Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ajatteletteko muut exiänne?

Vierailija
22.03.2014 |

Olen ollut onnelisesti parisuhteessa 6 vuotta. Jostain syystä olen nähnyt unia exästäni. Olen miettinyt että miksi erosimme ja mitä jos näin ei olisikaan käynyt. En ehkä niinkään haikaile hänen perään mutta jostain syystä koen ehkä jonkin sortin mustasukkaisuutta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele. En ole nähnyt uniakaan ainakaan 15 vuoteen, en itse asiassa muista että olisin eron jälkeen koskaan nähnyt. En ole myöskään tavannut häntä kuin kerran sen jälkeen kun ero tuli viralliseksi.

Vierailija
2/9 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi ei kannata erotakaan, ettei käy noin. No me erottiin, mutta haikailtiin molemmat takaisin ja ollaan elämämme loppuun asti toivottavasti.

Vierailija
4/9 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan, sen jälkeen kun olen päässyt erosta yli. Jäikö teidän erosta sitten jotain selvittämättömiä asioita välillenne, vai miksi moinen?

Vierailija
5/9 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen ensimmäiseksi aamulla ja viimeiseksi illalla. Rakastan häntä loppuikäni. Erosta on reilu vuosi.

Vierailija
6/9 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 21:23"]Ajattelen ensimmäiseksi aamulla ja viimeiseksi illalla. Rakastan häntä loppuikäni. Erosta on reilu vuosi.

[/quote]

Samoin minä. Tuskin rakastan enää ketään samalla tavalla.

Vierailija
7/9 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen joskus harvoin unia ex-miehistäni. Eroista 8 ja 18 vuotta enkä heitä muuten enää ajattele, joskus harvoin tulevat mieleen kun olen tilanteessa mikä vie niihin yhteisiin aikoihin ja kokemuksiin. Ehkä tilanne olisi toinen, jos nykyinen mieheni ei olisi maailman paras ja toivottavasti lopullisesti minulle se ainoa oikea.

Vierailija
8/9 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvasti, tosin erosta vasta hetki aikaa.. Kumpa voisin palata ajassa korjaamaan asioita. :(

Vierailija
9/9 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Joka ikisen eksäni ampuisin puuhun, sillä eksä on eksä. Tykkään nykyisestäni niin paljon, mutta pelkään, että hän haikailee eksänsä perään.:(