Palstan isoimmat tissit ?
Kommentit (62)
75C, eli ei taida päästä kärkipäähän hinkkeihinne verrattuna. Omaan varteeni ovat kuitenkin ihan sopivat.
Vaimolla 75F. Tyytyväinen olen. Nam.
En ole varma koostani suomessa. Löydän liivejä vaan tilaamalla bravissimosta. Siellä koko 34J eli ympärys suomessa 75 kuppi kai L?
En ole varma koostani suomessa. Löydän liivejä vaan tilaamalla bravissimosta. Siellä koko 34J eli ympärys suomessa 75 kuppi kai L?
Onpa täällä isorintaisia naisia paikalla. Onko selkävaivoja?
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 11:00"]Onpa täällä isorintaisia naisia paikalla. Onko selkävaivoja?
[/quote]
Ei ole koskaan ollut. T:34J
jotenkin vaikea uskoa jotain L-kuppia, kehuminen lähtenyt lapasesta !
85M. Ei mitenkään jättisuuri koko minusta. Ei roiku tms.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 12:45"]jotenkin vaikea uskoa jotain L-kuppia, kehuminen lähtenyt lapasesta !
[/quote]
ei Se välttämättä niin hillittömän näkönen ole vaikka tosi isolta ehkä kuulostaa. Ympärys kuitenkin vaan 75 joten toi 95k on suurempi. Rinnan malli myös vaikuttaa paljon ja 75L sanoi ettei tiedä mitä kokonsa suomessa vastaa. 34j on kuitenkin VÄHINTÄÄN Tuon 75L, voi olla suurempikin
Itselläni 80H
Siis hetkinen, onko jonkun vyötärönympärys kolmenumeroinen? Jumalauta, paljonko te oikein painatte? Ja pitäisikö tehdä erikseen ketjut "isoimmat normaalit tissit" ja "isoimmat tissit joista suurin osa on läskiä"?
Siis hetkinen, onko jonkun vyötärönympärys kolmenumeroinen? Jumalauta, paljonko te oikein painatte? Ja pitäisikö tehdä erikseen ketjut "isoimmat normaalit tissit" ja "isoimmat tissit joista suurin osa on läskiä"?
85E.
Pienet nää on verrattuna muiden ilmoittamiin. Olen tyytyväinen itse ja sopivat kroppaani.
t. 165cm/56kg
Vastaaja nro 5 on jonossa rintojenpiennykseen! Kärsinyt näistä isoista tisseistä koko ikäni, selkävaivoja ei ihme kyllä ole ollut juurikaan!
Nro 26, oletko varma että ympärysmittasi on oikea? Kuulostat tosi hoikalta ja tuo 85 cm tuntuu aika isolta. Itse olen samanpituinen kuin sinä ja 20 kg painavampi ja ympärysmitta 70 (J).
165 cm / 75 kg
Nro 26, oletko varma että ympärysmittasi on oikea? Kuulostat tosi hoikalta ja tuo 85 cm tuntuu aika isolta. Itse olen samanpituinen kuin sinä ja 20 kg painavampi ja ympärysmitta 70 (J).
165 cm / 75 kg
[/quote]
Olen varma. Parissakin liiviliikkeessä mitattu ja tarkistettu. Kroppa on ok. Hieman haastetta tuo toki vaateostokset. Näillä mennään.
t. 26
[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 21:25"]
95K
[/quote]
laita kuva rintsikat päällä.