Pää hajoaa!
Nyt tuntuu, että pää leviää. Akuutisti. Jos lähden ensiapuun, ei siellä tehdä mitään. Suicidaalinen en kuitenkaan nyt ole. Vain tunne, että en kestä enää ja pitäisi vain huutaa.
Kommentit (7)
No aloita sillä huutamisella. Saattaa helpottaa.
Kirjoita ylös vaikka ranskalaisin viivoin asiat, ajatukset ja kokemukset, jotka aiheuttavat tuon tunteen.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Olen aivan loppu miehen henkiseen väkivaltaan minua ja lasta kohtaan. Häpeän, että en hallitse hermojani ja myötäile häntä. Säästyisin niin paljolta. Ja lapsi säästyisi! Vihaan itseäni. Hajoan.
Kaalilaatikko kirjoitti:
Olen aivan loppu miehen henkiseen väkivaltaan minua ja lasta kohtaan. Häpeän, että en hallitse hermojani ja myötäile häntä. Säästyisin niin paljolta. Ja lapsi säästyisi! Vihaan itseäni. Hajoan.
Rauhoitu. Ei ole mitään hätää. Jaksat tuon ajan ylitse. Älä vihaa miestäsi äläkä itseäsi.
Rikas mies ja iso talo sekä hieno auto eikä sinun tarvitse tehdä töitä? vai miksi et voisi erota
Vierailija kirjoitti:
Rikas mies ja iso talo sekä hieno auto eikä sinun tarvitse tehdä töitä? vai miksi et voisi erota
Melkein oikein. Keskiluokkaa ollaan, en käy töissä vaan kotona lapsen kanssa. Pelottaa erota. Mies vie kaiken... Ja hukuttaa velkoihin.
Niin siis kaalilaatikon takiako? Vai mikä oli ongelma?