Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te idiootit jotka pistätte lemmikkinne eteenpäin kun olette saaneet lapsia..

Vierailija
21.03.2014 |

Ei tarvitse aloittaa paskamyrskyä. Mutta nää tietyt ihmiset jotka tätä tekee... voivoi,

otatte puolisonne/minkälie kanssa esim. koiran, sitten kun koirallekkin kertynyt jo ikää niin huomaatte perustavanne perheen ja luovutte koirasta. hyi helvetti teitä. Arvostan niitä jotka eivät rakkaasta lemmikistä ole luopuneet vaikka mahassa kasvaakin lapsi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta, jos voimavaroja ei enää kerta kaikkiaan riitä koiran hyvään hoitoon, niin parempi etsiä koiralle uusi koti kuin pitää se siinä väkisin, ilman että sen kanssa kukaan jaksaa touhuta mitään ja lenkkeillä kunnolla.

Kasvatan itse koiria, ja vaikka toki yritän etsiä pennuille aina kodit, jotka vaikuttavat vakaalta niin ettei niistä koiria laiteta pois ensi vastoinkäymisen tullen, niin minusta kyllä sitä kodinvaihtoa ihmiset myös ylidramatisoivat. Olen itse välittänyt uusia koteja omiille kasvateilleni, joita syystä tai toisesta ei omistajat ole enää voineet pitää, ja kaikki kodinvaihdot ovat olleet varsin ongelmattomia ja koirat pienen alkuikävän jälkeen hyvin sopeutuneet uuteen kotiin. Ihan turha luulla, että sitä joku yksi koti olisi niin ihmeellinen, että se koira ei enää koskaan sopeudu muualle tai suree loppuikänsä ensimmäisen kotinsa perään... Hyvin vanha koira ei välttämättä enää helposti sopeudu, osa niistäkin tosin sopeutuu.

Vierailija
2/4 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni on todella viisasta tehdä joku ratkaisu, jos ei jaksa eikä ehdi hoitaa. On sellaisiakin, jotka jättävät koiran ulos häkkiin pysyvästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 12:31"]Toisaalta, jos voimavaroja ei enää kerta kaikkiaan riitä koiran hyvään hoitoon, niin parempi etsiä koiralle uusi koti kuin pitää se siinä väkisin, ilman että sen kanssa kukaan jaksaa touhuta mitään ja lenkkeillä kunnolla.

Kasvatan itse koiria, ja vaikka toki yritän etsiä pennuille aina kodit, jotka vaikuttavat vakaalta niin ettei niistä koiria laiteta pois ensi vastoinkäymisen tullen, niin minusta kyllä sitä kodinvaihtoa ihmiset myös ylidramatisoivat. Olen itse välittänyt uusia koteja omiille kasvateilleni, joita syystä tai toisesta ei omistajat ole enää voineet pitää, ja kaikki kodinvaihdot ovat olleet varsin ongelmattomia ja koirat pienen alkuikävän jälkeen hyvin sopeutuneet uuteen kotiin. Ihan turha luulla, että sitä joku yksi koti olisi niin ihmeellinen, että se koira ei enää koskaan sopeudu muualle tai suree loppuikänsä ensimmäisen kotinsa perään... Hyvin vanha koira ei välttämättä enää helposti sopeudu, osa niistäkin tosin sopeutuu.

[/quote]

Niin? Mähän sanon tossa, että _kun koiralle on kertynyt jo ikää_ tottakai nuorempi koira pystyy sopeutumaan paremmin kuin vanha. Mutta juuri siksi mä käytinkin vanhempaa koiraa esimerkkinä. Niitä ihmisiä siis en todellakaan ymmärä...täytyy lemmikistään luopua vain sen takia koska "ollaan murun kaa perustamassa perhe hihih" .. Mutta tottakai koira uuteen kotiin jos se ei ole tasavertainen kakaroiden kanssa.

Vierailija
4/4 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vein piikille 5v labbiksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä