The Crown, uusin kausi: tuore muistutus Charlesin ja Camillan vastenmielisestä toiminnasta.
Muistan sen ajan lehtiotsikot, samoin tamponi-puhelut, Dianan haastattelut ym. ym.
Toki C j C olivat itsekin tiettyyn pisteeseen koneiston hampaissa, mutta silti.
Voi vain toivoa, että uudempi sukupolvi on inhimillisempää sakkia.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Charles kertoi haluavansa olla Camillan tamponi. Jotenkin outo tapa ilmaista kiintymystä ja paljastaa ehkä enemmän Charlesin mielenmaisemasta kuin on tarpeen.
En ole noita kyseisiä salakuuntelunauhoja kuunnellut, eikä ole aikomustakaan. Mutta kuvittelisin, että keskustelu ei mennyt tyyliin: ”Kerro, millaisessa roolissa haluaisit olla elämässäni?” ”Haluaisin olla tamponisi.”
Eli en usko että heidän koko rakkautensa ja kiintymyksensä kiteytyy tuohon lauseeseen.
Itselläni alkaisi kyllä hälytyskellot soida jos mies alkaisi esittää tuollaisia toiveita.
Kyllä kieltämättä on syytäkin hälytyskellojen soida. Mies selvästikin flirttailee, saattaa jopa ehdottaa penetraatiota.
Vois sen vähän vähemmän ällöttävästikin ilmaista...haluaa täyttyä verellä, ihanaa!😂
Ei kai siinä ole kysymys niinkään verestä vaan siitä paikasta. ”Minä olen siellä ja muistutan miestä”, lauloi jo Sleepy Sleepers aikanaan.
Sarja katsottu. Ei tosin totuutena.
Se varmaan on totta, että charles ja ca.illa rakastavat toisiaan. Jo 70-luvulta lähtien.
Aika hieno asia.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole päässyt unohtumaan nuo törkeydet tässä välissäkään. Ei kiinnosta ovatko Charles ja Camilla onnellisia. En pysty koskaan hyväksymään heidän suhdettaan, koska törkeilivät sekä Camillan että Charlesin avioliiton aikana.
Mites ne Dianan lukuisat suhteet?
Andrew Parker-Bowles petti myös.
Briteissä avioeron saaminen kestää vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Siis kunka nykyaikana voi olla jotain kuningashuoneita ja prinsessaleikkejä kansan varoin. Muutamat ajelevat kullatuilla hevosvaunuilla kättä heiluttaen koska ovat sattuneet syntymään johonkin degeneroituneeseen sukuun. Jessus. Eikö jokainen joka näitä kaipaa voisi leikkiä prinsessaleikkejä ihan itsekseen vaikka peilin edessä.
Se on instituutio ei leikki. Monisatavuotinen instituutio. Ei sen idea ole olla egopöhötys- persoonia vaan edustus.
Varmasti on Elizabettia harmittanut kun Charles toikkaroi palatsissa ja pihamaalla pukeutuneena tamponiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Charles kertoi haluavansa olla Camillan tamponi. Jotenkin outo tapa ilmaista kiintymystä ja paljastaa ehkä enemmän Charlesin mielenmaisemasta kuin on tarpeen.
En ole noita kyseisiä salakuuntelunauhoja kuunnellut, eikä ole aikomustakaan. Mutta kuvittelisin, että keskustelu ei mennyt tyyliin: ”Kerro, millaisessa roolissa haluaisit olla elämässäni?” ”Haluaisin olla tamponisi.”
Eli en usko että heidän koko rakkautensa ja kiintymyksensä kiteytyy tuohon lauseeseen.
Itselläni alkaisi kyllä hälytyskellot soida jos mies alkaisi esittää tuollaisia toiveita.
Kyllä kieltämättä on syytäkin hälytyskellojen soida. Mies selvästikin flirttailee, saattaa jopa ehdottaa penetraatiota.
Vois sen vähän vähemmän ällöttävästikin ilmaista...haluaa täyttyä verellä, ihanaa!😂
Ei kai siinä ole kysymys niinkään verestä vaan siitä paikasta. ”Minä olen siellä ja muistutan miestä”, lauloi jo Sleepy Sleepers aikanaan.
No ei varmaan miehen mielestä tietenkään, mutta mulle tulee naisena se tuosta ekana mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kunka nykyaikana voi olla jotain kuningashuoneita ja prinsessaleikkejä kansan varoin. Muutamat ajelevat kullatuilla hevosvaunuilla kättä heiluttaen koska ovat sattuneet syntymään johonkin degeneroituneeseen sukuun. Jessus. Eikö jokainen joka näitä kaipaa voisi leikkiä prinsessaleikkejä ihan itsekseen vaikka peilin edessä.
Se on instituutio ei leikki. Monisatavuotinen instituutio. Ei sen idea ole olla egopöhötys- persoonia vaan edustus.
Paitsi Dianalle.
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla on NE , no tiedätte mitä. :D! Parempi noin kuin ettei ryystämään pakoteta sentään
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti on Elizabettia harmittanut kun Charles toikkaroi palatsissa ja pihamaalla pukeutuneena tamponiksi.
Niin minäkin naamioituisin jos eukolla ois NE ja pitäs juoda NE.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei varmaan miehen mielestä tietenkään, mutta mulle tulee naisena se tuosta ekana mieleen.
Ehkä Charles laski sen varaan, että Camilla ymmärtää mitä hän tarkoittaa.
Ylipäätään aika harva mies varmaankaan penetraatiota ehdottaessaan muistaa korostaa, että haluaa pistää sinne vain peniksen, ei koko kroppaa.
Oispa kiva kuulla mitä kaikkea sitä on mamma suhissut puhelimeensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkan vielä, että ilmeisesti miehille nämä naisten hygieniavälineet ovat jotenkin seksikkäitä ajatuksena, mutta naisille EIVÄT TODELLAKAAN! Ja niitten käyttäminen ei muuten edes tunnu yhtään miltään, ne ei ole mitään dildoja...😁
Todellinen niljake siinä sarjassa on kuitenkin Margaret Thatcher.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkan vielä, että ilmeisesti miehille nämä naisten hygieniavälineet ovat jotenkin seksikkäitä ajatuksena, mutta naisille EIVÄT TODELLAKAAN! Ja niitten käyttäminen ei muuten edes tunnu yhtään miltään, ne ei ole mitään dildoja...😁
Normaali tajuaisi yksityisyyden rajat ja sen ettei miehiä kiinnosta sun eritteet ollenkaan .
Se tamponi-heitto oli siis osa puhelinkeskustelua, jossa lähinnä ikävöitiin toisiaan ja pohdittiin milloin nähdään. Ensin tais olla että olisinpa sun alushousut tms., että sais olla koko ajan sussa ja sit tää tanponi. Aika random heitto joo, mutta eiköhän aika monet rakastuneet heitä enemmän tai vähemmän roisia läppää tai jollain tapaa ainakin ilmaise halunsa olla lähellä ja harrastaa seksiä toisen kanssa. Ne jutut nyt ei vaan oo tarkoitettu koko maailman kuultavaks.
Netistä siis löytyy tuo keskustelu litteroituna ihan varmaan vaan googlaamalla, just pari päivää sitten jostain luin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tämä instituutio ole ajanut tiensä päätökseen. Kuninkailla ennen valtaa, nykyisin PR-henkilöitä. Alamaiset suurimmaksi osaksi lukutaidottomia, aateliset eliittiä. Nykymeno aivan toisilla leveleillä kuin silloin.
Aika surrealista menoa tämä kuninkaallisien elämä.
Mun mielestä on eri asia etsiä seuraa Tinderistä kuin vain selailla anonyyminä. Vähän vaikea sellaista on kieltää, tai edes todistaa. Eihän sellainen usein mihinkään toimiin tai suhteeseen johda.
Siis se tamponi juttu oli vitsi.
Charles just sanoi et voisinpa olla siellä sun lähellä plaaplaa plaa.. Sit Charles kysyi muistaakseni että mitä teet /mitä siellä on tms. Sit camilla heitti että olen yksin, tv päällä, tampax rasia tossa pöydällä, ja Charles vitsaili, et jaahas mun onnella olisin sit tamponi.
Mut hyvin saatu urbanilegenda liikkeelle..
Minä haluaisin olla Nessu nenäliina.