Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parisuhde ja epäseksikkäät yöasut

Vierailija
19.11.2020 |

Minulla on tapailusuhde ja olen havahtunut siihen, että minulla on yöpaitoja vain tyyliä muumimamma. Voisin hankkia vähän seksikkäämpiä yövaatteita, mutta törmään käytännölliseen ongelmaan:
en tarkene tälläisessa yöpaidassa
https://www.ellos.fi/ellos-collection/yopaita-averie/7011059-01
Osaatko ehdottaa mitään kompromissia minulle?
Kaunis yöpaita, mutta myös tarpeeksi lämmin.

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumimamma -yöpaidathan on ihan parhaita! Avovaimo käyttää vain sellaisia, eikä minua haittaa yhtään. 

T: M37

Vierailija
42/63 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aina ollut aika rumia yöasuja, pitkään oli sellainen sininen t-paita ja punaiset housut. Kerran vuosia sitten raahasin kämpille jonkun yhden yön vieraan ja hän tuli nukkumaan samaan sänkyyn kanssani. Aukaistessaan päiväpeiton, hän huusi riemastuneena "mikkä spiderman-vaatteet täällä on!?" :'D Mua nolotti..

Olisi kannattanut vitsailla tyypille siitä että sen kannattaa olla kunnolla, tai sidot sen seiteillä sänkyyn...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenkään käyttää mitään yöasua. Miehellä on boxerit ja minulla on alkkarit ja toppi tai t-paita. Seksiä harrastamme alasti.

Vierailija
44/63 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muumimamma -yöpaidathan on ihan parhaita! Avovaimo käyttää vain sellaisia, eikä minua haittaa yhtään. 

T: M37

Minua haittaisi mies jota tuo ei haittaa. Kukin tavallaan.

Vierailija
45/63 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavis miestä ei haittaa paitulit eikä muumimammat. Paljon enemmän kiinnostaa mitä sieltä alta löytyy ja kuinka usein se paituli lentää lattialle...

Vierailija
46/63 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos vaan suosiolla hankit jonkin seksikkään hepenen viettelytarkoituksiin, mutta nukut edelleen niissä mukavissa ja lämpimissä yövaatteissa? Jos järjestely ei miehelle kelpaa, voi nukkua ihan eri osoitteessa.

Vierailija
47/63 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alasti nukkuessa (yksin siis, kanssanukkuja tuo tietysti vivahteita, joista en mitään tiedä ikineitsyt kun olen) peiton tai peittojen valinta on tärkeää. Itse en pidä lämmitystä makuuhuoneessa, ja usein on viereisen huoneen ikkunakin auki, mutt palelen erityiseti nukkumaan mennessä (varsinkin kun vielä usien esimerkiksi pelaan puhelimella sängyssä, on huono tapa, muttei tunnu kauheasti vaikuttavan uneen kuitenkaan). Olen ratkaissut asian niin, että minulla on kolme peittoa, silkkitäkki, joka on lämmittävä tai viileä huoneenlämmöstä riippuen (kts. kesä) villatäkki, joka on lämmin olematta tukahduttvan kuuma, ja torkkupeitto, jota voi pitää joko lisälämmittimenä, tai tukemassa nukkuma-asentoa (jota tarkoitusta varten minulla on myös useampia tyynyjä). Peittoja voi sitten potkia pois tai vetää tarvittaissa kombinaatioissa yöllä päälle, jos tuntuu kuumalta tai kylmältä.

Vierailija
48/63 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavis miestä ei haittaa paitulit eikä muumimammat. Paljon enemmän kiinnostaa mitä sieltä alta löytyy ja kuinka usein se paituli lentää lattialle...

Ei varmaan usein.

Vierailija
49/63 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tulisi mieleenkään käyttää mitään yöasua. Miehellä on boxerit ja minulla on alkkarit ja toppi tai t-paita. Seksiä harrastamme alasti.

Yöasu = asu jota käytetään yöllä.

Sinä käytät yöasua, jos kerran yöllä päällä on alushousut ja toppi.

Vierailija
50/63 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita ihan kivoja fiksun näköisiä ja mukavan tuntuisia puuvillayökkäreitä kaupoissakin... tai mistäpä minä sen tiedän, kun omani ovat 90-luvulta...

Vierailija
51/63 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pitää olla pitkähihainen tai palellun. Saatan suihkun jälkeen vielä syödä iltapalaa yövaatteissa tai jos luen sängyssä kirjaa, kädet on peiton päällä ja palellun ilman pitkähihaista.

Vierailija
52/63 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän miehen hupparia talvella, kesällä olen alasti. Ihan huolimatta yöasusta herään vähintään kerran viikossa siihen, kun miehen kädet vaeltaa unissaan rinnoillani ja perseelläni ja sillä on kauhee stondis päällä :D. Jotenkin suloisella tavalla huvittavaa tuollainen yökiima.

Vierailija
53/63 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yövaatteiden pitäisi olla seksikkäät? Itse nukun sortseissa, ilman paitaa. Seksiä varten voi pukeutua satiinihepeniin, mutta ikävä niissä on nukkua.

Vierailija
54/63 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi yövaatteiden pitäisi olla seksikkäät? Itse nukun sortseissa, ilman paitaa. Seksiä varten voi pukeutua satiinihepeniin, mutta ikävä niissä on nukkua.

Onhan se ihan ymmärrettävää, että suhteen alkuaikoina haluaa antaa toiselle seksikkään mielikuvan itsestä. Nyt 16 vuoden jälkeen en enää itse jaksa panostaa tähän puoleen, vaan mukavuus ja lämmin olo on tärkeintä.

Vierailija
55/63 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi olla haarus avoinna. Jos näkyy kiva posliinikumpu, niin riittää.

Vierailija
56/63 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiset meistä tykkää panostaa ja näyttää kivalta. Minulla takana 20 vuoden parisuhde ja kyllä yhä edelleen käytän seksikkäitä alus- ja yövaatteita. Enkä koe mitään epämukavuutta.

Vierailija
57/63 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän miehen vanhaa T-paitaa, mutta olisi kiva löytää sellainen yöpaita joka on kaunis ja viettelevä, mutta mukava. Erillisistä seksihepenistä tulee itselle epämukava olo, eikä niissä voi nukkua. Mut jos arkisessa nukkumaanmenossa olisi pukeutunut kauniiseen yöpaitaan eikä kulahtaneeseen T-paitaan, voisi seksielämäkin puolivahingossa piristyä.

Vierailija
58/63 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun vain pikkarit jalassa. Ei mitään ongelmaa yöasussa. 

Vierailija
59/63 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toiset meistä tykkää panostaa ja näyttää kivalta. Minulla takana 20 vuoden parisuhde ja kyllä yhä edelleen käytän seksikkäitä alus- ja yövaatteita. Enkä koe mitään epämukavuutta.

Varmasti mieheni pitäisi siitä, että panostaisin asiaan. En vain jaksa, enkä tosiaan ole löytänyt mukavaa, löysää ja lämmintä yöpaita, joka samalla olisi seksikäs.

Vierailija
60/63 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta tapailukumppani vähänt välittää alus- ja yövaatteista. Kaikki pois mahdollisimman pian ja mieluummin nakuna heilutaan. Olen tyytyväinen tähän ratkaisuun.