Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekikö mies väärin?

Vierailija
20.11.2020 |

Kysymys otsikossa.

Meillä oli eilen riita. Kiihtyneessä mielentilassa mies tönäisi minua niin, että kolautin pääni seinään. Suutuin tuosta vielä enemmän ja ajattelin poistua hetkeksi ulos. Kun olin eteisessä mies meni oven suuhun tien tukoksi ja sanoi, etten saisi lähteä. Avasin miehen estelyistä huolimatta oven, jolloin mies alkoi karjumaan ja haukkui minua huoraksi. Kun pääsin käytävään, mies tönäisi minua vielä ennen kuin paiskasi oven kiinni. Kaaduin tuosta miehen tönäisyn voimasta ja satutin käteni.

Menikö teidän mielestä mies liian pitkälle? Riidan aihe ei ollut edes iso, vaan liittyi pelkästään kotitöihin. Isommissa riidoissa on ennenkin lyönyt, mutta ei koskaan tuollaisissa kiistoissa.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi juma. Ethän sinä sitä jätä kuitenkaan, joten mitä väliä? Vai ajattelitko nyt lällätellä miehelle, että palstan mielestä hän toimi väärin? Kun et kerran itse sitä osaa päätellä. Oletko saanut liian monta iskua päähän?

Vierailija
2/19 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä provo vai miksi kysyt täällä, onko väkivalta oikein? Rikosilmoitusta siitä tekemään hus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän täytyy olla provo. Eihän kukaan voi ajatella, että väkivalta ois suhteessa ok. Eihän?

Vierailija
4/19 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää nyt oli ihan ala-arvoisen huono. Eihän tässä ollut oikeesti ees mitää yritystä.

Huono!

Vierailija
5/19 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo huoraksi haukkumisen pitäisi riittää parisuhteen lopettamiseen.

Vierailija
6/19 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tietää, että mies tekee väärin?

Jos hän tekee jotakin.

Vierailija
7/19 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sua lyödään, lähde pois. Ei oo ok

Vierailija
8/19 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyselet tuollaista asiaa täällä? Mikä ihme teitä naisia oikeen vaivaa? "Menikö mies liuan pitkälle"? No hei, meni se!

Vierailija
9/19 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen kynäniska sun miehes on, jos toinen kykenee vielä vauviksella valittamaan tuuppimisen jälkeen?

Vierailija
10/19 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kysyä, että ootko väkivaltaisesta perheestä? Vai miten et tiedä että ketään ei saa lyödä? Lyötkö itse miestä?

Vierailija
11/19 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te tajuu, että tää on pelkkä provo?!

Vierailija
12/19 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo on totta, miehesi pahoinpitelee sinua.

Vierailija
13/19 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko taas kerran ihmetellä, että mistä te näitä kullannuppuja kaivatte? Tee rikosilmotus ja lähde. 

Vierailija
14/19 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei ikinä ole mua lyönyt. Eikä tule lyömään. Jos sen erehtyy tekemään, saa ukko lähteä käpälämäkeen. 

Ei herranen aika. Ja vielä kysyt että tekikö väärin?

Vierailija
15/19 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tekikö väärin? Ja aikaisemmat lyönnit olet antanut anteeksi koska?

Haloo hei!!

No mutta. Jos susta musta silmä, murtuneet ranteet, kallonmurtumat (ei ole muuten nätti näky kun siihen kuolee veri suusta valuen), hautajaiset on ihanaa tulevaisuutta, niin jatka toki tuossa parisuhteessa ja mieti tekikö mies väärin.

Kannattaisiko nostaa kytkintä?

Vierailija
16/19 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mielenkään käydä vaimoon käsiksi, vaikka löisi minua vasaralla. Osaan ottaa iskuja vastaa, kun olen thaiboxingissa. JA vaimoni tietää jos kävisin käsiksi, niin siitä ei jäisi mitään jäljelle. En ikinä voisi tehdä pahaa vaimolleni.. Jätä se mies, vaikka veikkaan ettet koskaan jätä. Olet sitä osastoa, joka aina ymmärtää ja antaa anteeksi.. Ei kukaan ansaitse väkivaltaa missään muodossa eikä varsinkaan ihmiseltä, jonka kanssa jakaa elämän. Herää jo.

Vierailija
17/19 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kammottava mies. Ja et sitten nostanut sitä kytkintä????

Vierailija
18/19 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä olet siellä miehen hakattavana? On lyöynyt ennenkin, nyt löi taas ja vielä lyö.

Tiedämmehän me: hän on muuten aivan ihana, sinä rakastat sitä miestä, pelkäät, että et kelpaa kenellekään muulle, ja on niin hyvätuloinen, että et mitenkään tulisi itseksesi toimeen.

Vierailija
19/19 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään tilanteessa mies ei saa töniä. Eikä lyödä naista. Tuota on tapahtunut monta kertaa. Lähde nyt hyvä nainen ajoissa. Huorittelu ei myöskään ole ok!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan