Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan haistattanut paskat kaikille ja kaikelle ja muuttanut hevonperseeseen?

Vierailija
20.11.2020 |

Tällainen olisi siis haaveena. Miten elättää itsensä kaukana kaikista ja kaikesta?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon muuttanut maalle, mutta en ole haistattanut paskoja kaikille.

Vierailija
2/31 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syrjässä on halpaa ja tuet suhteessa isoja. Tai lähde Suomesta johinkin, missä töistä maksetaan.

Vierailija
4/31 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tehnyt sitä, mutta miettinyt kyllä. Nuorempana ihmettelin erakkoja, mutta en enää.

Vierailija
5/31 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Ap, taloja saa maalta puoli-ilmaiseksi, hanki sellainen. Vähennä hieman mukavuudenhalua. Nauti.

Vierailija
6/31 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee hanttihommia, nosta tukia.

Vierailija
7/31 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois vaan heppa potkaista kallon mäsäks jos sitä 'muuttoa' sinne sen peffapuoleen yrittäisi...

Vierailija
8/31 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Vaivaisia on maallakin, elää voi kädestä suuhun.

Vierailija
9/31 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Ap, taloja saa maalta puoli-ilmaiseksi, hanki sellainen. Vähennä hieman mukavuudenhalua. Nauti.

Mulla syrjässä asuminen nimenomaan lisäisi mukavuutta. Mutta silloin pitäisi omistaa auto ja osata ajaa sillä...

Vierailija
10/31 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla. Se vaatii ennen kaikkea uskallusta ja sen ensimmäisen askeleleen.

Vierailija
11/31 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla syrjässä asuminen nimenomaan lisäisi mukavuutta. Mutta silloin pitäisi omistaa auto ja osata ajaa sillä...

Autoa oppii ajamaan autokoulussa. Autoja saa esim. autokaupasta.

Vierailija
12/31 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Autoa oppii ajamaan autokoulussa. Autoja saa esim. autokaupasta.

Mistä kaupasta saa rahaa ja rohkeutta?

Vierailija
13/31 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En uskalla. Se vaatii ennen kaikkea uskallusta ja sen ensimmäisen askeleleen.

Näin on. Mutta kun sen uskaltaa ottaa, rohkeus palkitaan kyllä. Itse tosin hankin ensin sen työpaikan. Pikkupaikkakunnillakin on esim. terveyskeskuksia, kouluja, kunnantaloja jne. joissa on ihan keskipalkkaista väkeä töissä, ja suhteellisen pysyvissä hommissa vieläpä. Asunnot on tosiaan muuttotappiokunnissa puoli-ilmaisia, mutta palvelut saattavat olla yllättävänkin hyvät, kiitos keskustapuolueen siltarumpupolitiikan (jota en sinänsä kannata).

Pääkaupunkseudulla ei yliopiston suorittanutta pidetä minään, mutta paikkakunnalla, jonka ylin opinahjo on ammattikoulu, maisterin tutkinnollakin on selkeä statusarvo. Naapureihin tutustuu helposti, ja kulttuuritapahtumia löytyy kun järjestää sellaisia itse! Elämäni on oikeasti tosi hyvää nyt. 

En kyllä haistattanut kuin ihan muutamalle kun muutin, suurin osa vanhoista ystävistäni on edelleen ystäviä, tosin nykyään ei juuri nähdä kun välimatkaa on 500 km.

Vierailija
14/31 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylla :D muutin vielapa ulkomaille hevonperseeseen! Edelleen taalla.

Vierailija
15/31 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maallakin voi elää mukavasti, itse asiassa todella mukavasti, koska talot ovat tosi edullisia. Jos pystyy tekemään etätöitä niin siitä vaan.

Vierailija
16/31 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun olisi vielä joku tilasto tai laskelma, kuinka moni sieltä korvesta onkaan palannut maitojunalla takasin ihmisten ilmoille. Itse lapsuuteni Pohjois-Savon perähikiällä viettäneenä vieläkin muistan sen tunteen, kun koulumatkalla vyötärölle asti ulottuvassa lumessa kahlatessa silmäripset jääty kiinni toisiinsa niin että silmää ei saanut kunnolla auki. 

Se ääretön pimeys, joka iskee jo kolmen aikaan. Ei missään mitään katuvaloja tai minkään sortin valonpilkahdusta. Sitä ihanaa suvea kun ei kestä kuin muutaman kuukauden ja loput 9 kk pelkkää pas*kaa. Sanoisinkin että pienillä tuilla tai säästöillä ei kannata itseään lähteä kiusaamaan. Pätäkkää pitää olla sen verran, että saa edes kunnon torpan. Tarjolla olevista halvoista 50-60 luvun talonrötisköistä ihanuus häviää, kun talvella sisälämpötila huikertelee ruhtinaallisessa kymmenessä asteessa, hengitys höyryää ja putket jäätyy kuukaudeksi.

Vierailija
17/31 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen perskärpänen ja muutin lehmänpaskaläjästä ravihevosen persiiseen.

Vierailija
18/31 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin Alajärvelle, täällä selviää parilla satasella käyttörahaa kuukaudessa. Riskinä on alkoholisoituminen, kun on yksinäinen, eikä täällä mitään mitään tapahdu, eikä minnekään pääse. Halapa-Hallissa käynti on viikon kohokohta.

Vierailija
19/31 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun olisi vielä joku tilasto tai laskelma, kuinka moni sieltä korvesta onkaan palannut maitojunalla takasin ihmisten ilmoille. Itse lapsuuteni Pohjois-Savon perähikiällä viettäneenä vieläkin muistan sen tunteen, kun koulumatkalla vyötärölle asti ulottuvassa lumessa kahlatessa silmäripset jääty kiinni toisiinsa niin että silmää ei saanut kunnolla auki. 

Se ääretön pimeys, joka iskee jo kolmen aikaan. Ei missään mitään katuvaloja tai minkään sortin valonpilkahdusta. Sitä ihanaa suvea kun ei kestä kuin muutaman kuukauden ja loput 9 kk pelkkää pas*kaa. Sanoisinkin että pienillä tuilla tai säästöillä ei kannata itseään lähteä kiusaamaan. Pätäkkää pitää olla sen verran, että saa edes kunnon torpan. Tarjolla olevista halvoista 50-60 luvun talonrötisköistä ihanuus häviää, kun talvella sisälämpötila huikertelee ruhtinaallisessa kymmenessä asteessa, hengitys höyryää ja putket jäätyy kuukaudeksi.

Samoin, mutta nykyään ei etelä- eikä keskisuomessa ole talveakaan. Meidän kaupungissa muuten katuvaloista on keksitty säästää ja niitä ei juuri pidetä enää! Maalla saisi sentään olla paremmin rauhassa pyörävarkailta ja yön timpoilta, vaikka valoja ei olekaan.

Vierailija
20/31 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syrjässä on halpaa ja tuet suhteessa isoja. Tai lähde Suomesta johinkin, missä töistä maksetaan.

Tuet ja kaikille paskat haistattaminen ei ihan sovi samaan lauseeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän