Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Munasarjasyöpä,nainen 55v,haluatko tietoa?

Vierailija
22.03.2014 |

Sairastan munasarjasyöpää,levinnyt myös vatsanpeitteisiin.Hoidot kesken,mutta leikkaus takana ja sytostaateilla jatkuu.Mikäli haluat kysyä jotain,olen paikalla n.klo 16 saakka.Niin ja olen lapseton,yksi keskenmeno ollut .

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että hoidot tehoavat. Kurja tauti.

Vierailija
22/32 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko sanoa, vaikuttavatko irtosuhteet kyseiseen syöpään?

Toivon, että vointisi kääntyy paremmaksi. Minä sain kaksi vuotta sitten kuolemantuomion verisyöpäni vuoksi, mutta olen toipunut saamani kantasolusiirron vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

22.Kiitos,sitä myös toivon.

Vierailija
24/32 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

23.Sitä en tiedä.Olen iloinen puolestasi ja toivon kaikkea hyvää jatkossakin,voimia sinulle.

Vierailija
25/32 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap! Toivottavasti sinulla ei ole kipuja.

Vierailija
26/32 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea hyvää sinulle Ap!!

Vierailija
27/32 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

26.+27.Kiitos molemmille.Kipuja on ollut vain sytostaattihoitojen jälkeen,joka kerta erilaisina.Välillä muuten kaikki on hyvin,paitsi väsymys on kokoaikaista.

Vierailija
28/32 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 15:27"]8.Tarkkaa aikaa sairastumiselle on vaikea sanoa.Kävin kahdella lääkärillä ensivaivojen alkupuolella,huonoin tuloksin.Nyt on vajaa vuosi hoidettu ja kolmas lääkäri löysi syyn välittömästi.Oireet oli jo niin pitkällä,tämä on salakavalasti etenevä.

[/quote]

Kyllä, salakavala on. Äitini kuoli munasarjasyöpään. Ainoa keino löytää on säännöllinen ultraus eikä sekään ole varma.

Vierailija
29/32 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekkin ensikerralla gynegoloki sanoi vaivojen olevan vaihdevuosista johtuvia,vaikka kuukautiseni olivat loppuneet jo monta vuotta taaksepäin ilman mitään jälkimaininkeja.

Vierailija
30/32 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap tässä....nyt olen poissa koneelta loppupäivän,mutta katson jos viestejä on tullut lisää,vastaan niihin huomenna.Hyvää lauantain jatkoa lukijoille.

Vierailija
31/32 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 14:37"]Sairastan munasarjasyöpää,levinnyt myös vatsanpeitteisiin.Hoidot kesken,mutta leikkaus takana ja sytostaateilla jatkuu.Mikäli haluat kysyä jotain,olen paikalla n.klo 16 saakka.Niin ja olen lapseton,yksi keskenmeno ollut .

[/quote]

Hyi hirveä... En minä tällaisia juttuja halua lukea! Lapseton, kuoleva, yksinäinen nainen? Jumalan siunausta ja paljon!!!

Vierailija
32/32 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 15:10"]Paljonko sulle on annettu elinaikaa?

Eräs tuttuni tekee juuri kuolemaa. Munasarjasyöpä parannettiin, mutta hiukan myöhemmin todettiin maksasyöpä ja ties mitä. Aikaa kului vajaa 10 vuotta. Hän kuolee tänään tai huomenna.

[/quote]

No ei kyllä ole kohteliasta tuollaista kysyä!!!! hyi!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi