Kamalimmat ensi treffit ja olette silti yhdessä
Tuli mieleeni tuosta kauheimmat treffit osiosta. Että kertokaapa tarinoita, missä ensivaikutelma ei ollut paras, mutta päädyitte silti miehen/naisen kanssa seurustelemaan? Itselläni ensitreffeillä mieheni kittasi kaljaa kaksin käsin ja ilmoitti kännissä ettei pese hampaitaan (eikä muuten käynyt pesemässä). Olin hänen luonaan ja ajattelin koko yön, että aamulla häivyn. Olikin onneksi aamulla selvinpäin mukava ja huomaavainen, laitoin edellisillan jännityksen piikkiin. Ja nyt ollaankin seurusteltu vuoden ajan, ja mies pesee pyytämättä hampaansakin :)
Kommentit (5)
Minulla ei nyt ihan ensitreffit, mutta ekojen viikkojen aikana oli huono kokemus. Siis ei vielä seurusteltu, vaan tapailtiin. Mies tuli luokseni 2 h myöhässä, ruokailusta siis, ja jurrissa.
Silloin ajattelin kahteen kertaan, mitä tästä tulee... Mies itse sanoi, että hän poistuu heti, jos pyydän. En pyytänyt, ja silti jatkettiin.
Toisen kerran kun tavattiin mies sanoi ensimmäiseksi; hei sun heiluvilles. 14v yhdessä ja 3 lasta, hyvä etten silloin lähtenyt heti.
Tavattiin ensi kertaa nuorina miehen kotona. Mies yritti laittaa minulle illallista vaikka ei ollut ilmeisesti koskaan kokannut yhtään mitään. Poltti kaikki ruuat pohjaan ja ne olivat hyvin epämääräisen näköisiä. Syömiskelvottomia. Oli tosin ostanut varalle valmisruokaa kun oli jo aavistellut ettei varmaan mene ihan putkeen.
Oli myös aika yli-ihastunut ja ei osannut suudella.
12 vuotta ollaan oltu naimisissa. On se mies sittemmin oppinut suutelemaan ja laittamaan ruokaakin.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 10:04"]
Tavattiin ensi kertaa nuorina miehen kotona. Mies yritti laittaa minulle illallista vaikka ei ollut ilmeisesti koskaan kokannut yhtään mitään. Poltti kaikki ruuat pohjaan ja ne olivat hyvin epämääräisen näköisiä. Syömiskelvottomia. Oli tosin ostanut varalle valmisruokaa kun oli jo aavistellut ettei varmaan mene ihan putkeen.
Oli myös aika yli-ihastunut ja ei osannut suudella.
12 vuotta ollaan oltu naimisissa. On se mies sittemmin oppinut suutelemaan ja laittamaan ruokaakin.
[/quote]
Ai niin joo, mies oli myös siivonnut asuntonsa ennen kuin tulin... mutta tämä oli tehty tunkemalla ja lakaisemalla kaikki sekalaiset kamat makkarin sängyn alle.
Lisään vielä että otsikointi vähän huono, ei ehkä kyseessä kamalimmat ensitreffit, mutta treffit mitkä nyt ei alkuun menny ihan putkeen. :)
ap