Miksi nuoria naisia ei kiinnosta miehessä mikään muu kuin ulkonäkö
ja seksi? Henkisillä arvoilla ei tunnu olevan mitään väliä.
Kommentit (10)
Minä ainakin ihastuin mieheeni netissä, hänellä ei ollut ihan vaan periaatteesta kuvia esillä. Kun sitten livenä tavattiin, ei mieleni hänestä muuttunut kuin parempaan suuntaan vaikka hän on ehkä muiden mielestä hieman erikoisen näköinen, minusta maailman komein ja ihanin. Olen siis 22, enkä ole itse ruma jos sitä luulette :D Oikeasti sisin vain merkitsee eniten, näin kliseisesti sanottuna.
Sä olet todennäköisesti itsekin ollut nuori nainen (paitsi jos olet mies). Olet siis itse asiantuntija.
Pähkähullu väite, ap. Itseäni kiinnostaa miehessä vain kaksi asiaa: älykkyys ja huumorintaju. Jos niitä löytyy, jess. Jos ei, forget it.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 12:25"]
ja seksi? Henkisillä arvoilla ei tunnu olevan mitään väliä.
[/quote]
Aikamoinen yleistys. Tapasin nykyisen poikaystäväni kun olin 18-vuotias,ja ei todellakaan hurmannut minua ulkonäöllään. Pikkuhiljaa muutuimme ystävistä rakastavaisiksi ja aloin pitää häntä hyvännäköisenä vasta kun jo tykkäsin hänestä. Ehkä joitain naisia - iästä riippumatta - kiinnostaa miehissä vain ulkonäkö,meitä on moneen junaan.
Aika vähän se ulkonäkö kiinnostaa tai miten sen nyt ottaa. Jos mies ei ole sellainen kuin leffat opettavat, ei aina ymmärretä mistä siinä miehessä voisi kiinnostua. Kaverien opetukset merkitsevät myös. Useita vuosia sitten jokunen tyttö pyysi vilauttelemaan tai masturboimaan mesessä mutta niitä tapauksia olikin vain muutama tuhannesta. Sen lisäksi niitä tyttöjä yhdisti aina jonkinlainen ongelmaisuus, mikä oli aika ajoin jopa puistattavaa. Fiksuimpien ja mukavimpienkin miesten seksuaalisuus on siis tuossa mielessä samanlaista kuin markkina-arvoltaan kovaonnisimpien naisten ja siksipä miesten pitää aina näytellä lievää naismaisuutta, jotteivat oksettaisi naisia. Oma miehuutensa (kuvaannollinen miehuus) pitää ensin vuorata erilaisilla meriiteillä ja tutustumisilla, jotka ikään kuin pehmentävät laskeutumisen miehen seksuaalisuuteen.
-Mies 28v-
Nuorena saa olla vähän pinnallinen ja nauttia elämästä. Henkisiä arvoja löytää miehistä sitten aikanaan. Nykyään tuntuu siltä etteivät edes kymmenvuotiaat saa ihastua hyvännäköisiin poikiin vaan heidän on ajateltava enemmän sellaisia poikia jotka ovat hyviä aviomiehiä ja lasten isiä.
Ja nuoria miehiä kiinnostaa tasan kaksi syvällistä, henkistä asiaa: tissi ja toinen tissi.
Nuoret naiset ovat henkisesti kypsymättömiä, lähestulkoon teinejä. He ovat kiinnostuneita ulkonäöstä, koska komea ulkonäkö saa heidän nesteensä virtaamaan. Henkinen kypsyys saavutetaan paljon fyysistä kypsyyttä myöhemmin. Ihmisen luonne muuttuu ulkonäköä tärkeämmäksi vasta 5-10 vuotta myöhemmin. Miksi muuten täällä olisi miljoona aloitusta aiheesta "olen ollut yhdessä mieheni kanssa 15-vuotiaasta lähtien ja hän kohtelee minua kuin kynnysmattoa"?
Kun etsin poikaystävää, niin minulle oli tärkeää, että mies olisi myös ateisti, ei joisi alkoholia usein ja arvostaisi pitkiä suhteita. Ja kun oli lisäksi söpö ainakin minun mielestäni, niin mikäs siinä :) Nykyään on siis avomieheni.
Katsos kun ne haluavat velloa siinä kuvitelmassa, että kaikki miehet ovat aina olleet samanlaisia. Nyt kuvitellaan, että ollaan kostoretkellä ja vieläpä kahta kovempina tyttöinä, kuin yksikään mies.