Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako asiakaspalautteen antajan nimen sanoa henkilökunnalle

Vierailija
20.11.2020 |

Siitä syystä että voidaan käydä tilanne kyseisen henkilön palvelutilanteen kohdalta läpi?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sitä nimeä tuossa tarvitsee?

Vierailija
2/9 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei saisi? Jos moittii nimettömänä, niin ei meillä edes käsitellä palautetta, vastataan vain, että kiitos, käsittelemme tämän. Tietenkin nimi kerrotaan! Se ei ole salainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mitä sä ajat takaa? Olen käsitellyt paljon asiakaspalautteita, enkä ymmärrä mitä tekemistä asiakkaan nimellä siinä on?

Vierailija
4/9 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä mitä sä ajat takaa? Olen käsitellyt paljon asiakaspalautteita, enkä ymmärrä mitä tekemistä asiakkaan nimellä siinä on?

Asiakas valittaa, että hän sai huonoa kohtelua. Sitten käsketään porukka koolle ja mietitään, että mikäköhän tämä case nyt oli, asiakkaita käynyt kuukauden aikana muutama tuhat. Varmuudeksi suljetaan palvelu 2 vrk ajaksi ja käydään asiakaspalvelukoulutus?

Vierailija
5/9 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole nimi salainen, tottakai käydään läpi henkilökunnan kesken.

Vierailija
6/9 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sellainen keino, että jos asiakas tivaa minun nimeäni tyyliin saisinko nimesi, otan yhteyttä esimieheesi, niin kerron sina ystävällisesti nimeni, ja siihen samaan totean että sinun nimesihän minä jo tiedänkin (rekisteristä/luottokortista) joten käsittelemme tilanteen henkilötiedoillasi.

On muuten aasiakas aika nöyrää poikaa/tyttöä sen jälkeen.

Vierailija
7/9 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän yksittäistä tilannetta voi edes käydä läpi ilman että tietää kenestä kyse.

Vierailija
8/9 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei edes käsitellä nimettömiä valituksia.

Vierailija
9/9 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos palaute on aiheellinen, mitä väliä vaikka nimi tuleekin ilmi? Meillä näkyy aina asiakkaan nimi, kun palaute tulee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme