Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko teidän miehillä kotona "omaa" tavaraa paljon?

Vierailija
21.03.2014 |

Välillä ihmetyttää mieheni, vaikken itsekään ole materialisti, niin mies ei kaipaisi kotiin MITÄÄN. Jo yhteen muuttaessa nauratti, kun miehen kaverit hakivat omansa pois - olivat lainanneet miehelle sohvaa, keittiönpöytää ym. Kun mies ei välittänyt niitä itse hankkia, ja tuttuja ahdisti askeettinen ympäristö :D

Nytkään mies ei varmaan vaatekaappia ja jääkaappia lukuunottamatta tiedä, mitä missäkin kaapissa on. Ei ole säästänyt mitään lapsuusmuistoja, yksi itse tehty hylly hänellä on kotonamme.

Mikäs siinä, olen saanut vapaasti sisustaa - onko muilla millaisia miehiä asian suhteen? :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoja, vaatteita, keittiövälineitä, muutama taideteos ja vähän elektroniikkaa. Ei tosiaankaan materian perään, mutta en toisaalta ole minäkään. helppo pitää kämppä kivana.

Vierailija
2/6 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mies meillä suuremmin kaappeja auo. Jos jotain tarvitsee, huutelee aina minulta, missä mikäkin on. Toki nyt tietää, missä kaapissa siivousvälineet ovat, muttei mitään tietoa jos kysyisin, että onko meillä sitä tai tätä. Ei vain ole kiinnostunut. Kun oikein ajattelen, miehellä ei ole nykyisessä asunnossamme mitään "omaa", vain yhteisiä tai minun hankkimiani asioita. :)

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies muutti minun asuntooni, ja siivosin sen tavaroille yhden vaatekaapin ja yhden lipastonlaatikon. Muutti toiselta paikkakunnalta ja myi muuttaessa lähes kaikki kamansa. Muuteltiin sitten yhdessä vähän sisustusta, että asunto tuntui enemmän miehenkin kodilta. Kirjahyllyyn laittoi pari kirjaansa.

Vierailija
4/6 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 14:47"]

Eipä mies meillä suuremmin kaappeja auo. Jos jotain tarvitsee, huutelee aina minulta, missä mikäkin on. Toki nyt tietää, missä kaapissa siivousvälineet ovat, muttei mitään tietoa jos kysyisin, että onko meillä sitä tai tätä. Ei vain ole kiinnostunut.

Ap

[/quote]

Ei kai niistä siivousvälineistä kukaan ole "kiinnostunut", mutta pakkohan se on tietää mitä on missäkin! Vai menetkö sä sille aina ojentamaan jos se tarvitsee jotain kaapista?

Vierailija
5/6 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies rakastaisi pitää matkamuistoja, koriste-esineitä, harrastukseensa liittyviä tarvikkeita ja kaikkea roinaa esillä. En voi sietää sellaista krääsämäärää esillä. Omassa kotonaan piti toki ja laskut oli jääkaapinovessa, mutta yhteisessä kodissa "saa pitää" vain muutamia esillä

Vierailija
6/6 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Omaa" sillä on lähinnä soittovehkeet, vahvistimet ym., niitä säilytetään harrastushuoneessa. Ei ole kitaratkaan tai muut soittimet missään esillä. Omia kirjoja toki hyllyissä, omia valokuvia albumeissa. Aika paljon meidän tavarat on yhteisiä, ei ole kummallakaan taipumusta haalia tavaraa tai säilytellä vanhoja muistoja.

Mutta miten ap:n mies ei tiedä mitä missäkin kaapissa on? Sehän kai kuitenkin käyttää siellä kotona kaikkia tavaroita ja huoneita ja kaappeja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi