Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttävimmät lastenohjelmien tunnarit

Vierailija
16.04.2014 |

Minulla on koko päivän soinut päässä "Palomies-Sami on verraton, hän meidän sankari ooooon" Arrgggh! Toinen yhtä paha päähän jäävä renkutus on Postimies Pate (Postin tuo, postin tuo, postin tuo Pate jokaisen luo)

Miksiköhän suurin osa lastenohjelmien tunnareista on aivan hirvittäviä? Ja niissä laulajalla on sellainen kauhean mairea ja omahyväinen ääni...

(anteeksi jos tartutin nämä renkutukset jollekulle )

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Postimies Patessa on kiva melodia. Tykkäsin itse lapsena.

Puu Fu Tom on aika ärsyttävä...

Vierailija
2/7 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista karmein oli joskus 90-luvulla pyörineen Flipper ja Lopaka (tms.) -lastenohjelman tunnari. Siis se suomenkielinen versio. Järkyttävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, missä on liian luonnollisen näköinen sika, nimeltä Olivia. Muutenkin ällöttää koko ohjelma, kun päähenkilöstä tulee mieleen lähinnä joulukinkku.

Vierailija
4/7 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postimies Paten tunnari on kivan leppoisa :) Mutta Flipper ja Lopaka taas aivan saatanasta...

Itse sanoisin Teletappien tunnarin, ei kestä sitä toistoa ja lässytystä ja kikattavaa aurinkoa ja kammottavia avaruusolioita antenneineen masutelkkareineen!

Vierailija
5/7 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaapo. 

Vierailija
6/7 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 00:29"]Kaikista karmein oli joskus 90-luvulla pyörineen Flipper ja Lopaka (tms.) -lastenohjelman tunnari. Siis se suomenkielinen versio. Järkyttävää.

[/quote]

Voi ei, olin unohtanut tämän! FLIPAH, kun kaikki tuntuu hajoavaan,FLIPAH kun kaiki tuntuu vajoavaan...

Vierailija
7/7 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma henkilökohtainen inhokki on Oiva-nallen tunnari. Kun se vetää niiiiiiiiin fiiliksellä, en osaa edes sanoin selittää... Muta tyyli sopisi paremmin johonkin "rakasta minua nyt ja aina koska sydän särkyy jos lähdet"-biisiin.....