Toi Noora Karman ohjelma on kauhee....
Siis ihan kamalaa paskaa. "Temppujen" perusteella pitää katsojia ihan ääliöinä.
Kommentit (17)
Toi kuvan valinta temppukin? Mitä vittua!?!?!
joo, eihän siinä ollut mitään ideaa...
Homssuinen sössöttäjä. Temput voisi olla ihan ok mutta tuo toivoton ulosanti...
[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 20:35"]
Mötähäpeää herättää...
[/quote]
Siis myötähäpeää, mutta herättää se kyllä kieltämättä mötähäpeääkin.
Jos Karma on niin hyvä kuin sanoo, niin sehän selvänäkijän taidoilla tietää tuon laatikon lukitsemiseen valitun koodin :P
Kertokaa tyhmälle mikä juju sen lasten kuvavalinnan taustalla oli? Itse tein ohjeiden mukaan ja oikea kortti jäi jäljelle.
Nooralla on oikein kuule kiertue tulossa, esim jkl paviljongissa huhtikuussa. KUKA sinne ostaa lipun? Tuon ohjelman perusteella?! Isossa salissa paviljongissa iiiisossa salissa, ehkä viisi ihmistä katsomassa. Odotan kun se kohta ennustaa lottonumerot kehkeh.
Mies ei ymmärrä kun minä tuhahtelen ja pyörittelen silmiä... Että se varmaan vois ostaa lipun tuonne kiertueellekkin o.O
[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 20:44"]
Mies ei ymmärrä kun minä tuhahtelen ja pyörittelen silmiä... Että se varmaan vois ostaa lipun tuonne kiertueellekkin o.O
[/quote]
Minäkin voisin, kun mulle menee nuo kaikki temput läpi enkä huomaa mikä niissä on se juju :D
t. 8
Ihan kuin kenenkään annettaisiin hypätä rikkinäisellä köydellä
Ohjelma ei ole niin kauhea kun odotin. En kyllä pidä taikureista muutenkaan..
Kiertue ehkä jotenkuten saattaisi mennäkin, mutta televisiossa en kyllä usko pätkääkään siihen etteikö avustajat olisi "juonessa" mukana
Haha.. sitten se "illallinen". Mikä järki siinä oli? Pureskeli paria toukkaa ja lautasilla tuodaan aivoja ja sian sorkkia ihmeteltäväksi.. sitten se yksi vieras sekoili ihan kunnolla :D Eihän sen tarvinnut edes koskea niihin.. tai hyvä jos edes tämä ihmenainen koski itsekkään.. ei voi kun nauraa!
"otan yhden jousen"