Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten pettämis logiikasta...

Vierailija
22.03.2014 |

Naiset tuomitsevat pettämisen melko yksimielisesti. Vieläpä siten että jos (mies) kärähtää niin vika on miehessä ei siinä toisessa naisessa.

Itse olen sinkku, mutta käytän usein sormusta nimettömässä kun olen baarissa. Miksi ? Koska se toimii melkein joka kerta. Joku tulee juttelemaan. Jonkun ajan päästä kysytään onko naimisissa. Silloin heitän tarinan vaimosta ja kahdesta pienestä lapsesta. Siinä vaiheessa tulee "pakit", mutta hieman myöhemmin pakit peruutetaan ja lähdetään naisen asunnolle.

Ilman sormusta lähestymisvastuu on miehellä - sormuksen kanssa naisella. Tarina vaimosta ja lapsista toimii esileikkinä ja jonkinlaisena kiihottimena.

Vaikea tuosta mitään pointtia on vetää. Minusta tuntuu kuitenkin siltä, että naiset eivät tuomitse sitä "toista naista" koska kuvittelevat, ja jopa haaveilevat, itsensä samaan tilanteeseen...ehkä ?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle se sormus kertoo että joku on huolinut sinut. Joku evoluutiopsykologiakirja kertoi että mies jolla on kotona vaimo ja lapsia kertoo sille naiselle että se mies olisi hyvä elättäjä. Sitten jos nainen ajattelee itsestään liikoja, se saattaa haluta "haasteita" ja mikäs tälläisen tarjoaa jollei naimisissa oleva mies.

Vierailija
2/14 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta oli jossain city lehdessä juttua. Jos on naislauma niin kannatti lähestyä sitä arvottominta, kun tuo alfanaaras ei voinut kestää sitä ja tuppautui väksin kylkeen.

Naiset myös tunnistavat paljon miestä herkemmin, ehkä tiedostamattaan, kun mies katselee naisia sillä silmällä. Tämä liittyi siihen, että kun rupeaa seurustelemaan, niin ympärillä alkaa pörräämään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pyhä yksinkertaisuus. Sulla ei ainakaan ne kaks aivosolua tunnu sie pääs kohtaavan.

Vierailija
4/14 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ovat epävarmoja, ja tosiaan varmistuksen hyvästä valinnasta saa sillä, että on kelvannut jollekin toiselle. Muodin perässä kulkemista oikeastaan?

Vierailija
5/14 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki omat kokemukseni kyllä viittaavat nimen omaan päinvastaiseen. Pettävä ukko pidetään, mutta se "toinen nainen" lynkataan julkisesti/uhataan hakata/haukutaan...kaikki on tämän toisen naisen vikaa. Näin ainakin kaikissa tapauksissa, mitkä minä olen kuullut ja todistanut..

Vierailija
6/14 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten yksinhuoltajia, eikö ?

Vierailija
7/14 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 11:17"]

Voi pyhä yksinkertaisuus. Sulla ei ainakaan ne kaks aivosolua tunnu sie pääs kohtaavan.

[/quote] Samaa nyökyttelen täällä minäkin. Mutta jokainen tavallaan taas. Jos ap etsii pitkäaikaista suhdetta, on hänellä jo lähtöasemat siihen ihan persihillään. Jos taas kaipaa vain kuksimiskaveria, on ap varmaan oikeilla jäljillä.

Vierailija
8/14 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 11:23"]

Kaikki omat kokemukseni kyllä viittaavat nimen omaan päinvastaiseen. Pettävä ukko pidetään, mutta se "toinen nainen" lynkataan julkisesti/uhataan hakata/haukutaan...kaikki on tämän toisen naisen vikaa. Näin ainakin kaikissa tapauksissa, mitkä minä olen kuullut ja todistanut..

[/quote]

Oikeassa elämässä se ehkä onkin näin ? En tiedä. Näihin av-juttuihin viittasin.

Vierailija
9/14 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

http://keskustelu.suomi24.fi/node/12134402

Vierailija
10/14 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 11:26"]

[/quote] Samaa nyökyttelen täällä minäkin. Mutta jokainen tavallaan taas. Jos ap etsii pitkäaikaista suhdetta, on hänellä jo lähtöasemat siihen ihan persihillään. Jos taas kaipaa vain kuksimiskaveria, on ap varmaan oikeilla jäljillä.

[/quote]

En hae pitkäaikaisia suhteita. En tarvitse tai halua naista yhtään mihinkään...paitsi seksiin. Nämä naiset jotka lähestyvät feikki-ukkomiestä tuntuvat ymmärtävän yskän.

Vierailija
11/14 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten yksinhuoltajia, eikö ?

[/quote]

Kyllä

Vierailija
12/14 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 11:42"]

[/quote]

Oikeassa elämässä se ehkä onkin näin ? En tiedä. Näihin av-juttuihin viittasin.

[/quote]  

Nimenomaan näissä av-jutuissahan se kakkosnainen just lynkataan ja kunnolla :D

Vierailija
13/14 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai että pienten lasten isä ei ole kovin vaarallinen.

Tuomitsemisesta taas, kyllä täälläkin yleensä haukutaan huoraksi toinen nainen, eikä mies. Miehen syyttäminen pettämisestä olisi vain oikein, koska jokainen on vastuussa omasta uskollisuudestaan.

Vierailija
14/14 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin sitä toista naista ei tuomita? Itsehän tuomitsin sekä miehen että naisen kun mieheni minua petti. Petti hän itseasiassa useammankin naisen kanssa, mutta vain yhden henkilöllisyyden tiedän. Vaikka erosta on jo useampi vuosi, toivon ettei kumpikaan kävele kadulla vastaan. Syytän myös miehen ystäviä (olivat silloin myös minun ystäviäni), jotka tiesivät mieheni jatkuvista petipuuhista, mutta eivät tuoneet sitä minun tietoisuuteeni. Miestä tietty syytän eniten, koska vastuu on hänellä. Vaikka kuinka naiset tulisivat baarissa vonkaamaan, miehen täytyisi osata kieltäytyä jos on parisuhteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan