Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olinko ilkeä

Vierailija
19.11.2020 |

Olin koulussa ja mun pitkällä kaverilla oli jumppapallo. Kysyin häneltä, että saanko sen? Hän sanoi ei. Sitten sanoin ihan ajattelematta, että miten voit istua siinä kun olet niin pitkä? Hänen kaverinsa sanoivat etten voi sanoa noi. Sitten tajusin että olin sanonut ehkä loukkaavasti. Pyysin anteeksi ja sanoin etten tarkoittanut. Toistin anteeksi pyynnöt monta kertaa. Hän sanoi että se on ihan OK. Mulla jäi siitä tosi huono omatunto enkä pystyy keskittyy. Oon aika nuori enkä halua puhua asiasta, joten voitteko kertoa olinko todella kamala? Näin hänen kaverinsa koulun jälkeen ja sanoin moi mutta hän vaikutti todella siltä että olin käyttäytynyt todella kamalasti! Auttakaa!!!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ilkeä, olet vain yksinkertainen

Vierailija
2/5 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menepäs nyt kiltisti tekemään läksyt!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran olet pyytänyt anteeksi, niin sittenhän on hänen asiansa, antaako anteeksi vai ei. Mutta joltain sivullisilta kaverinkavereilta voit itse odottaa anteeksipyyntöä, jos noin käyttäytyvät; eri asia sitten, tulisiko heille mieleenkään tehdä niin. Eteenpäin!

Vierailija
4/5 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkkaan ottaen ihan varmasti tuntui ikävältä., jos kaverisi ei antanut sinulle jumppapalloa. Et kerro oliko se hänen vai jonkun muun omaisuutta, mutta oletan että pitkän kaverisi omaisuutta. Tottakai hän saa kieltäytyä antamasta sitä, mutta toisaalta tyly vastaus loukkaa aina. Se, että muut ryhtyivät sinua neuvomaan varsin viattoman kysymyksen takia ei todellakaan olisi kuuluniut heidän tehdä. He asettuivat pitkän kaverisi puolelle ja mikä pahensi vielä nolouden tunnettasi.

Olet kuitenkin ottanut itse viisaasti vastuun tilanteesta ja pyytänyt anteeksi.Yksi kerta riittäisi, joten nyt annat asian olla. Teit sen, mikä oli oikein.

Jos muut sinulle yrmyilevät se on heidän puolueellista ja tyhmää käytöstä. Siitä ei kannata ottaa murhetta niskaansa, vaan antaa ajan kulua. Huomenna kukaan ei enää edes muista koko tilannetta.

Et ole ollut ilkeä. Et yhtään. Jokaisessa tilanteessa ei voi käyttäytyä täydellisesti ja kaikki ovat olleet aika tyhmiä keskenään myös sinua kohtaan,. 

Vierailija
5/5 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No asiahan hoidettiin siinä heti paikan paikan päällä ihan mallikkaasti...sait palautetta ja pyysit anteeksi. Nou hätä...sammakoita pääsee suusta meiltä kaikilta😊. Ei ollut ilkeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän