Mikä tekee sinusta alemman sosiaaliluokan edustajan?
Kommentit (16)
Jauheliha, vaikkakin kuinka olisi naudan jauhelihaa lihakaupan tiskiltä ostettuna. täällä olen oppinut, että siitä tuntee todellisen wt:n, jos jauhelihaa käyttää...
[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 01:14"]
Nimi. Liian blondit hiukset.
[/quote]
Kuinka ne nyt niin radikaalisti muista suomalaisista poikkeavat?
[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 01:18"]
Jauheliha, vaikkakin kuinka olisi naudan jauhelihaa lihakaupan tiskiltä ostettuna. täällä olen oppinut, että siitä tuntee todellisen wt:n, jos jauhelihaa käyttää...
[/quote]
80% talouksista ostaa jauhelihaa kaupasta Suomessa.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 01:20"]
[/quote]
[/quote]
80% on sitten wt:tä :(
[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 01:26"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Se olisi jo kansantaloudellisestikin silkka mahdottomuus. Suomessa ei olisi nykyistä infrastruktuuria jos täällä olisi 80% white trashia.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 01:29"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Se olisi jo kansantaloudellisestikin silkka mahdottomuus. Suomessa ei olisi nykyistä infrastruktuuria jos täällä olisi 80% white trashia.
[/quote]
yritä nyt ymmärtää, että se jauheliha on tuomittu täällä av:lla ainoastaan wt:n ruokavalioon kuuluvaksi, vaikka se olisi jauhettu itse lihamyllyllä paistista!
Ja av-mammat eivät ole koskaan väärässä!
Se, että pankissa asioidessani, minua kohdellaan kuin halpaa makkaraa kun kerron että olen työkyvytön Yms. Tuo tapahtuu aina aina aina, ennen kuin huomaavat tai asiassa tulee ilmi, että minulla on toisaalla iso asuntolaina ja osakesalkku.... SUCK MY BIG FAT DICK ( made of money) jyväskylän osuuspankki!!!!! Siis todella kohtelu on tyyliin ei katsota sinuun päin, puhutaan joo ei en tiedä aikamme on loppumassa tms yms... Ja kysytään isoooon ääneen, "oliko sinulla vielä jotain josta halusit kysyä" ja jos on, ei vastaa siihen kuin hmmh,ööh,ääh... Sitten kerron kuinka olin ajatellut siirtää kaikki pankkiasiat osuuspankkiin, mutta "pitää nyt sitten kuitenkin harkita vaikka sitä minä kyllä tänne tulin hoitamaan".... Muahaha, pari kolme krtaa samoissa merkeissä, eri työntekijällä :D just for laughs...
mutta ei lämmittäis, ei kohtelulle naureskelua ei tapahtuis, jos minulla ei olisi omaisuutta. Siitä huolimatta tuntuu vitun pahalle, että katotaan läpi. En oo oikeesti vaan saanu aikaan siirtää osaa pankkijutuista pois OP:sta.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 01:31"]
[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 01:29"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
yritä nyt ymmärtää, että se jauheliha on tuomittu täällä av:lla ainoastaan wt:n ruokavalioon kuuluvaksi, vaikka se olisi jauhettu itse lihamyllyllä paistista!
Ja av-mammat eivät ole koskaan väärässä!
[/quote]
Voivat toki joskus olla ;)
#9 eiköhän toi johdu ihan muusta kuin siitä että olet työkyvytön? Jotkut pankkivirkailijat ei vaan ole kovin palvelualttiita.. Itse olen köyhä mutta silti saan OP:ssa ihan hyvää palvelua (Helsingissä).
[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 01:40"]
Se, että pankissa asioidessani, minua kohdellaan kuin halpaa makkaraa kun kerron että olen työkyvytön Yms. Tuo tapahtuu aina aina aina, ennen kuin huomaavat tai asiassa tulee ilmi, että minulla on toisaalla iso asuntolaina ja osakesalkku.... SUCK MY BIG FAT DICK ( made of money) jyväskylän osuuspankki!!!!! Siis todella kohtelu on tyyliin ei katsota sinuun päin, puhutaan joo ei en tiedä aikamme on loppumassa tms yms... Ja kysytään isoooon ääneen, "oliko sinulla vielä jotain josta halusit kysyä" ja jos on, ei vastaa siihen kuin hmmh,ööh,ääh... Sitten kerron kuinka olin ajatellut siirtää kaikki pankkiasiat osuuspankkiin, mutta "pitää nyt sitten kuitenkin harkita vaikka sitä minä kyllä tänne tulin hoitamaan".... Muahaha, pari kolme krtaa samoissa merkeissä, eri työntekijällä :D just for laughs...
mutta ei lämmittäis, ei kohtelulle naureskelua ei tapahtuis, jos minulla ei olisi omaisuutta. Siitä huolimatta tuntuu vitun pahalle, että katotaan läpi. En oo oikeesti vaan saanu aikaan siirtää osaa pankkijutuista pois OP:sta.
[/quote]
Henkilökunnan käytöksen pitäisi olla ystävällistä ja asiallista kaikille. Sinun kannattaisi tarkastella tilannetta tavallaan hieman kauempaa ja miettiä, että kumpikohan osapuoli käyttäytyy tilanteessa alemman sosiaaliluokan käytöksen tyypillisesti?
No kyllä se kohtelu on todellakin muuttunut, kun niissä tapaamisissa olen ilmoittanut tapaamisen puolivälissä omaisuuden summan, jonka siirtäisin op:lle. Oikeen kiiluu setelit silmissä sen jälkeen ja kohtelu siirtyy siitä ettei voi katsoa tai puhua kohti siihen että hymyillään maireasti ja ollaan niin ihania... Toiset tekee käytöksen muutoksen aika röyhkeesti, toiset hillitymmin ja uskottavimmin... ( olen saanut myös samankaltaista kohtelua puhelinpalveluissa by OP)....
Siis 9 ja 13 tässä. Joo olen siis puhelinpalveluitse kysellyt erilaisista vakuutuksista tai esim. osakesijoittamisesta ja ne ovat aina pyytäneet mun tiedot että voivat palvella paremmin, hahah, no niitten näkemissä tilitiedoistahan näkee, että elän kädestä suuhun kelan korvauksin. Ne ei koe hedelmälliseksi antaa mulle asiallisia vastauksia asiallisiin kysymyksiin.
Jooh, totta, omanerinomaisuuden korostaminen pankkivirkailijanahan on tavallaan alemman sisiaaliluokan piirre.... Hmmh, kuitenkin minua kohtaan elämässä ovat tympeimpiä olleen juuri ns porvarilliset ihmiset...
Kotona vaalennetut hiukset. Aikaisemmin minulla oli punertaviksi värjätyt hiukset, mikä av:n mukaan on myös wt.
Pienituloisuus, vähäosaisuus, työttömyys - ei auta, vaikka olen korkeasti koulutettu.
Pikkukaupungissa asuminen.
Iittalan ja Arabian astiat sekä muumimukit - Av:lla olen oppinut, että ne ovat wt:tä.
Tietämättömyys luksusvaatemerkeistä - En tunne kuin pari merkkiä enkä omista mitään huippumerkkejä.
Nimim. Olen oppinut av:lla paljon
[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 01:59"]
Kotona vaalennetut hiukset. Aikaisemmin minulla oli punertaviksi värjätyt hiukset, mikä av:n mukaan on myös wt.
Pienituloisuus, vähäosaisuus, työttömyys - ei auta, vaikka olen korkeasti koulutettu.
Pikkukaupungissa asuminen.
Iittalan ja Arabian astiat sekä muumimukit - Av:lla olen oppinut, että ne ovat wt:tä.
Tietämättömyys luksusvaatemerkeistä - En tunne kuin pari merkkiä enkä omista mitään huippumerkkejä.
Nimim. Olen oppinut av:lla paljon
[/quote]
Entäs av-logian ulkopuoliset opinnot? Mistä olet kiinnostunut?
Se että olen tuilla elävä opiskelija, amis, asun kerrostalossa ja minulla on blondit hiukset.
Nimi. Liian blondit hiukset.