Äänestätkö Kokoomusta?
Uskomaton piittaamattomuus Kokoomuksella joka suhteessa Suomen kansalaisista.
Pelkkää alistamista ja määräilyä, kun kyseessä ovat suomalaiset. Ikään kuin Katainen ei olisikaan suomalainen lainkaan, vaan maahamme soluttautunut vieraan maan agentti, joka on palkattu murentamaan Suomen kaikkineen.
Onko hän niin paisunut mahtavuudessaan, että pitää itseään oikein EU:n prinssinä ellei keisarina, joka jo asettelee kansat mieleiseensä järjestykseen.
Siinä tulevat ensin ruotsalaiset, sitten venäläiset tänne raahautuneet, romanian kerjäläis/murtomiehet ja naiset, somalit ja muut mamut.
Viimeisenä Kataisen listoissa kuin armosta tulee suomalainen työtätekevien veronmaksajien orjajoukko, joka ei Kataisen mielestä tee kuitenkaan vielä riittävästi ja riittävän vanhaksi työtä. Elää liian pitkäänkin.
Kauanko me joudumme sietämään tätä menoa? Miksi ei ole heivattu moista öykkäriä hallituspallilta alas?
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 21:44"]
En. Saan toimeentuloni palkkatyöstä enkä osingoista, joten ko. puolue ei aja minun asiaani.
[/quote]
Osinkojen verotus kiristyi vuoden alusta alkaen. Pääministeripuolueena Kokoomus.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 22:08"]
Odotan yhä mikä on se Kataisen lupaama korotus naisvaltaisille pienpalkkaisille aloille, vaikkapa hoitajille.
[/quote]
Tujunen sen lupasi, ja hoitajat sen myös saivat. Googlaa Tehy-sopimus.
P.S. Tehy on kokoomuslainen ammattiliitto.
Kyllä äänestän, vaikka äänien menetyksen pelosta kokoomuskin pokkailee sinne ja tänne. Mutta joku tolkku pitää olla tässä rahan jaossakin. Se vaan on niin, että laakereillaan leväten ei pitäisi kenellekään rahaa jakaa. Jotain yrittelijäisyyttä pitäisi olla edes sen verran, että jaksaa esim. nousta sossun ajalle klo 9.00. Näinhän ei aina tapahdu, vaan ajat annetaan iltapäivään, että hlö työnhakija ja toimeentulotuenhakija ehtii nousta vuoteeltaan. Tällainen "hyvinvointivaltion paapominen" ei vain sovi minun kallooni.
Olen aina äänestänyt ja äänestän jatkossakin.
Puutteistaan huolimatta ehdottomasti paras puolue minulle.
Onks nro 24:n lääkitys ihan kohillaan?
[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 21:49"]Äänestän, koska Kokoomus ajaa arvoja jotka ovat itselleni tärkeitä.
-Sairaanhoitaja
[/quote]
Juu, valehteli teille ja te pöljät uskoitte!
Miksi kokoomusta saa haukkua mutta muita puolueita ei? Olisi mukava kuulla mitä puoluetta äänestätte?
Ääni täältä. Nykyinen politiikka näyttää varmaan sekavalta, mutta ei ole helppoa johtaa vassarihallitusta taantuman kourissa.
Kepuleita voisi äänestää, jos siellä olisi enemmän sipilöitä ja jos omistaisin metsää tai asuisin maalla. En pidä sossujen ajamasta holhousyhteiskunnasta. Vihreät ovat hyvä olla olemassa, mutta maailmanparannuspolitiikka ilman reaaliteettejä lähinnä itkettää. Persuissa on liikaa hörhöjä ja mielestäni mamut eivät ole tämän maan ykkös huolenaihe. En ole ruotsinsuomalainen eikä uskontoa ei pitäisi sekoittaa politiikkaan.
Jää siis yksi jäljelle.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 23:20"]
Onks nro 24:n lääkitys ihan kohillaan?
[/quote]
Eipä tässä työssäkäyvä nainen muuta lääkettä tarvitse. Yksi saunaolut : )
Olen aina äänestänyt, ja äänestän jatkossakin.