Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä lahjaksi 12-v. tytölle?

Vierailija
21.03.2014 |

Mitä 12v tytölle kannattaisi ostaa syntymäpäivälahjaksi? Mistä teidän 11-12v tytöt yleensä tykkäävät? Lelujen aika on jo ohi, muita ideoita?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu on se nii hankalaa ostakaa puhelin meikkiä tai ipadi

Vierailija
22/40 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jollain vielä cd ja dvd -soittimia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marcus & Martinus krääsää tai vaatteita

Vierailija
24/40 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 12 v ja ja rakastan hevosia ja meillä on oma poni. Tykkään kirjoista,hevoshullu lehdistä,hiustenlaitosta,kynsien lakkaamisesta,askartelusta ja vaatteista,leluilla en enää leiki.Meikit ei enää kiinnosta,mun mielestä voi olla nätti muillakin tavoin kun meikkaamaalla

Vierailija
25/40 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon 12 vuotta ja mun mielestä hyviä lahjoja olisivat kosmetiikka, kirjat harrastus välineet( voi olla ihan jotain jalkapallo yms. Tai sitten vaa esim. Piirrustustarvikkeita, keppareita yms.) Lahjakortit, vaatteet( jos on jotain tiettyä mitä haluaa) Puhelin, iPadi, sisustustavarat, tai sit vaikka joku Netflix esim. Vuodeks

Vierailija
26/40 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin alan kiinnostuu meikeistä mutta en käytä, nuket ja lelut ei ole minun mieleen enään. Olisi ite ainaki kiva saada lahjakortti vaikka vaatekauppaan. Tottakai kaikki on erilaisia ja tykkää varmaan eri asioista mutta kerroin oman mielipiteeni :D

Vierailija
27/40 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultasepän liikkeestä vaikka kultaiset tai valkokultaiset korvakorut, niin on edes yhdet laadukkaat.

Vierailija
28/40 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu pajon toki lapsesta. Omalle tytölle ehdotin eilen kiettokirjaa, kun on tykästynyt ruuanlaittoon. Toki reseptejä saa netisä, mutta kirjaan voi tehdä merkintöjä ja muutoksia tarpeen mukaan. Lisäksi kirjaa kivempi selailla sohvalla ja vähentää ruutuaikaa. 

Jouluksi ostin hänelle kirjan ja palapelin. Lahjakortti voisi toimia ja hyvä huppari olisi varmasti myös tykätty lahja.

Vierailija
29/40 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! Ite oon täyttämässä pian 12.v. Tykkään itse piirtää ja voimistella. Toivon joululahjaksi tai synttärilahjaksi esim. vaatteita, omoelukonetta, puhelinkuoria ja korutelinettä🦥

Vierailija
30/40 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sanoi, etttä marcus ja martinus krääsää niin se ei enää ole juttu tai no riippuu tietenkin lapsesta mutta omat ikäiseni 12.v. / vitoset ja kutoset ei kauheesti niitä fanita

Vierailija
31/40 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kannattanut ostaa osakkeita silloin 2014. Olisi edes osa rahoista jäljellä.

Vierailija
32/40 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kirjoitti:

Itse olen.12 ja tarvitsen.lahjan.talveksi noin sadalla eurolla

Olit mitä olit, mutta 100 euron lahoista päättää huoltaja. Niitä ei odoteta saati kerjätä vierailta aikuisilta.

Vierailija
33/40 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kohta 12.v ja mä haluaisin ainakin jotain kosmetiikkaa ja sisustus juttuja koska lelut jätin jo taakse tai joku lahja kortti vaikka jonnekki vaate kauppaan oon tyytyväinen siitä mitä saan ja tuntuu niinku mun vanhemmat luulee että oon joku 3 vuotias joka leikkii barbeilla (en tarkoita pahalla ihmisille jotka leikkii vielä) haluun vaan sanoo että ne ei enään hirveesti oo mun mieleen.

Vierailija
34/40 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite täytän helmikuussa kolmetoista mutta ehotan lahjaksi sisustus tavaroita,suklaata,älykellon ja mistä nuori voisi tykätä siinä iässä missä onkaan.

Vierailija
35/40 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis mun sisko toivo petseijä. Mut en sit tiiä et onko sama muilla.

Vierailija
36/40 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä lahja voisi olla myös lahjakortti Apple storeen tai Google Playhin, mun pelaamisesta pitävä tyttö olisi iloinen sellaisesta lahjasta. Pienikin lahjakortti on kiva, sillä voi tehdä pelin sisäisiä ostoja.

Vierailija
37/40 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se varmaan tarkoitti että se toivoisi 100€ lahjan. se ei kerjää tässä kyllä keneltäkään yhtään mitään.

Vierailija
38/40 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

*12v*

Itestä ois ainakin kiva saada lahjakortteja esim. Body shoppiin tai vaikkapa jonnekin vaatekauppaan. Sit uudet lakanat tai harrastukseen joku tarvike ois kiva(esim. Juomapullo tai jotain vaatteita) sit taas kaikki Sisustus jutut ois kiva mm. Peili, kasveja, tauluja jne. Ois kyl kiva saada :D

Vierailija
39/40 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 12v ja vastaan vähän myöhään mutta itestä ois kiva saada esim lahjakortteja jonnekki hm, lindex, body Shop yms ja sit jotai vaatteita jos osaa ostaa oikeen tyylisii ja no ite en enää hirveesti leiki ja no jotai suklaata, rahaa, herkkuja ja jos harrastaa jotai nii siihen liittyvää eli esim vaikka jalkapallo, peli välineitä yms

Vierailija
40/40 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klitoriskiihotin ja dildo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi