsensä kertoma versio siitä ja ex-puolisosta.
[/quote]
Niinpä. tuo kirjoitaja oli ihan itse kykenemätön ottamaan vastuuta omista teoistaan, ja pyrki miellyttämään omia vanhempiaan- mikä on erittäin lapsellista kun on itse tullut isäksi. Kolme lasta tehdään, eikä muka mitenkään pysty vaikuttamaan... vika ja syy aina jossain muussa...Eli liitossa oli kaksi tasan yhtä epäkypsää ihmistä.
Minä en kadu sitä että tein exäni kanssa lapset, mutta sitä olen katunut, että olin huonossa suhteessa vuosia liian kauan. Mikä tietysti on oma vika, tai no- olisin lähtenyt jos olisin osannut.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 21:06"]
Mun miehellä on kans tosi veemäinen ja itsekäs ex joka on vielä 13 vuoden jälkeenkin kuin pallo jalassa vaatien huomiota ja palveluita kiristämällä ja räyhäämällä (ei ole löytänyt uutta puolisoa, wonder why). Niin lannistunutta miestä en oo monesti nähnyt kuin viikonlopun uhkailu ja soittokierroksen jälkeinen mies istuessaan sängyn laidalla pää painuksissa ja huokaistessaan että:
Niin paljon kuin hän rakastaakin lastaan, joskus hän vain toivoisi että lapsen äiti kuolisi pois.
Olisi aivan kamalaa jos olisi noin pääsemättömissä ihmisestä jonka kanssa ei tule toimeen. Tunnen suurta sääliä ja sympatiaa.
[/quote]
No, koskaan et voi olla ihanvarma mikä on miehen osuus asiaan. Toki on varmasti olemassa narsistisia tai muulla tavoin pimeitä exiä, mutta aika usein syy on myös huonosti hoidetussa erossa ja siinä, ettei toinen- tai kumpikaan, ole suostunut kasvamaan ihmisenä. Mun exäni ilmeisesti myös oli aivan maansa myynyt ja "kaikkensa yrittänyt" ja hän itse kertoi mulle, miten uusi naisystävä oli niin surullinen, siitä kuinka vaikeaa hänellä on kanssani. Se mitä exäni taisi jättää mainitsematta, oli että hän itse valehteli lähes kaikessa, laiminlöi velvollisuutensa lapsia kohtaan, sekä tappeli erossa kaikesta mahdollisesta- sen sijaan että olisimme tehneet sen yhdessä. Mutta joo, oli varmaan tosi raskasta hänen nyxällään katsella masentunutta, surullista miesparkaa. Ei varmaan tänäkään päivänä tiedä mikä valepukki ja säätäjä se on.
Totta kai olimme lasteni äitin kanssa molemmat epäkypsiä ja olen minäkin tehnyt virheitä kuten kerroin. Join alkoholia, olin koti-isänä mutta lasten äitin työpäivän jälkeen kaikki jäi hänen vastuulleen. En vain kestänyt katsella häntä ja hänen loputonta vaatimuslistaansa. Joka toki oli ihan aiheellinen, mutta siinä tilanteessa turhauttava. Lisäksi seksi ei sujunut, sitä oli vähän ja lasten äiti oikeastaan vain makasi. Enkä sitäkään ihmettele koska en kiinnittänyt häneen huomiota.
Kaiken kaikkiaan olimme toisillemme epäsopivat kumppanit, ei hänessä ihmisenä ole vikaa sen enempää kuin minussa mutta yhdessä olimme katastrofi.
Mies 37
Mies 37 on hyvä esimerkki siitä, miksi on riskialtista olla suhteessa, jossa ei ole alunperinkään rakkauden takia. Ei siinä pitkälle pötkitä ja seksin seurauksena voi tosiaan lapsiakin tulla.
Nainen voi muuttua. Tulla hulluksi. Mulla paloi talo yms. Ex ei enää vaan pystynyt. Vaikka ois ollu pakko. Otti ja häipyi toisen miehen mukaan. Ei ansaitse tulla kutsutuksi edes äidiksi. Lasten kaa ei pelleillä... hän pitää halpana lapsia jotka yh isänä ovat pyhä asia mulle. Moista ei anneta Anteeksi
Kyllä mä ainaski kadun lasteni isää ihan täysillä. Uskoin et se muuttuis, no ei muuttunu. Voi kun oisin tavannu nyxän hänen sijasta :( joten toivoa on ap!!!
Miksi yh isät ovat yhtään sen suurempia pyhimyksiä kuin yh äidIt?
Pitäisikö heille antaa kirkkaampi kruunu siitä kohtalosta mihin tuhannet naiset laitetaan vuosittain sopeutumaan miesten saadessa ikäkriisin tai mitä milloinkin hulluutta...
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 22:37"]Mies 37 vois olla Ikiksen mies.
[/quote]
!!!!!!!!!
Hyvin hoksattu. Mutta ei kai nyt sentään??
Vai ehkä sittenkin? :D
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 22:42"][quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 22:37"]Mies 37 vois olla Ikiksen mies.
[/quote]
!!!!!!!!!
Hyvin hoksattu. Mutta ei kai nyt sentään??
Vai ehkä sittenkin? :D
[/quote]
En muista oliko niillä 2 vai 3 lasta ja ikä on vähän pielessä, voi olla muunneltukin. Kiinnitti vain huomioni :)
Totta kai voi katua, että teki lapsia "väärän" ihmisen kanssa.
Se ei kuitenkaan tarkoita sitä etteikö suhteessa olisi voinut olla myös paljon hyvää, saati että katuisi lapsia.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 23:31"]Totta kai voi katua, että teki lapsia "väärän" ihmisen kanssa.
Se ei kuitenkaan tarkoita sitä etteikö suhteessa olisi voinut olla myös paljon hyvää, saati että katuisi lapsia.
[/quote]
Jaa, eli haluat vaan vittuilla ap:lle?
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 23:25"]Kuka on Ikis?
[/quote]
Kvg
Asioilla kun on aina kaksi puolta niin on aika turha kuunnella vain toisen väritettyä versiota asioista, varsinkin jos on oma lehmä ojassa, eli oma maine ja kunnia kyseessä. Eihän kukaan mies koskaan taidakaan sanoa että hitto kun olinkin typerä ja paska silloin suhteessani lastenI äitiin, toivottavasti sillä nyt on asiat paremmin.
Voit vain kuvitella tuosta päätellen miten se mies ap sinusta puhuu sitten kun teidän juttu on ohi ja taas uuden kumppanin kanssa käy läpi entisiä suhteitaan...
Mun miehellä on kans tosi veemäinen ja itsekäs ex joka on vielä 13 vuoden jälkeenkin kuin pallo jalassa vaatien huomiota ja palveluita kiristämällä ja räyhäämällä (ei ole löytänyt uutta puolisoa, wonder why). Niin lannistunutta miestä en oo monesti nähnyt kuin viikonlopun uhkailu ja soittokierroksen jälkeinen mies istuessaan sängyn laidalla pää painuksissa ja huokaistessaan että:
Niin paljon kuin hän rakastaakin lastaan, joskus hän vain toivoisi että lapsen äiti kuolisi pois.
Olisi aivan kamalaa jos olisi noin pääsemättömissä ihmisestä jonka kanssa ei tule toimeen. Tunnen suurta sääliä ja sympatiaa.