Pahin puute ulkonäössäsi?
Oma vastaus: Ällöttävät paksureidet ja perse. Yläosa on kokoa s, mutta alaosaan ei tahdo m riittää, vaan housut juuttuu reisiin. Haluaisin pitää kesällä sortseja, mutta näillä makkarajaloilla niitä voi pitää vain salaa kotona.
Kommentit (92)
Selluliitit jaloissa ja pihtikintut. Selluliitit, jos saa pois niin kertokaa vinkkinne?!! Pihtikintuille ei mahda mitään..
Mulla on isohko nenä, mutta jotenkin se tuntuu kuitenkin istuvan kasvoihini ihan nätisti. Onneksi korkeat poskipäät, kauniit huulet ja suuret silmät kompensoi. Tissit on imetysten jälkeen vähän nuupahtaneet, mutta ei kuitenkaan niin pahat kuin voisi olla. Kroppa voisi olla vähän timmimpi, mutta olen kuitenkin normaalipainoinen ja joku voisi ajatella että naisellisen pehmeä :)
Näin. Olen päättänyt olla itselleni armollinen.
Minua sanotaan usein kauniiksi, mutta tiedostan virheeni: lyhyet jalat ja pitkä selkä, 15 kg liikaa painoa ja isot riippurinnat. Tykkään itsestäni, vaikka kroppa ei olekaan missityyppiä.
Aavistus muhkuraisuutta pakaroiden alapuolella. Muut ongelmakohdat on hoidettu jo alta pois. (aa patalaput ja suonikohjut)
Roikkuva ja arpia täynnä oleva ruttuinen vatsa.
Pienet silmät ja isohko nenä. Omasta mielestäni muistutan bull terrieriä..
Pienet silmät ja isohko nenä. Omasta mielestäni muistutan bull terrieriä..
kropan epäsopusuhtaisuus: a-kuppi, leveät hartiat, leveät lanteet
Kellastuneet hampaat, ohuet ja nopeasti rasvoittuvat hiukset, kaksoisleuka, ylipaino.
Muotopuolisuus koko kehossa, luonnostaan keltaiset huonot hampaat, ylikarvoitus, huono iho, isot jalat, epäonnistunut vatsanahankiristys, raskausarpia jopa pohkeissa, pään sisältä traumatisoitunut... muuten huippupakkaus.
ohut, hapsottava maantienvärinen tukka. pystynenä ja niin isot sieraimet, että niihin tunkisi vaikka melonin! kaksoisleuka. alaspäin kääntyvät suupielet, vaaleat tynkäripset. leveä selkä & hartiatkin kuin ladonovet, mutta tissit pienet & suipot.
kädet kuin lapiot, jalatkin numeroa 42! hampaita puuttuu kolme, loput ovat teenjuonnista kellastuneet. otsassa ollut uurteita aina, nyt ne ovat syventyneet todella näkyviksi (ikää33). käsien & jalkojen suonet pullottavat, kuin olisi matoja ihon alla. kynnet lohkeavat, heti kun kasvavat. notkoselkä, mahalöllö. pakaroissa paksua norsunahkaa, ympäri kroppaa atopiaa. karsastusta .
pistäkääpä paremmaksi naiset!!!!
[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 22:49"]Pyöreä pallinaama jossa ovat pienet tihrusilmät roikkuvien silmäluomien alla. Iho on couperosan, arpien ja ryppyjen kokoelma. Kaiken kruunaavat värittömät ripset ja kulmakarvat, pottunokka sekä pitkä ylähuuli. Ohuthiuksinen pää jököttää lyhyen ja jykevän kaulan varassa. Hartiat ovat leveät kuin ladonovet mutta tissit ovat pienet ja roikkuvat. Mahakin roikkuu surullisena kohti pihtipolvia. Persaus on mallia laatikkoperse. Kovin persejalkainen ja pitkäkätinen olen muutenkin. Erityismainitana voin sanoa että käsiäni on verrattu leipälapioon. Pistäkääpä tytöt paremmaksi!
[/quote]
Ettet nyt luulis vain?
Kyllä sinustakin jotain kaunista löytyy:)