Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopultakin pääsin laihdutuksen alkuun!

Vierailija
27.07.2006 |

olen koko kesän yrittänyt aloittaa ja aina sortunut heti. Nyt toimii! Olen nyt muutaman päivän noudattanut sitä PV pisteitä, ja on lupaavan nälkiintynyt olo koko ajan. Tiedättehän, aina nälkä ja koko ajan jano. Tavoitteena 5-7 kiloa, eli.... syyskuun puolivälissä olisin hoikkaa tyttöä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut laihdutuksen alussa jo monta, monta vuotta:)

ja edelleenkin olen alussa.

Vierailija
2/7 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tiputat painoa nälkäisenä niin saat olla varma että kilot tulee korkojen kanssa takaisin kun lopetat laihduttamisen.

Vierailija
4/7 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein sen jo kerran ja olo loppui 2 vkon sisään kun tottui siihen kevyempään syömiseen. Silloin putosi se sama 7 kg, mutta se on hiipinyt vuosien mittaan salakavalasti takaisin. Ja ruokailutottumukset on pikku hiljaa levinneet samalle hampurilais-viineri-suklaapatukka-linjalle.

ap

Vierailija
5/7 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä laihdutukseen!

T: 4

Vierailija
6/7 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei laihdutuksen pitäisi olla kovin vaikeaa. Nuo tottumukset kun korjaa ja alkaa syödä kunnon ruokaa herkuttelematta, on jo melkein ilmaiseksi pudottanut muutaman kilon. Ja hyvä niin, sitten alkaakin jo olla motivaatiota tehdä hankalampiakin valintoja.

Onnea matkaan!

Vierailija
7/7 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei luulisi että siihen tarvitaan mitään painonvartijoita mutta näin vaan näyttää olevan!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme