Hirveä tuuli ulkona. Ärsyttää, kun pitää mennä lasten kanssa ulos tänään vielä monta kertaa
Satoikin vielä äsken. Muita samassa tilanteessa?
Kommentit (37)
Miks pitää mennä ulos tossa säässä?,😨
Oih, olen ollut monta kertaa vastaavassa tilanteessa. Hyvillä varusteilla selviät kyllä ja lopulta myrskystä voi nauttia enemmän kuin jatkuvasta sateisen harmaasta säästä. Kuuntele ja haista tuulta! Kiva tulla sitten sisälle! Hyvä jos ei tarvitse pelätä kaatuvia puita...
Vierailija kirjoitti:
Käymme ulkona joka päivä monta kertaa. Sisälläkö lapset pitäisi koko päivän pitää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käymme ulkona joka päivä monta kertaa. Sisälläkö lapset pitäisi koko päivän pitää?
Jos ulkona on myrsky, niin kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä omassa lapsuudessa kotona ulkoiltiin säävarauksella. Hyvällä säällä oltiin pihalla enemmän kuin huonolla. Tämmösellä säällä saatettiin olla ulkoilemassa.
Voit siinä välissä uhriutua täällä.
Kyllä me ainakin ulkoiltiin tuolla säässä äsken. Valtava sade oli ja tuulenpuuskia. Lapsilla oli ihan huisin hauskaa ja hyvä kun sain niitä edes sisälle. Tehtiin lammikoista puroja ja mutavellikakkuja ja uitettiin kaikkea mahdollista. Kaikilla hyvät ulkoiluvarusteet. On raskas päivä jos koko päivän sisällä ja lapset hyppivät seinille.
Pph
Jaa,meillä kyllä pidetään tämmösellä säällä leffa päivä..peittojen alla ja syödään hyvin..Miks ihmeessä pitää ottaa tressiä ulkoilusta kun on tämmönen sää?Ei näitä kuitenkaan joka päivä oo,minun lapset ei ees nauti ulkona olemisesta ku sataa ja tuulee..taitaa olla sun oma päähän pistos ulkoilla säällä kuin säällä 🙄
Vierailija kirjoitti:
Jaa,meillä kyllä pidetään tämmösellä säällä leffa päivä..peittojen alla ja syödään hyvin..Miks ihmeessä pitää ottaa tressiä ulkoilusta kun on tämmönen sää?Ei näitä kuitenkaan joka päivä oo,minun lapset ei ees nauti ulkona olemisesta ku sataa ja tuulee..taitaa olla sun oma päähän pistos ulkoilla säällä kuin säällä 🙄
Ei ole, vaan lasten.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan vähän riippuu lasten iästä, mutta en ole vielä tavannut alle kouluikäistä lasta kuka ei nauttisi ulkoilusta säällä kuin säällä. Hyvät varusteet tietysti tarvitsee, että pysyy kuivana ja lämpimänä. Täällä ainakin mennään innosta puhkuen ulos vaikka sataisi kuin Esterin peestä.
Pph
Miksi on pakko mennä? Meillä koirakaan ei halua tuonne ulos, kuin nopealle pissakäynnille pari kolme kertaa. Olisin valmis sen kanssa lähtemään, mutta aina siinä vaiheessa, kun astutaan ovesta ulos, se pysähtyy ja katsoo minua kuin kysyäkseen, että "oletko ihan tosissasi?"
Pääsen kohta töistä ja postissa pitäis käydä mutta taidan jättää huomiselle. Suoraan kotiin vaan ja siellä loppuilta.
Täällä meillä tuulee mereltä, oikein kunnon myrsky. Kävin tekemässä 13 000 askeleen kävelylenkin, oikein energisoiva sää!
Sinä et ole tavannut koska teet töitä lasten kanssa joten sinä luulet että kaikki lapset rakastaa olla ulkona säällä ku säällä..oikeesti toi ei mee niin..lapset on myös erillaisia ja just nämä jotka ulkoilee säällä kuin säällä niin on kasvatettu siihen aikoinaan..olen kiitollinen omalle päiväkodilla missä lapsia ei väkisin viedä ulos jos sataa ja tuulee kovasti..ja näin sairastuteta niitä flunssaan..
Kuka pakottaa? Meidän pihalla äsken lenteli katkenneita puunoksia, ei tulisi mieleenkään viedä lasta tuonne. Itse pötkötän sohvalla ja lapset piirtelee ja askartelee. Kohta ajattelin leipoa pullaa ja tehdä kaakaota. Ihana päivä, ei ärsytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan vähän riippuu lasten iästä, mutta en ole vielä tavannut alle kouluikäistä lasta kuka ei nauttisi ulkoilusta säällä kuin säällä. Hyvät varusteet tietysti tarvitsee, että pysyy kuivana ja lämpimänä. Täällä ainakin mennään innosta puhkuen ulos vaikka sataisi kuin Esterin peestä.
Pph
No et ole tavannut mun lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Sinä et ole tavannut koska teet töitä lasten kanssa joten sinä luulet että kaikki lapset rakastaa olla ulkona säällä ku säällä..oikeesti toi ei mee niin..lapset on myös erillaisia ja just nämä jotka ulkoilee säällä kuin säällä niin on kasvatettu siihen aikoinaan..olen kiitollinen omalle päiväkodilla missä lapsia ei väkisin viedä ulos jos sataa ja tuulee kovasti..ja näin sairastuteta niitä flunssaan..
Meinaatko, että se flunssa hyppää sieltä vesilammikosta sun lapsen nenään? Kyllä päiväkodeissakin ulkoillaan joka säällä. Yleensä vanhemmat ovat hyvin iloisia tästä. Lapset saaneet raitista ilmaa. Sulla taitaa olla omassa asenteessa vikaa. Ei mikään ihme, että tulee juuri näitä laiskoja lapsia, jotka vaan makoilee ja pelailee ja läskistyy.
Vierailija kirjoitti:
Täällä meillä tuulee mereltä, oikein kunnon myrsky. Kävin tekemässä 13 000 askeleen kävelylenkin, oikein energisoiva sää!
Just näin. Mun mielestä on aivan mahtava olla tuolla ulkona ja saada raitista ilmaa oikein olan takaa. On tosi nuutunut olo jos koko päivän nysvää sisällä. Ja se, että jos vielä lapset opetetaan tähän sisällä oloon vähän kun vettä sataa niin on jotenkin outoa. Ei ne lapset sitä vettä pelkää. Vanhemmat sen kielteisen ulkoiluun suhtautumisen lapsille opettavat.
Vierailija kirjoitti:
Mitä haittaa siitä on jos lapset ulkoilevat hyvissä varusteissa jos sataa ja tuulee? Eiköhän ne hyödyt ole paljon suuremmat.
Meillä lapset ulkoilee ihan keskenään.