Nauran teille
Nauraminen teille; foorumin idiooteille, kaiken haukkujille, aikuisille kiusaajille, on minun harrastukseni.
En vain voi käsittää minkälainen ihminen tuntee tarvetta haukkua ja kiusata anonyymisti. Ja kun OLETETTAVASTI kyseessä on AIKUISIA ihmisiä.
Kehottaisin katsomaan peiliin ja miettimään onko omassa elämässä kaikki kunnossa, jos pitää purkaa pahaa oloaan tuolla tavalla. Kehottaisin myös tekemään jotain mieluista, joka vie ajatukset pienistä asioista joka teitä alkaa kyrsimään.
tai käykää vaikka hakkaamassa nyrkkeilysäkkiä oikein sydämen kyllyydestä, niin sisäiset aggressiot purkautuvat. Ihan sama mitä teette, mutta älkää hei purkako pahaa oloanne muihin.
Kommentit (20)
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 11:11"]
Nauraminen teille; foorumin idiooteille, kaiken haukkujille, aikuisille kiusaajille, on minun harrastukseni.
[/quote]
Hulluilla on halvat huvit.
halvat huvit ovat aina parhaita. mikä olisikaan parempaa ajanvietettä, kun seurata typerien aikuisten ihmisten alistumista lasten tasolle -ap
Onneksi ap suhtautuu ihmisiin lämpimästi, empaattisesti ja suvaitsevasti. Lupaamme ottaa esimerkkiä.
Olen samanlainen kuin ap ;) en yleensä ikinä kommentoi, mutta olen joskus miettinyt että kertoisin täällä että av- mammojen tyhmyys on meidän työpaikan parasta taukohuumoria. Toki joskus myös kauhistellaan, millaisten junttien keskuudessa täällä joutuu elämään..
Holier than thou -asenne on myös vastenmielinen.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 11:11"]Nauraminen teille; foorumin idiooteille, kaiken haukkujille, aikuisille kiusaajille, on minun harrastukseni.
En vain voi käsittää minkälainen ihminen tuntee tarvetta haukkua ja kiusata anonyymisti. Ja kun OLETETTAVASTI kyseessä on AIKUISIA ihmisiä.
Kehottaisin katsomaan peiliin ja miettimään onko omassa elämässä kaikki kunnossa, jos pitää purkaa pahaa oloaan tuolla tavalla. Kehottaisin myös tekemään jotain mieluista, joka vie ajatukset pienistä asioista joka teitä alkaa kyrsimään.
tai käykää vaikka hakkaamassa nyrkkeilysäkkiä oikein sydämen kyllyydestä, niin sisäiset aggressiot purkautuvat. Ihan sama mitä teette, mutta älkää hei purkako pahaa oloanne muihin.
[/quote]
Asiaa! Olen ap sinun kanssasi samaa mieltä.
Nauru pidentää ikää ja hyväelee sisuskaluja.
täällä ihminen on paljain ja aidoin. ap on selvästi muiden yläpuolella ja minä nauran sille.
Suosittelen aplle vierailua vaikkapa hommaforumilla niin asiat asettuvat hiukan enemmän perspektiiviin.
5: Myönnän että aloituksen olisi voinut tehdä paremmin. minä voin myös myöntää, että voin nauraa muille, voin välillä haukkua ja voin välillä olla ilkeä ihmiselle. En kuitenkaan koskaan halua netissä haukkua bloggaria, julkkista, tavallista ihmistä.
Täällä on vain niin paljon ihmisiä, jotka kokevat toisten elämän tärkeämmäksi kuin omansa. Sellaisia, joiden elämässä ei ole muuta sisältöä (siltä ainakin vaikuttaa) muiden haukkuminen ja parjaaminen.
Kaikki eivät toki ole sellaisia, en halua yleistää. Mutta suoraan sanottuna minä kyllä nauran ja vietän täällä foorumilla lähinnä hyvin hiljaista eloa kirjoittamisen suhteen. Keskityn lähinnä seuraamaan keskusteluita ja hihittelemään itsekseni.
Enkä ole edes ainoa joka näin tekee.
Minun oli vain nyt pakko ilmaista tunteeni foorumin sisällön laadusta. Täältä kyllä löytää ihan välillä asiallisia keskustelun aloituksia, mutta muiden kommentoidessa ketjut muuttuvat paskaksi.
älkäälä edes yrittäkö väittää että olen väärässä :_D
Toistan: tutustu hiukan muihinkin foorumeihin. Saat enemmän kaikupohjaa. Av ei suinkaan ole pahimmasta päästä.
olen lukenut hyvin paljon eri foorumeja, AV vaan sattuu olemaan yksi niistä mille saa nauraa enite :) -ap
Valitettavasti et lisäviesteilläsi anna itsestäsi yhtään sen fiksumpaa tai empaattisempaa kuvaa. En näe kovin suurta eroa sillä MIKSI naureskelee muille. Se ei tee sinusta yhtään sen parempaa ettet tirsku blogeille vaan blogien kritisoijille. Jne.
Aloittaja syyllistyy jo otsikkonsa kohdalla siihen, mistä moittii toisia. Onko sinulla peili?
voi ihmiset hyvät. Se e ttä nauran foorumin viesteille ja teksteille, ei tarkoita että nauran niiden kirjoittajille IHMISINÄ.
otsikko on Nauran teille koska se oli lyhyt ja ytimekäs ja myönnän, sillä sai enemmän huomiota viestille, kuin esim. "nämä foorumin viestit on typeriä" "nauran visteille foorumeilla" jne :)
valitettavasti osasta huomaa että vedettiin jo herneet nenuun :D :<
Nyt meni jo selittelyn puolelle. Siirryn kiinnostavampiin ketjuihin.
selittelyksi tuo ei minusta mennyt. Mammat vetelee kilareita, hyvä ap!
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 11:11"]Nauraminen teille; foorumin idiooteille, kaiken haukkujille, aikuisille kiusaajille, on minun harrastukseni.
[/quote]
Tapa itsesi saatanan huora.
mot