Pahin puute ulkonäössäsi?
Oma vastaus: Ällöttävät paksureidet ja perse. Yläosa on kokoa s, mutta alaosaan ei tahdo m riittää, vaan housut juuttuu reisiin. Haluaisin pitää kesällä sortseja, mutta näillä makkarajaloilla niitä voi pitää vain salaa kotona.
Kommentit (92)
Pyöreät kasvot. Vain burkha ja niqab voi ne peittää :(
Kasvoni ovat omituisen muotoiset, pyöreät, mutta ei hyvällä tavalla. Pallopää.
Liika laihuus ja hintelyys. Ei kuulosta pahalta, mutta näyttää tosi oudolta.
Todella kummallinen korppikotkamainen nenä. Edestäpäin se on valtavan leveä ja lyhyt, sellainen leveä kolmio. Sivulta päin se on hieman kyömy, mikä näyttää erityisen hullulta siksi että nenä on tosiaan muutaman sentin tynkä paksujen poskien keskellä.
Pienet silmät tai ohuet hiukset. Silmät ovat kyllä kauniin muotoiset. Naama muuten on ihan ok ja samoin kroppa :)
10 kg:n ylipaino (tai oikeasti/virallisesti "vain" 3kg). Oikeastaan tosi helppo ratkaisu tähän... Eli keksin uuden. Oliskohan liian pienet ja lähekkäin olevat silmät?
Nenästä alaspäin koko naama, ihmeellinen paskaturpa, hävettää. Otsakin on vammasen liuskahtava.
Pituus, tai oikeastaan sen puute. Olen lyhyt (160cm), minulla on lyhyet käsivarret ja kintut. Haluaisin olla pitkä, ylväs ja hoikkaraajainen. Tasan ei mene nallekarkit.
Tosi rumat riipparit, olleet aina teinistä lähtien. Imetys ei vaikuttanut suuntaan eikä toiseen.
Ohuet hiukset, ehdottomasti! Luoja niitä naisia, jotka avaavat nutturan ja ravistelevat päätä. Mun mies aina kehuu mun hiuksia, ja sanoo " hei vähänkö on kasvanut" . Oikeesti ei ole kasvanut kahteen vuoteen.
Kalloni on niin kummallisen mallinen, että voisi luulla sen olevan jokin extraterrestialin muovaama kuutio. Muutenkin hyvin epänormaali, peilikuva kauhistuttaa itseänikin, saatikaan oudompaa katsojaa.
Olispa joku Brad Pitt.
Pahinta varmaankin se, että olen liian täydellinen!
Pahinta varmaankin se, että olen liian täydellinen!
Huonojen geenien muovaama kokonaisuus
Korkea, ruma otsa. Se ei kaareudu silleen nätisti sivulta katsottuna vaan menee silleen suoraan... peitän hiuksilla.
Possunenä, iso naama muutenkin.
Rumat riipputissit, pienet kaikenlisäksi, oli jo ennen imetystä.
Sentään mulla on hyvä perse :(
Reuman vääntämä selkä.