lapsi isällään joka toinen viikonloppu, ei haluaisi olla kuin yhden yön...
...joka kerta ikävöi minua todella kovasti ja toistuvasti sanoo ettei haluaisi olla kuin yhden yön. Isä ei tietysti tähän suostu. Lapsen isällä alko ja pilleriongelmaa, joudun vahtimaan todella tarkkaan aina missä kunnossa on kun lapsi siellä on. Vähän aika sitten lapsi soitti että "äiti, isi on ollu tuhma, se veti meitä turpaan, voitko soittaa poliisit". Lapseni isällä on myös toinen lapsi, 7v joka viettää samat viikonloput isänsä luona kun minunkin lapseni. Asia selvitettiin eikä isi ollutkaan ketään turpiin vetänyt, mutta lapseni alkoi itkeä ja sanoi että ikävöi minua niin kovasti että haluaa tulla kotiin. Minä joka kerta kannustan että olisi sen kaksi yötä ja toisaalta en häntä aikaisemmin sieltä pois saisikaan koska meillä kirjallinen sopimus kokonaisesta viikonlopusta.
Lapsi on nyt 4,5v ja käynyt jo kohta vuoden isänsä luona tällä tavalla, mutta silti toistuvasti sanoo minulle että haluaisi olla vain yhden yön, mutta isä ei tähän suostu. Mahtaakohan lapsi koskaan tottua tähän ja jättääkö tällainen jälkensä lapseen?
Kommentit (2)
Arvaapa kuinka monta kertaa olen sinne soittanut? Vastaus joka kerta sama isällä on oikeus tavata lastaan ja niin kauan kun ei saa kiinni Ns itse teosta, ei ole oikeutta estää tapaamisia.
Eiköhän sulla ole tuossa syy olla päästämättä lasta isänsä luokse jos todella olet huolissasi missä aineissa se siellä on? Ota yhteyttä lastensuojeluun ja vaadi valvottuja tapaamisia. Miksi pakotat lapsesi tuollaiseen?