Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet aikuisesta ihmisestä jolla ei ole edes sänkyä vaan pelkkä ohut patja lattialla?

Vierailija
19.11.2020 |

Mitä ajattelet hänestä?

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä olette rajoittuneita. Ja heikkoja jos antaa jonkun palstalaisen vaikuttaa omiin valintoihin.

Vierailija
42/64 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sänky on muuton kannalta yksi hankalimpia kalusteita. Jos se suunnittelee jo muuttoa?

Ei muuten ole. Menee moneen osaan ja kevyt kantaa. Ei ole heti palasina, vaikka ote kerran lipeäisikin. Säännöllisen muotoinen, eli helppo muovittaa.

t. 8 muuttoa 10v aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen, että aika pahasti sössinyt asiansa jos ei edes sänkyä omista. Kyllä se on ensimmäisiä huonekaluja mitä hankitaan, ilman keittiön Pöytiäkin pärjää aika kauan kun tiskipöydälläkin voi syödä.

Mä syön sängyssä😎

Vierailija
44/64 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanilainen Futon-patja? Arvostan

Vierailija
45/64 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisin häntä jonkinlaisena rohkeana visionäärinä. Itse nukun myös suurimman osan ajasta pelkällä petauspatjalla lattialla, koska tämä tuntuu olevan selälleni kaikkein paras. Sänkyä en ole kuitenkaan uskaltautunut julkisen häpeän pelossa vielä heittämään pois :/

Mulla on aivan sama juttu. Alaselkä tulee sängyssä niin valtavan kipeäksi että tuntuu kuin siellä olisi puukko sisällä. Mutta juurikin esim sijauspatjan päällä nukkuminen auttaa, usein selkäkivut poistuvat lähes kokonaan.

Vierailija
46/64 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista suhtautumista tällä aloituksella tehdään. Aion ilmiantaa tämän aloituksen.

Vierailija
47/64 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selkä varmaan hyvässä kunnossa, kun pystyy tolleen nukkumaan

Mulla on selkä paskana ja pahimpina aikoina en pysty nukkumaan pehmeässä sängyssä. Silloin nukun puisella penkkisohvalla ohuen vaahtomuovipatjan päällä. Se vastaa tuota lattia+patja yhdistelmää. Lattialla en voi nukkua kun en pääse sieltä ylös.

Vierailija
48/64 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että oma valinta, sopii hänelle. Myös oma 13v lapseni on valinnut nukkua lattialla olevalla patjalla, vaikka sänkykin olisi tarjolla. Mukavuutensa kullakin.

Vierailija
49/64 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kärjistettynä selälle parhaat vaihtoehdot ovat joko viiden tonnin Hästens tai pelkkä patja lattialla. Tästä syystä varakkaampi väestö on niin sporttista ja hipit notkeita joogeja. Keskelle sijoittuva enemmistö nukkuu halvoilla runkopatjoilla ja se näkyy selkäkiputilastoissa ja sairaslomissa.

Vierailija
50/64 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen tyylillään.

Tosin nistikämppä mullakin ekana tuli mieleen.

Mulla on niin paha notkoselkä että patjan on oltava pehmeä, muuten olen aamuisin kipeä köpöakka kumarassa kulkien vaikken ole edes vanha.

Mullakin on notkoselkä ja mulle pehmeä sänky on pahinta myrkkyä. Herään aamulla rautakankena enkä edes paskalle taivu. Nukun jämäkällä sohvalla, joka ei yhtään upota, polvien alla tyynykasa, niin että selkä taipuu suoraksi eli notko suoristuu.

Vierailija
51/64 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin kärjistettynä selälle parhaat vaihtoehdot ovat joko viiden tonnin Hästens tai pelkkä patja lattialla. Tästä syystä varakkaampi väestö on niin sporttista ja hipit notkeita joogeja. Keskelle sijoittuva enemmistö nukkuu halvoilla runkopatjoilla ja se näkyy selkäkiputilastoissa ja sairaslomissa.

Nukun lattialla koska minulle ollaan sanottu että kova alusta on hyvä selälle.

Käytän rahojani niin terveellisesti kuin vain voin ja otan terveysniksit hyvin vastaan.

En välitä niin paljon ruoan mausta esim. mutta syön sitä mitä sanotaan terveelliseksi ja nukun sillä tavoin mitä sanotaa terveelliseksi.

Minulla ei ole koskaan selkäkipuja ja olen nukkunut 20vuotta lattialla.

Vierailija
52/64 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitin vanhan sängyn pois yhdessä muutossa, siitä on varmaan 10 vuotta. Tarkoitus oli ostaa uusi mutta valinta vei liian paljon aikaa ja se jäi hankkimatta. Sängyn osto ei ole prioriteettijonossa kärkisijoilla. Sille 500 eurolle on aina tärkeämpääkin käyttöä. Sänkyä ei oikeastaan tarvitse mihinkään, se on niitä kalusteita joita hankitaan koska ne kuuluu omistaa.

Vierailija
53/64 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syrjäytynyt.

Ja alkoholisoitunut

Onko muka alkoholisoitunut jos juo vaan viikonloppuna?

On, kun rahat menevät alkoholiin eikä huonekaluihin. Viikonloppu sitten vietetään pelti kiinni.

Vierailija
54/64 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on hyvä keskustelu. Myin sänkyni muuton vuoksi(oli liian iso uuteen paikkaan), ja nyt nukun pelkällä sijauspatjalla. Notkoselälleni hyvä. Ei valittamista. Sängyn valinta aika iso juttu, pitäisi löytyä oikein kova ja jämäkkä sänky.

Suurin osa ihmisistä ei ymmärrä jos kodissa ei ole sänkyä tai sohvaa. Ne kuulemma pitää olla🙄. Mikään laki ei niin määrää.

Vierailija
55/64 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun yöni 10 vuotta vanhalla Ikean patjalla. Patjalla on oikein mukava nukkua. Kotona on myös 20 vuotta sitten ostettu halpa sänky, jossa nukun muutaman kerran kuussa vaihtelun vuoksi. Pikkujuppien mielestä tämä kuulostaa epäilemättä köyhän ja syrjäytyneen elämältä. Olen kuitenkin akateemisessa ammatissa tienaten n. 7000 euroa kuussa ja omaisuutta on riittävästi.

P. S. Olohuoneen sohva ja muut kalusteet ovat Kierrätyskeskuksesta.

Vierailija
56/64 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen = hot

Mies = luuseri

Vierailija
57/64 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin sängyn ensimmäistä kertaa 12 vuoteen tänä syksynä. Tosi oudolta tuntuu. Koskahan totun? 12 vuotta nukuin ihan futonilla, se tosin ei ollut ohut. Ihan olen töissä ollut koko tämän ajan, en juurikaan juo. Mutta niin, minunhan patjani oli paksu, ehkä sitten ohutpatjaiset ovat sitten niitä tosi ongelmaisia.

Vierailija
58/64 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kutsui minut kylään. Hänellä patja. Olin silleen wtf, hän 3 lapsen äiti. Kieltäydyin seksistä, hän rupesi itkemään ja rukoilemaan että "saisi".

Olen 21 vuotias mies

Voiko nainen mennä yhtään alemmas?

Vierailija
59/64 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus narkkiluola meininki. Tai kämäinen opiskelijapoikamiesboksi. Se tulee ensimmäisenä mieleen. 

Vierailija
60/64 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakomaani ja alkolisti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme