Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaiset miehet kiinnostuvat itseään vanhemmista naisista?

Vierailija
19.11.2020 |

Tarkoitan kiinnostukselle muuta kuin vain seksuaalista, eli miehiä, jotka ovat oikeasti ihastuneita itseään vanhempiin (10-20 v.) vanhempiin naisiin. Onko heitä? Millaisia he ovat? Muita kuin SDP:n Antti Lindtman tai Macron.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai he ihastuvat juuri siihen kyseiseen naiseen eivätkä ikään niinkään.

Vierailija
2/18 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret yleensä, koska nelikymppisenä vanhemmat naiset alkavat olla jo oikeasti vanhoja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on hyvin harvinaista. Miehen on vaikea katsoa vierestä ja sietää naisen rupsahtamista ja seksuaalisen viehätysvoiman ja halun katoamista jo muutenkin.

Sittenhän sulla on vielä' kaksi vaihtoehtoa jäljellä: joko otat miehen kumppaniksi tai olet ilman puolisoa.

Vierailija
4/18 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet nelikymppiset naisethan ovat tosi upeita, ihailen itse Pia Pasasta, Laura Malmivaaraa, Kirsi Alm-Siiraa ym. ym. Ehkä minäkin sitten isona olen yhtä kaunis :)

Vierailija
5/18 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

..tavallinen nörtti.

Aamu junassa on yks hyvä kroppainen mummo ikää lähestyvä nainen.

Vierailija
6/18 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet nelikymppiset naisethan ovat tosi upeita, ihailen itse Pia Pasasta, Laura Malmivaaraa, Kirsi Alm-Siiraa ym. ym. Ehkä minäkin sitten isona olen yhtä kaunis :)

Näin ajattelevat siis nuo miehet.

Vierailija
7/18 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin, että itseään vanhemmista naisista innostuvat keskimääräistä älykkäämmät miehet. He ovat kiinnostuneempia naisen henkisestä kapasiteetista enemmän kuin ulkoisesta.

Vierailija
8/18 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He kaikki työskentelevät kameran edessä juurikin siksi, koska ovat keskivertoa viehättävämpiä. En tämän otannan perusteella julistaisi, että "monet" naiset ovat nelikymppisinä tosi upeita. Jotkut toki ovat.

Vierailija
9/18 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tähän mennessä saatu selville, että ihan tavalliset miehet, ehkä keskivertoa älykkäämmät, jotka ihastuvat naiseen itseensä eikä tämän ikään. Mutta heitä on vähän.

ap

Vierailija
10/18 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

He kaikki työskentelevät kameran edessä juurikin siksi, koska ovat keskivertoa viehättävämpiä. En tämän otannan perusteella julistaisi, että "monet" naiset ovat nelikymppisinä tosi upeita. Jotkut toki ovat.

Suurin osa suomalaisista naisista on nelikymppisenä täysin elähtänyt, ylipainoinen ja näyttää vähintään 10 v ikäänsä vanhemmalta. Helppo ymmärtää että miestä ei kiinnosta.

Vierailija
11/18 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko kyse olla ihan siitä, että aidosti kaunis nainen on kaunis nainen minkä ikäisenä tahansa ja hänestä voi kiinnostua eri-ikäiset miehet? Jos nyt miettii vaikka Brigitte Macronia tai Kaija Stormbomia, niin kauniitahan he ovat. Ja jos nainen on lisäksi vielä fiksu ja mukava, vientiä riittää missä iässä vain. Osa naisista on ikävän näköisiä jo nuorina, osa rupsahtaa todella rajusti, osalla on veemäinen luonne aina. Heistä kiinnostuu harva.

Ehkä tämä ei ole tämän vaikeampaa? 

Vierailija
12/18 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko kyse olla ihan siitä, että aidosti kaunis nainen on kaunis nainen minkä ikäisenä tahansa ja hänestä voi kiinnostua eri-ikäiset miehet? Jos nyt miettii vaikka Brigitte Macronia tai Kaija Stormbomia, niin kauniitahan he ovat. Ja jos nainen on lisäksi vielä fiksu ja mukava, vientiä riittää missä iässä vain. Osa naisista on ikävän näköisiä jo nuorina, osa rupsahtaa todella rajusti, osalla on veemäinen luonne aina. Heistä kiinnostuu harva.

Ehkä tämä ei ole tämän vaikeampaa? 

Eivät ole kauniita kumpikaan.

M31

Vierailija
13/18 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harvat

Vierailija
14/18 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minulle eräs kaverimies , jolla on ollut muutamia itseään vanhempia naisystäviä, sanoi että vanhemmissa naisissa on se hyvä puoli ettei ”tarvii kestää niitä nuorempien naisten juttuja”. Hän käsittääkseni viittasi tällä joutavan päiväisiin keskustelunaiheisiin ja kaikenlaiseen draamailuun.

Vierailija
15/18 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on hyvin harvinaista. Miehen on vaikea katsoa vierestä ja sietää naisen rupsahtamista ja seksuaalisen viehätysvoiman ja halun katoamista jo muutenkin.

Naiset rupsahtaa 25 vuotiaina, joten kyllä miehet sitä joutuvat vierestä katsomaan

Vierailija
16/18 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin 32v mies hellustelee 46-vuotiaan naisen kanssa, mitä sen verran heidän kanssaan olen jutellut. Molemmilla vaikuttaa olevan elämänhallinnallisia ongelmia, röökiä palaa ketjussa ja tuoppia kaatuu. Molemmilla on myös lapsia usealle exälle.

Nainen on ns. "räväkkä", sen näkee jo kaukaa. Mutta ihan hyvännäköinen muuten, ja luonnostaan hyvä kroppa, ei ylipainoa. Mutta naamasta näkyy ajetut kilometrit, eikä tupakan ruskeaksi värjäämät hampaat juuri tilannetta paranna.

Ehkä hyvä kroppa on se mikä nuorta miestä viehättää, ja että sängyssä sujuu. Kukaan 46-vuotias mies kun ei jaksa samalla tavalla, kuin mitä 32-vuotias jaksaa.

Vierailija
17/18 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoisin, että varmaan ihan tavalliset miehet. Ikää ei välttämättä heti näe ihmisestä päältä. Tapasin miehen, jota kuvittelin hiukan alle 40-vuotiaaksi, eli hiukan itseäni nuoremmaksi. Hän kuvitteli minua n. 35-vuotiaaksi, Totuus oli, että hän oli 29 ja minä 44. Minä ahdistuin totuudesta, hän ei. Lähdin karkuun, eli en halunnut jatkaa tapailua.  Mietin kyllä vieläkin, teinkö oikein. Tunteita oli molemmin puolin, mutta pelkäsin itse liikaa. 

Vierailija
18/18 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen.. kirjoitti:

..tavallinen nörtti.

Aamu junassa on yks hyvä kroppainen mummo ikää lähestyvä nainen.

Varmaan joku nelivitonen