The Crown, uusin kausi: tuore muistutus Charlesin ja Camillan vastenmielisestä toiminnasta.
Muistan sen ajan lehtiotsikot, samoin tamponi-puhelut, Dianan haastattelut ym. ym.
Toki C j C olivat itsekin tiettyyn pisteeseen koneiston hampaissa, mutta silti.
Voi vain toivoa, että uudempi sukupolvi on inhimillisempää sakkia.
Kommentit (63)
Säälittää Diana, kun periaatteessa hänen hyväuskoisuuttaan ja naiiviuttaan käytettiin hyväksi, ei ihme, että oireili henkisesti, kun kuningasperhe oli niin kylmää sakkia.
Liian etuoikeutettuina kasvaneet, ainakin Charles.
Tuolloin ei tajuttu, miten vaurioittavaa on kasvattaa kuninkaallisia lapsia sosiaalisessa ja oikeastaan myös moraalisessa tyhjiössä.
Vanhemmat loistivat poissaolollaan ajan ja yhteiskuntaluokan vaalimien perinteiden mukaisesti.
Diana parka. Jäätävää tuo kohtelu.
Ja te pidätte tuota jonain dokkarina? Käsikirjoittaja on tunnettu tasavallan kannattaja joka ihan ilokseen dissaa kuninkaallisia. Onhan se tunnustanutkin, että esim. Charlesin ja kummisetänsä "keskustelu" oli ihan pelkkää fiktiota.
Kamalinta oli minun mielestäni kuitenkin se, kun Diana kertoi telkkarissa kaikelle kansalle, että Harryn syntymä oli suorastaan ihme, niin kuollut seksielämä heillä oli.
Miten yksinään vanhempi voi tehdä lapselleen tuon? Ei ihme jos Harry on vihainen koko porukalle.
En tiedä, onko uudempi sukupolvi inhimillisempi. William on ihan samanlainen pönöttäjä kuin isänsä. Ja Kate sen kun laihtuu.
Vierailija kirjoitti:
Kamalinta oli minun mielestäni kuitenkin se, kun Diana kertoi telkkarissa kaikelle kansalle, että Harryn syntymä oli suorastaan ihme, niin kuollut seksielämä heillä oli.
Miten yksinään vanhempi voi tehdä lapselleen tuon? Ei ihme jos Harry on vihainen koko porukalle.
Mitäs pahaa tuossa on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs pahaa tuossa on?
Susta olisi ihan jees, että koko maailma tietäisi vanhempiesi seksielämän kun sua laitettiin?
William puksi Rosea 1,5 vuotta avioliittonsa aikana, sai Katen turvautumaan mielialalääkkeisiin ja alkoholiin. Historia toistaa itseään.
Charles ja Camilla vaikuttavat aidosti onnellisilta yhdessä.
Itsellä pistänyt myös silmään Katen laihuus...näyttää yhtä laihalta kuin Diana aikoinaan :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs pahaa tuossa on?
Susta olisi ihan jees, että koko maailma tietäisi vanhempiesi seksielämän kun sua laitettiin?
No pahempi mun mielestä se oli, kun kerrottiin kuinka Charles oli pettynyt, kun tuli toinen poika eikä tyttö.
Vierailija kirjoitti:
William puksi Rosea 1,5 vuotta avioliittonsa aikana, sai Katen turvautumaan mielialalääkkeisiin ja alkoholiin. Historia toistaa itseään.
Onhan Williamilla aina ollut niitä poikain reissuja. Yhdestä sellaisesta se niiden väliaikainen erokin taisi tulla. No, Kate tiesi mitä otti.
Vierailija kirjoitti:
Säälittää Diana, kun periaatteessa hänen hyväuskoisuuttaan ja naiiviuttaan käytettiin hyväksi, ei ihme, että oireili henkisesti, kun kuningasperhe oli niin kylmää sakkia.
Diana oli oireillut henkisesti jo ennen avioliittoa. Avioliittoa, johon oli innolla menossa, koska omien sanojensa mukaan oli nuoresta asti haaveillut naivansa jonkun merkittävän. Perhe ja sukukaan ei varmaan varsinaisesti toppuutellut, kun kruunupää kosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs pahaa tuossa on?
No pahempi mun mielestä se oli, kun kerrottiin kuinka Charles oli pettynyt, kun tuli toinen poika eikä tyttö.
Ja tämänkin tiedon tarjoili meille Diana.
Charles oli uhri siinä missä Dianakin. Kasvatuksensa ja sopivaisuussääntöjen uhri.
Eipä ole päässyt unohtumaan nuo törkeydet tässä välissäkään. Ei kiinnosta ovatko Charles ja Camilla onnellisia. En pysty koskaan hyväksymään heidän suhdettaan, koska törkeilivät sekä Camillan että Charlesin avioliiton aikana.
Epävakaasta persoonallisuudesta kärsivä ei ole helppo ihminen.
Meghan ja Harry tekivät sopimukset Netflixille niin mitäs odotitte? Propagandaa tulee. Kun tarkoitus pyhittää keinot käy noin. Ihan hyväsydäminen Harry joutuikin aika myllyyn josta maksaa kovaa hintaa.
UP