Mistä halpoja E-kupin rintsikoita?
Kun missään ei oikein ole isompaa kokoa kuin 75 D ja on mennyt hermot etsiessä! Jos alle 40e maksaisi niin olis kiva!
Niin ja siis sellaisia kivoja vähän topattuja käytän, ei mitään mammojen lörppärintsikoita.
Kommentit (9)
Joo onhan noita ympärysmitaltaan isoja pilvin pimein. Mut mä tarttisin 65E tai 70D
Sokos. Juuri ostin. Oli muutamia kivoja malleja ja värejä ja ei kalliita. Mm Victoria Silvestedt. Itselle E tai G kuppi.
Oli paljon valikoimaa alle 30€. Ja osa alle 20€. Ja normaalihinta ei tarjous.
H&M:llä on nykyään ainakin tämä malli josta löytyy isompaa kuppia:
http://www.hm.com/fi/product/03719?article=03719-A&cm_vc=GOES_WITH_PD#article=03719-K
Laadusta en osaa sanoa mitään, mutta halpoja ovat.
Tuolta löytyy hyvin isompien kokojen rintsikoita, ja oon itse tilannut moneen otteeseen ja ollut ihan tyytyväinen, mutta hintaluokka on himpun toivomaasi korkeampi. Postarit tosin ilmaiset.
Enpä ole vielä alle 50 euron löytänyt sellaisia, joilla saan tissit pysymään mukavasti paikallaan.
Minulla ainoastaan Triumph on ollut riittävän istuva ja laadukas. Esim. Amourette-malli. Ei tosin kovin halpa.
Changesta on välillä löytänyt ihan edukkaasti liivejä. Alle 40eurolla hyvinkin.
Äh mulla on nongelmana se, että oikeastaan vain balconette-malliset sopivat vamasti. Mun tissit on ilmeisesti jotenkin ouduon malliset? Esim changelta ei muita kuin balconetteja voi sovittaa.
Turun Stockalta en oikein löytänyt mitään edes kalliimmista sarjoista. Ja esim. vistoria silvestedt sarjakin loppui 75 D:hen.. Ehkäpä siis sokoksella olisi jotain.
Sokoksen actuelle-sarja on edullinen, mutta en tiedä onko liian mammamainen sinulle.