Munasarjasyöpä,nainen 55v,haluatko tietoa?
Sairastan munasarjasyöpää,levinnyt myös vatsanpeitteisiin.Hoidot kesken,mutta leikkaus takana ja sytostaateilla jatkuu.Mikäli haluat kysyä jotain,olen paikalla n.klo 16 saakka.Niin ja olen lapseton,yksi keskenmeno ollut .
Kommentit (32)
Osaatko sanoa, vaikuttavatko irtosuhteet kyseiseen syöpään?
Toivon, että vointisi kääntyy paremmaksi. Minä sain kaksi vuotta sitten kuolemantuomion verisyöpäni vuoksi, mutta olen toipunut saamani kantasolusiirron vuoksi.
23.Sitä en tiedä.Olen iloinen puolestasi ja toivon kaikkea hyvää jatkossakin,voimia sinulle.
Tsemppiä ap! Toivottavasti sinulla ei ole kipuja.
26.+27.Kiitos molemmille.Kipuja on ollut vain sytostaattihoitojen jälkeen,joka kerta erilaisina.Välillä muuten kaikki on hyvin,paitsi väsymys on kokoaikaista.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 15:27"]8.Tarkkaa aikaa sairastumiselle on vaikea sanoa.Kävin kahdella lääkärillä ensivaivojen alkupuolella,huonoin tuloksin.Nyt on vajaa vuosi hoidettu ja kolmas lääkäri löysi syyn välittömästi.Oireet oli jo niin pitkällä,tämä on salakavalasti etenevä.
[/quote]
Kyllä, salakavala on. Äitini kuoli munasarjasyöpään. Ainoa keino löytää on säännöllinen ultraus eikä sekään ole varma.
Minullekkin ensikerralla gynegoloki sanoi vaivojen olevan vaihdevuosista johtuvia,vaikka kuukautiseni olivat loppuneet jo monta vuotta taaksepäin ilman mitään jälkimaininkeja.
ap tässä....nyt olen poissa koneelta loppupäivän,mutta katson jos viestejä on tullut lisää,vastaan niihin huomenna.Hyvää lauantain jatkoa lukijoille.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 14:37"]Sairastan munasarjasyöpää,levinnyt myös vatsanpeitteisiin.Hoidot kesken,mutta leikkaus takana ja sytostaateilla jatkuu.Mikäli haluat kysyä jotain,olen paikalla n.klo 16 saakka.Niin ja olen lapseton,yksi keskenmeno ollut .
[/quote]
Hyi hirveä... En minä tällaisia juttuja halua lukea! Lapseton, kuoleva, yksinäinen nainen? Jumalan siunausta ja paljon!!!
[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 15:10"]Paljonko sulle on annettu elinaikaa?
Eräs tuttuni tekee juuri kuolemaa. Munasarjasyöpä parannettiin, mutta hiukan myöhemmin todettiin maksasyöpä ja ties mitä. Aikaa kului vajaa 10 vuotta. Hän kuolee tänään tai huomenna.
[/quote]
No ei kyllä ole kohteliasta tuollaista kysyä!!!! hyi!!!
Toivon että hoidot tehoavat. Kurja tauti.