Mitä tekisit jos itseäsi reippaasti nuorempi mies yrittäisi lähestyä sinua sillä tavalla?
Antaisitko mahdollisuuden vai torjuisitko? Ajatellaan vaikka 10-15 vuotta nuorempi.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Torjuisin kohteliaasti, koska olen hetero.
M43
Entäpä jos sinua 15 vuotta nuorempi tyttö lähestyis?
No ei se kymmenen vuotta oo paljon mutta 15 vuotta jo on. Kiinnostuisin kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
No ei se kymmenen vuotta oo paljon mutta 15 vuotta jo on. Kiinnostuisin kuitenkin.
On se paljon, mutta ei välttämättä liikaa
Mikäs siinä. Olisin luultavasti imarreltu, mutten kiinnostunut.
Tunnen kyllä erään 9-vuotiaan pojan. Tapaamme yleensä meidän yhteisen intohimon parissa, joka on siis legoilla rakentelu. Eli joo, annan 15 vuotta nuoremmalle miehelle mahdollisuuden:D
N24
10 vuotta nuorempi menisi nippa nappa mikäli on pian täyttämässä 18. 15 vuotta nuorempi olisi jo sakkolihaa joten en noteeraisi.
N27
Tykkäisin, jos se olisi muutenkin sen oloinen ja tyyppinen että tykkäisin. Epäilyttäisi kyllä, onko se tosissaan kiinnostunut vai vaan kokeilumielessä seksi kiinnostaa, tai ettei peräti ois joku veto kavereidensa kanssa.
ahahahahahhahahahahahaha nauraisin selälläni ja sanoisin että "usein käynti optikolla riittää"
Jos en olisi naimisissa niin voisin antaa mahdollisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Torjuisin kohteliaasti, koska olen hetero.
M43
Entäpä jos sinua 15 vuotta nuorempi tyttö lähestyis?
28-vuotias on kyllä jo ihan nainen eikä mikään tyttö. Riippuu siitä olisiko muuten miellyttävä. Iän takia en torjuisi.
M43
Nipistäisin itseäni koska tuollaista ei tapahdu muualla kuin päiväunissani.
N40
Tykkään naisista, olen sen verran vanhanaikainen mies, joten sanoisin kiitos mutta ei kiitos.
Olen myös sanonut noille että menkääpäs vielä kotiinne kasvamaan.
Ystävällisesti mutta jämäkästi torjuisin.
Alle 3-kymppiset herättävät lähinnä äidillisiä tunteita.
Ja muutenkaan ei jaksa enää sek si kiinnostaa, joka tuon ikäisellä varmaan olisi eniten mielessä.
Oli 18v nuorempi komea, pitkä ja isomunainen. Blokkasin kun ei lopettanut sitä vonkaamista.
Saattaisin syyllistyä rikokseen kun olisi alaikäinen joten en anna mahdollisuutta.
Mulla oli eron jälkeen fwb suhde 15 vuotta nuoremman kanssa. Ihan jees siihen kohtaan. Nyt seurustelusuhde omanikäisen kanssa.
N49
Tarkastaisin onko pankkikortti ja tunnusluku tallella vai veikö ne .
Antaisin jos itsetunto riittäisi, ja olisin varma ettei jäisi kiinni syrjähypystä. Eiköhän kuka vain haluaisi sen kokea jos uskaltaisi ja tilanne olisi oikea.
Jos olisi kivan näköinen ja oloinen ja kuitenkin aikuinen niin en tietenkään torjuis.