Lue keskustelun säännöt.
Levittelisitkö perättömiä pedofiilijuoruja jostain ihmisestä pelkkää kateuttasi tai siksi ettet pidä ko. henkilöstä?
Kommentit (5)
1/5
|
27.07.2006 |
Vastaa
Lainaa
Ilmoita asiattomaksi
Ei sinun viesteistäsi ole mitään epäilystä, millä mielellä ne on kirjoitettu.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
yksityiskohtaisia uteluita pienen lapsen sukupuolielimistä ja vauhkoaisi viesti toisensa jälkeen lapseni perhekalluksista todella tarkasti kuvaillen...(viittaan tuohon merijaanus-juttuun, jos tää on taas sitä samaa)
Olenhan valehteleva juoruämmä.
Harmi etten voi luonteelleni mitään.
olis paljon varaa mesota tulleensa epäreilusti kohdelluksi =).