Miten olette viettäneet 40-vuotisjuhlia?
Keräislen vinkkejä. talvella olen syntynyt, mutta voisihan ne juhlat pitää kesälläkin. Rakastan kalliita tavaroita ja tyylikkyyttä, mutta varoja sellaisten järjestämiseen ei ole. Haussa ehkä jotain sellaista, että kutsuisi läheiset ja rakkaat ystävät yhteen. Mutta minne ja mitä tekemään?
Kommentit (22)
Aikuisten ihmisten synttärit on jotenkin todella vieras ajatus minulle.. Mutta kahvit on varmaan ihan kiva. Tai sitten viinaläträys kesäjuhlat..
Meillä oli kotona juhlat. Molemmat, sekä minä, että mies juhlimme 40+40. Kutsuimme vain lähipiirin ja yhden perheen naapurista.
Juotavia, syötäviä (buffet). Visailuja, karaokea. Rentoa ja letkeää tunnelmaa.
Nyt pohdimme uusia juhlia. On taas tulossa molemmille ikää lisää. 45+45. Taidamme juhlistaa ulkomailla lämmössä. Kaksin.
Vuokraa kivaa mökki jostain. Kaikki rakkaat ja läheiset ihmiset sinne syömään, saunomaan ja juhlimaan. Kesällä on kiva pelata pihapelejä porukalla ja olla rennosti.
Minä pakenin todellisuutta. Lähdin 2vk:n matkalle Italiaan. En missään tapauksessa halunnut juhlia. Elämässä oli menossa vaikea muutos/ kriisi. Neljäkymppiset vain pahensi asiaa. Loma oli loistava idea. Sain aikaa, etäisyyttä ja mielenrauhaa. Se oli paras lahja, jonka voin itselleni antaa.
Kakkonen kommentoi
Meillä oli myös miehen kanssa kimppajuhlat. Emme suunnitelleet mitään erityistä, koska yksinkertaisesti en vain jaksanut suunnitella. Halusimme kuitenkin nähdä kavereita ja ne, ketkä paikalle pääsivät, olivatkin lämpimästi tervetulleita!
Me emme yleensä järjestä lapsettomia juhlia, koska ei meidän juhlissa oikein ole mitään sellaista, mitä lapset ei saisi nähdä. Lisäksi meidän kaverimme eivät pääsisi paikan päälle, jos lasten läsnäolo kiellettäisiin.
Cocktail-tilaisuus. Ykköset ylle, helppoja drinkkejä, hyvää musiikkia, seurustelua. Ei tarvitse huolehtia aterioiden valmistamisesta tai siitä, että istumapaikkoja löytyy kaikille. Juhlille on vain hyväksi, että istumapaikkoja on vähemmän kuin ihmisiä.
Itse täytän 40 kesällä. Olen vuosia halunnut viettää aktiiviloman Islannissa ja nyt myös lähdössä sellaiselle. Paras sijoitus ikinä on satsata itseensä ja omaan hyvinvointiinsa!
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 14:03"]Cocktail-tilaisuus. Ykköset ylle, helppoja drinkkejä, hyvää musiikkia, seurustelua. Ei tarvitse huolehtia aterioiden valmistamisesta tai siitä, että istumapaikkoja löytyy kaikille. Juhlille on vain hyväksi, että istumapaikkoja on vähemmän kuin ihmisiä.
[/quote]Hyvä idea jos on cocktailhenkisiä kavereita... Meillä oli enemmän buffatyyppiset juhlat ja alkoholia ei juuri kukaan ottanut, "kiitos olen autolla"...
Käytiin perheen kanssa Kööpenhaminassa, inhoan juhlien keskipisteenä olemista, siksi en sellaisia järjestä.
Mulla oli kaverin bändi soittamassa, vieraita viitisenkymmentä eli enemmän kuin ihan lähipiiri, mutta kuitenkin vain hyviä kavereita.
Paikkana toimi erään ystävän navetanvintti (ei ole sentään enää käytössä xD).
Paikalla oli kaverin baari eli sieltä sai ostaa juotavaa ja lisäksi jokainen vieras sai pari drinkkilippua.
Syötävänä oli kaikkea pientä suolaista ja makeaa ja yöllä grillattiin ihan vaan makkaraa ja sen kaverina perunasalaattia.
Tapahtuma oli lapsivapaa.
Kivaa oli ja vieraat viihtyivät aamuyöhön saakka ja osa myös seuraavaan päivään teltoissa nukkuen.
Varasin ravintolan ja kutsuin sinne lähimmät kolmekymmentä ystävää syömään- helppoa ja vaivatonta!
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 15:43"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 14:03"]Cocktail-tilaisuus. Ykköset ylle, helppoja drinkkejä, hyvää musiikkia, seurustelua. Ei tarvitse huolehtia aterioiden valmistamisesta tai siitä, että istumapaikkoja löytyy kaikille. Juhlille on vain hyväksi, että istumapaikkoja on vähemmän kuin ihmisiä.
[/quote]Hyvä idea jos on cocktailhenkisiä kavereita... Meillä oli enemmän buffatyyppiset juhlat ja alkoholia ei juuri kukaan ottanut, "kiitos olen autolla"...
[/quote]
Alkoholi ei nyt ehkä ollut tuossa se pääasia vaan se, että sai pukeutua hyvin, jutella ystävien kanssa ja nauttia musiikista. Meillä oli tarjolla myös alkoholittomia vaihtoehtoja. -10
En mitenkään, enkä tule viettämään nyt 50-v juhlia. Tulisi vaan muutama sukulainen ja hävettäisi esim. vanhimmalle veljelleni kertoa, että ei mulla ole edes ketä kutsua. veljen synttärit pidetiin kahdessa osassa, kun 120 vierasta ei mahtunut kerralla. Sen lisäksi välillä kävi hänen ujompia kavereitaan. Näin me sisarukset ollaan erilaisia. Erityisesti se on vaikea selittää, miksei miehen sisarukset tule. He vaan ovat sellaisia, etteivät pahemmin sukulaisten juhliin lähde.
Playa de Sotavento, Fuerteventura. Aurinko, meri, lämmin tuuli, oma rakas, hiukan kuohuvaa eväänä. Elämä oli ja on ihanaa.
Vuokrasin ison mökin viikonlopuksi, jonne kutsuttiin ne vieraat, joita halusin nähdä. Vieraat pystyi olemaan yhden tai kaksi yötä tai sitten vain piipahtamaan siellä halutessaan sopivana ajankohtana. Nyyttäri meiningillä mentiin ruoka ja juomapuoli. Saunaa, hyvää musaa. La paikalle tuli tatuointi taiteilija, jolta oli voinut etukäteen varata ja suunnitella kuvan, joka sitten ikuistettiin nahkaan.
Himabileet lasten kanssa oli meillä. Sellaisissa olemme olleet ennenkin, emme oikeastaan muunlaisissa.