Mitä tekisit jos itseäsi reippaasti nuorempi mies yrittäisi lähestyä sinua sillä tavalla?
Antaisitko mahdollisuuden vai torjuisitko? Ajatellaan vaikka 10-15 vuotta nuorempi.
Kommentit (70)
-67 kirjoitti:
Tervetuloa vaan!
Takana vuoden suhteet 22 ja 16 vuotta nuorempiin miehiin, enkä heidän jälkeen edes vilkaise "vanhoihin" miehiin.
-67
En minäkään koskisi naiseen joka ottaa minut pelkän iän takia.
Ällöttävää.
Olen 52-vuotias, joten 15 vuotta nuorempi olisi 37-vuotias. En missään tapauksessa etsimällä etsisi itseäni 10 - 15 vuotta nuorempaa miestä, mutta jos elävässä elämässä tapaisin kiinnostavan miehen, jonka kanssa arvomaailma ja ajatukset osuisivat yhteen, niin mistäpä tietää...
Vierailija kirjoitti:
Torjun kaikki nuoremmat ja kaikki muunkin ikäiset baareissa aina ja poikkeuksetta, koska en harrasta irtosuhteita. Jos kyse olisi jostain vakavammasta lähestymisestä ja lähestyminen tapahtuisi muualla kuin baarissa, riippuisi vahvasti siitä, olisinko itse kyseisestä yksilöstä kiinnostunut. Jos olisin, niin en torjuisi.
Tämä. Itseä lähestynyt nuorempi mies kauppakeskuksessa. Näemme siellä usein toisemme mutta miksi olisi kiinnostunut? Saisi panoa muualtakin , paremmin säilyineiltä ikäisiltäni, ja en ole mikään helppo nakkikaan. Joten miksi?
Jatkuvastihan ne lähestyy. Tällä hetkellä on pidempiaikaisena rattopoikana 27v.
Toisen saman ikäisen kanssa sovin vakavammalla mielellä tindertreffejä parasta aikaa, miksei.
N36
Ne on semmosia herkkupaloja ne nuoret miehet
Vierailija kirjoitti:
Ne on semmosia herkkupaloja ne nuoret miehet
Nuoret naiset on namikarkkeja.
Naiset vanhenee kuin viini. 45-55v on täydellinen.
Tätini mies on häntä 12 vuotta nuorempi. Tapasivat työpaikan pikkujouluissa kun täti oli 40 ja mies 28. Nyt olleet yhdessä jo 27 vuotta.
Olen naimisissa, joten olisin imarreltu, mutta sanoisin kiitos ei. Vaikea kyllä muutenkaan kuvitella elämää alle 30-vuotiaan kanssa, meillä olisi varmaan eri kiinnostuksen kohteet muutenkin, kun olen jo yli 40.