Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekisin? Ollaan miehen kanssa oltu jo kauan kuin kämppiksiä jo muutaman vuoden. Läheisyyttä ei ole enää oikeastaan.

Vierailija
20.11.2020 |

Mikä neuvoksi? Seksin viimeksi yli 3v sitten ja nyt tuntuu etten osaa enää lähestyä häntä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Mut oon tyytyvainen ja voisin olla ilman seksia lopun elamaani. Oon jo yli 50... 

Vierailija
2/11 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko seksiä hänen kanssaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläsi on kyllä ollut noiden 3 vuoden aikana seksiä. Kumman puolelta se loppui?

Vierailija
4/11 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaa ratkaisuksi alkoholismia, huumeita tai hankkikaa mielenterveysongelmia.

Kunnon narkkarin kanssa eläessä panemisen vähyys tuskin on suurin ongelma, eikä väkivaltaisen alkkiksenkaan kanssa tee mieli pahemmin nussutella vaikka kylkien mustelta olisivatkin jo paranemisvaiheessa.

Jos olette edenneet/taantuneet evoluutiossa Bonobojen tasolle, naiminen kaikkien asioiden korjauskeinona on varteenotettava vaihtoehto, mutta sitten kotiin on hommattava panomies, joka vie eikä vikise.

Vierailija
5/11 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokran maksu tai asunto puoliksi . Pää asia että pärjää. Miehet kyllä hoitaa seksijutut muualla joka tapauksessa . Avioliitto on usein vaan kulissi . ( Prostituoidut rakentaa omakotitaloja miesten rahoilla 😁😁😂😂 ) !!!

Vierailija
6/11 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä teitä kiinnostaa. Molempia siis?

Vierailija
7/11 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) toimi itse toisin. Ala halaamaan, kosketa ohimennen, nuku vieressä, osta jokin lelu joululahjaksi. Älä luovuta, vaan jatka ja jatka. Tule kysymään uudelleen puolen vuoden päästä, jos ei toimi.

2) menkää seksuaalineuvojalle

Vierailija
8/11 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oletko onnellinen? Jos et, niin varmaan kannattaa erota.

Vierailija
9/11 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en siis ole halunnut häntä ja minulla oli salasuhde joka on jo päättynyt. Ap

10/11 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että kannattaa alkaa vampata. Tein itse sen virheen ja sain vain pilkkaa ja inhoa osakseni.

Vierailija
11/11 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoinen olisi omasta näkökulmastani hyvä tilanne.

Saisi nauttia omasta tekemisestä ja siitä mistä itse pitää, eikä toinen ole häiritsemässä.

Suklaata, juustoja, herkkuja uppoaisi :)