Mitä ajattelisit jos tulisit raskaaksi pyhästä hengestä?
Eli huoomaisit vain olevasi yhtenä päivänä raskaana, vaikka et olisi harrastanut seksiä. Mitä ajattelisit?
Ajattelisitko, että olet tullut raskaaksi pyhästä hengestä vai epäilisitkö miestäsi nukuvan ihmisen hyväksikäytöstä.
Kävisikö mielessä tyrmäystipat? Vai miten selittäisit itsellesi sen, että odotat lasta?
Kommentit (11)
Todennäköisesti ensimmäiseksi varmistaisin mieheltä, että onko totta ettemme ole seksiä harrastaneet viime aikoina. En syyttäisi miestä hyväksikäytöstä, ei hän koskaan tekisi mitään sellaista. :D Seuraavaksi alkaisin pelätä miehen reaktiota asiaan, koska miehelle ei ehkä noin vain mene läpi että olen raskaana ilman että kukaan mies on siihen osallisena.
Miehelläni on lupa naida minua vaikka nukkuessani.
Raskaaksi tullessani kiroaisin minut steriloineen lääkärin.
Itse en halua lisää lapsia, miehelle se olisi aivan ok.
Olisin onnesta sekaisin! Kun lapsettomuushoidot eivät siihen pystyneet niin vain ihme voi auttaa:)
Hakeutuisin heti aborttiin. Pyhästä hengestä tai ei, loinen lähtee heti!
En uskaltaisi kertoa miehelle. Ei varmana tykkäisi selityksestä.
Miettisin, että on olisi sittenkin pitänyt jättää baarissa pari-kolme viimeistä paukkua ottamatta, jotta muisti ei olisi lähtenyt:/
Lähtisin mieheni kanssa Beetlehemiin. Paksuna tai ei, pakko sinne kuitenkin on mennä verollepantavaksi.
Ajattelisin, että täytyypä jäädä oottelemaan kuka sieltä tulee...? Ei meikäläisen päälle henki silleen kuitenkaan laskeudu. Tuo siippa se olis vaan unessa vähän painanut :)
Siinähän tuo menis neljäs joukon jatkona ja iltatähtenä!
Minulta on kohtu poistettu, joten aika ihmeissäni olisin. :-)
Toki olisi sinällään hauskaa saada toinen lapsi... joskin epäilyttäisi lapsen isältään (kuka se sitten olisikaan) perimät geenit. Jumalan poikaa en haluaisi...