Mitä mieltä mieheni sanoista lastensa äidistä
"Mun ei olis ikinä pitäny olla hänen kanssa. Parempi kun ei oltais koskaan tavattukkaan"
Heillä on 2 yhteistä lasta.
Kommentit (36)
Kaipaa vaimoaan ja yrittää esittää turhankin välinpitämätöntä ja vihaista.
Ennen nykyistä miestäni olin suhteessa, jossa katse harhaili puolisosta muihin miehiin turhan tiuhaan. Puhuttaessa näistä miehistä haukuin heidät lyttyyn, jotta mies ei huomaisi mielenkiintoani.
Voihan olla, että nainen on aika ikävä, mutta tuohon olisi ollut hyvä lisätä, että lapset ovat onneksi olemassa.
Miehet yleensä tarkoittavat mitä sanovat. Ehkä hän kokee että lapset on tehty liian nuorena tai ei olisi halunnut niitä ollenkaan.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 12:22"]Ootko miehen nyxä? Juoksisin ja kovaa?
[/quote]
Miksi?
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 12:26"]Voihan olla, että nainen on aika ikävä, mutta tuohon olisi ollut hyvä lisätä, että lapset ovat onneksi olemassa.
[/quote]
Tässähän puhuttiin nyt lasten äitistä eikä lapsista.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 12:22"]Kaipaa vaimoaan ja yrittää esittää turhankin välinpitämätöntä ja vihaista.
Ennen nykyistä miestäni olin suhteessa, jossa katse harhaili puolisosta muihin miehiin turhan tiuhaan. Puhuttaessa näistä miehistä haukuin heidät lyttyyn, jotta mies ei huomaisi mielenkiintoani.
[/quote]
Tätä pelkään :(
-ap
Ihan sama mitä sinulle tilittää kahden kesken kunhan lapset eivät joudu moista kuuntelemaan ja sitten heille jää käsitys että heitäkään ei saisi olla olemassa!
Näin mäkin ajattelen mun exästä ja meillä yhteinen lapsi...
En kovin hyvää ajattelisi tuollaisesta miehestä. Suhteessa on täytynyt olla hyvääkin, kun kaksi lasta on kuitenkin yhdessä tehty. Jos naisessa ei ole ollut mitään hyvää ja todella ajattelee, että olisi parempi etteivät olisi tavanneet niin ihmettelen miten tyhmä ihminen tekee inhoamalleen naiselle kaksi lasta.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 12:35"]Näin mäkin ajattelen mun exästä ja meillä yhteinen lapsi...
[/quote]
Kaipaatko vai kadutko että teit lapsen hänelle vai miksi ajattelet näin?
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 12:28"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 12:22"]Ootko miehen nyxä? Juoksisin ja kovaa?
[/quote]
Miksi?
[/quote]
Tuollainen mies joka ei osaa elää päätöstensä kanssa on vaaraksi ympärillään oleville. Ikuinen lapsi, joka ei tiedä mitä tekee.
Lapset ovat varmaan miehellä ja miehellä on myös yksinhuoltajuus? Lasten äiti saa tavata lapsia vain ja ainoastaan valvotusti. Tällöin olisi ex tehnyt jotain todella kamalaa ja siitä olisi faktaa. Jos taas lapset asuvat äidillään, niin olisi törkeää, että isä välittäisi niin vähän lapsistaan - antaisi lastensa olla sellaisen henkilön kanssa, joka on kauhea.
Kaksi lasta exän kanssa. yksi lapsi olisi saattanut tulla huijaamalla: ex olisi tyhjentänyt kortsun sisällön sisäänsä jne, mutta kaksi lasta ihmisen kanssa, jota olisi ollut parasta olla tapaamatta koskaan on aika hurjasti sanottu.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 12:36"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 12:35"]Näin mäkin ajattelen mun exästä ja meillä yhteinen lapsi...
[/quote]
Kaipaatko vai kadutko että teit lapsen hänelle vai miksi ajattelet näin?
[/quote]
Kadun, en todellakaan kaipaa. Lapsenkin olisi ollut parempi jäädä syntymättä, on erityislapsi. Voi kun olisin löytänyt nyksän aikaisemmin...
Noin mäkin ajattelen miehestäni... Mutta lastamme rakastan ja en todellakaan kadu! Ja siis miehestä ajattelen siksi noin, koska tuntuu etten pääse tästä helvetistä irti, eilen ensimmäistä kertaa melkeen kävi päälle mutta onneksi lapsi ei ollut näkemässä.. :(
Olen mies, 3 lapsen isä. Kadun suuresti sitä kenet valitsin lasteni äitiksi. Ensimmäinen oli vahinko olin 18 vuotta. Perheeni peräänkuulutti vastuuta, joten jäin ja pidin huolen lapsesta ja hänen äitistä. Toinen oli suunniteltu, jotta lapsi saisi sisaruksen. Kolmas vahinko, taas. Koko ajan peräänkuulutettiin että vastuu pitää kantaa, tein töitä. Nainen halusi avioon, mutta riitelimme jatkuvasti. Ajattelin kuitenkin että tässä on lasteni äiti jota minun on lasteni tähden kestettävä. Tein vapaaehtoisesti pitkää päivää. Join alkoholia ahdistukseeni. Perhehelvettiä kesti 9 vuotta. Emme menneet avioon, kun totesin ettei tämä ole oikeaa rakkautta. Vuoden ajan teimme eroa ja soudimme ja huopasimme. Alkoi koston kierre jonka katkaisi se kun lähdin, jätin kaikki tavarani vaatteita myöten ja olin kuvioista 2kk pois.
Voin kertoa että olisi parempi jos en olisi koko naista tavannut. Toki lapset ovat tärkeintä elämässäni nykyisen vaimoni ohella. Kosin häntä koska sain itse tehdä sen valinnan että haluan hänet kumppaniksi. Kaduttaa että olin niin nuori ja tyhmä että luulin ettei vaihto ehtoja ole.
Mutta myönnän myös kaipaavani aikoja perheeni kanssa, sillä nyt lapseni käyvät vain viikonloppuisin. Vaikka perhettäni kaipaan niin lasten äitin tilalle kuvittelen mielelläni vaimoni.
Mies 37
17, mutta eihän se ole koskaan ollut lastesi tai heidän äitinsä vika että olit itse vielä kovin lapsellinen ja kypsymätön.
Et varmasti itsekään osannut olla mikään unelmakumppani, valita viisaasti, käyttäytyä kypsästi parisuhteessa ja veikkaanpa että kohtelet uutta kumppaniasi aivan eri tavalla kunnioittavammin kuin lastesi äitiä tavatttuanne silloin aikanaan. Ihminen oppii enmmän tai vähemmän elämänsä varrella ja juurikin virheistään, niin pitääkin, mutta on myös todella typerää ja vastuutonta syyttää siitä kaikesta vain sitä toista osapuolta.
Kyllä mulla henkilökohtaisesti nouse karvat pystyyn jos ihminen alkaa täysin yksipuolisesti haukkua ex-kumppaniaan ja lastensa toista vanhempaa. Jos ei nyt ole mikään ääripään vankila- tai huumetyyppi tms kyseessä. Se on todella epäkunnioittavaa jo lastenkin kannalta ja viestii yleensä vain siitä että henkilö on lakaissut ongelmat maton alle ja kieltäytynyt näkemästä ja käsittelemästä omaa osuuttaan ongelmissa. Totuus voi olla silloin aivan toisenlainen kuin mitä sen henkilön itsensä kertoma versio siitä ja ex-puolisosta.
nro 17 voisi olla ex-mieheni, mutta unohtaa kertoa, että oli itse aivan keskenkasvuinen ja tosi huono kumppani. tosin meillä vain 2 lasta.
Ootko miehen nyxä? Juoksisin ja kovaa?