Usein kysytty:Miten myydä pieneksi jääneet vauvanvaatteet
Tätä on kyllä kysytty useaan otteeseen mutta vasta nyt aloin pohtia asiaa omalla kohdallani:) Eli shoppailuhulluna kaapit pursuavat vauvanvaatteita ja jo nyt on esim. jäänyt pieneksi tänä kesänä ostettuja vauvanvaatteita.Miten niitä kannattaisi myydä?Jos laittaa huuto.nettiin niin tuntuu että ne hukkuvat sinne vaatepaljouteen.Nykyään myös muilla palstoilla tuntuu olevan sama ongelma.Tiedän että nyt on ale- aika ja siten huono aika myydä mutta meillä tahtoo säilytystila loppua kun lapsille tulee ostettua syksyvaatteita:D UFF:lle en haluaisi viedä sillä osa vaatteista on aivan uudenveroisia...
Kommentit (7)
Meillä on siis 4 kk ikäinen poikavauva ja käyttää nyt 68 kokoa.
Itse välillä katselen noita huutonetin kohteita, mutta totta kirjoitit, että kohteita on paljon ja saattaa jäädä huomioitta. Vauvan osta&myy-palstalla olen ostanut ja myynyt lasteni vaatteita;) Sinne vielä kuvat mukaan, niin avot!
T:Tähtisilmä
mutta joitakin on tietenkin myös unisex.Koot ovat valitettavasti juuri 62-68cm joten teille liian pieniä:) Itseäni häiritsee esim. huuto.netissä se, että siellä myydään aivan tajuttoman huonokuntoisia vaatteita! Itse kun pidän sääntönä etten myy mitään mitä en voisi itsekin ostaa ja hyväkuntoinen on oikeasti hyväkuntoinen mutta valitettavasti näin ei aina ole.Vaikeutena onkin yrittää löytää ne jyvät akanoista.Kiitos vinkeistä, pakettiasiaa voisin harkita tai sitten perustaa kotisivut ja laittaa kuvat sinne...
tarjah@hotmail.com on siis e-postini. Poikamme siis alkoi juuri käyttää noita 68-koon vaatteita.
Ne ovat nimittäin niin pientä kokoa että vastaavat pikemminkin kokoa 62cm.Tiedän siitä että meilläkin käytössä nyt 68cm :)
kauppasin vauvanvaatteita lähikaupan ilmoitustaululla.
Jos asut pk-seudulla niin Kauniaisten Lafkan ottaa myyntiin hyväkuntoisia käytettyjä vaatteita.En nyt muista summaa minkä ottavat myydyistä vaatteista,soittelin sinne aikaisemmin keväällä.Minullakin on iso pino vaatteita ja aion viedä sinne syksyllä talvivaatteita ja sisävaatteita.En jaksa kuvata joka vaatetta erikseen,koska vaatteita on paljon.Helpommalla pääsee kun vaan vie vaatteet ja hakee rahat mitä nyt niistä sitten saa.Mulle pääasia on se,että pääsen vaatteista helposti eroon ;)
Olisi hyvä laittaa mukaan kuva jokaisesta vaatteesta ja hyvä kuvaus! Myymisen iloa :)