Mitä tekisit jos itseäsi reippaasti nuorempi mies yrittäisi lähestyä sinua sillä tavalla?
Antaisitko mahdollisuuden vai torjuisitko? Ajatellaan vaikka 10-15 vuotta nuorempi.
Kommentit (70)
Olisin imarreltu, koska homot iskee vain komeita miehiä.
15 vuotta on jo aika paljon, mutta jos olisi samanhenkinen, fiksu ja ikäänsä nähden kypsä tapaus, niin miksei? En ole kovin tarkka iästä kumpaankaan suuntaan.
N40
Katsastaisin millainen tapaus on kyseessä. Tosin ihan 18-kesäistä en harkitsisi, se olisi creepyä. 19-vuotiaan voisi ottaa virkistyskaveriksi, vähän kuin kesäoriksi ;) Tai talvihan nyt on tulossa...
Sanoisin, että taluttaa minut ja rollaattorini suoraan maistraattiin! Sitten lakimiehen luo avioehtoa laatimaan. Sitten kuumaa seksiä hoitokodissa.
Ite en tähä voi heterona vastata, mut jos 10-15 vuotta vanhempi nainen lähestyisi, nii mikäpäs siinä. :) Ongelma olis vaan se, et hänellä olis elämä todennäköisesti kasassa, eli olis työpaikka ja sitä rataa, nii luultavasti kokisisin itseni iha luuseriks siinä. M25
Minä olen niin friikki, ettei minua ole kukaan lähestynyt. Kuvauksen kaltaisessa tilanteessa menisin siis ihan lukkoon, miettisin ehkä onko kyseessä joku kaveriporukan veto, missä tehdään minusta pilkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Torjuisin kohteliaasti, koska olen hetero.
M43
😄 Ihana.
Ei teiniä kiitos vaikka olisikin laillinen. T 28 v
Vähän tollainen tilanne päällä ja olo lähinnä hämmentynyt. Nuori mies on kyllä jotenkin ihan kiinnostava, mutta oikeasti mua varmaan 20v nuorempi. En oikein tiedä. No onneksi kevyt flirtti on ihan mukavaa ja sen pidemmälle tuskin meneekään. Itsellä ikää n. 40v.
Torjun kaikki nuoremmat ja kaikki muunkin ikäiset baareissa aina ja poikkeuksetta, koska en harrasta irtosuhteita. Jos kyse olisi jostain vakavammasta lähestymisestä ja lähestyminen tapahtuisi muualla kuin baarissa, riippuisi vahvasti siitä, olisinko itse kyseisestä yksilöstä kiinnostunut. Jos olisin, niin en torjuisi.
Kohta kaksi vuotta kestänyt fwb-suhde 12 vuotta nuorempaa.
Olin suhteen alkaessa 46, hän 34. Hyvin on sujunut,jatketaan niin pitkään kun hyvältä tuntuu. Olemme ystävystyneet tässä samalla.
N48
Jos olisin sinkku ja kiinnostusta osoittava nuorempi mies vaikuttaisi sellaiselta josta tykkään antaisin mahdollisuuden. Näin teinkin ja muutaman vuoden olen ollut parisuhteessa 13 vuotta nuoremman miehen kanssa. Kävi niin, että mahdollisuuden antaminen osoittautui yhdeksi elämäni parhaista valinnoista.
Olen seurustellut 15 vuotta vanhemman kanssa, joten miksei se 15 vuotta nuorempikin menisi, jos tähdet on kohdallaan.
Laittaisin tekarit kuppiin ja kysyisin "täh"?
Riittääkö 26 vuotta, seurustelin kaksi vuotta, sitten lopetin kun ihastuin toiseen mieheen, minä olin 55 v ja hän 29 v, kun aloitimme, hän iski baarissa minut.
Pukisin lapsukaiselle potkupuvun päälle,ja veisin hänet äitinsä hoiviin.
Ei kiitos en kaipaa ukkeleita elämääni.
Kerran näin tapahtui metrossa. Tuijotin varmaan epäuskoisen huvittuneesti.
Minulla oli silloin ikää 48-49 v. Mies oli varmaan 25 v.