Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parisuhde ja epäseksikkäät yöasut

Vierailija
19.11.2020 |

Minulla on tapailusuhde ja olen havahtunut siihen, että minulla on yöpaitoja vain tyyliä muumimamma. Voisin hankkia vähän seksikkäämpiä yövaatteita, mutta törmään käytännölliseen ongelmaan:
en tarkene tälläisessa yöpaidassa
https://www.ellos.fi/ellos-collection/yopaita-averie/7011059-01
Osaatko ehdottaa mitään kompromissia minulle?
Kaunis yöpaita, mutta myös tarpeeksi lämmin.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä joitain miehiä kiinnostaa alusvaatteet tai seksikkäät yöasut, mutta itse en ole sellaiseen ukkoon törmännyt 20 vuoteen. Enemmän on ollut noloja tilanteita, kun "seksikkäistä" ostoksista vittuillaan. Opin jossain vaiheessa tekemään alusvaateostokset vain itseäni miellyttäen. Kuulisin mielelläni, jos jollain on toisenlaisia kokemuksia. :D Itse nukun alasti tai miehen t-paidassa.

No täytyy sanoa, että itsellä on päinvastaisia kokemuksia. Miehet on arvostaneet seksikkäitä asuja, ostaneet lahjaksi ja pyytäneet sovittelemaan heidän katsoessaan jne. Olisi aika masentavaa, jos minun katsomiseni aiheuttaisi vittuilua.

Vierailija
22/63 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yöpaita ikinä ollut esteenä mukaville sänkyleikkeille, pidän huolta vartalostani ja yöpaita lähtee silloin pois päältä. Mies kyllä tietää miltä näytän ilman yöpaitaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumimamma ei käytä yöpaitaa.

Vierailija
24/63 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä joitain miehiä kiinnostaa alusvaatteet tai seksikkäät yöasut, mutta itse en ole sellaiseen ukkoon törmännyt 20 vuoteen. Enemmän on ollut noloja tilanteita, kun "seksikkäistä" ostoksista vittuillaan. Opin jossain vaiheessa tekemään alusvaateostokset vain itseäni miellyttäen. Kuulisin mielelläni, jos jollain on toisenlaisia kokemuksia. :D Itse nukun alasti tai miehen t-paidassa.

No täytyy sanoa, että itsellä on päinvastaisia kokemuksia. Miehet on arvostaneet seksikkäitä asuja, ostaneet lahjaksi ja pyytäneet sovittelemaan heidän katsoessaan jne. Olisi aika masentavaa, jos minun katsomiseni aiheuttaisi vittuilua.

Kettuilijat ovat joko jotain luonnevikaisia, jotka tykkäävät lytätä toista ("mitä säkin luulet itsestäsi" -tyyliin) tai sitten niitä miehiä, joiden itsetunto ei kestä naista, jolla on kaunis, huoliteltu ulkonäkö. Kaiken pitäisi olla mahdollisimman yksinkertaista ja tavallista. Se on jotain häpeää omasta taustasta ja riittämättömyyden tunnetta.

Vierailija
25/63 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa :) Onhan se masentavaa. 

Vierailija
26/63 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies jaksaa valittaa aina että mun yöpuvut on epäseksikkäitä. Pitäisi kuulemma käyttää jotain Victoria's secretiä ja H&M on kuulemma sek*intappopyjamia.

Olen sanonut miehelleni, että niin kauan kuin hän käyttää perus-sloggeja yöhousuinaan niin herra pitää turpansa kiinni. Siinä vaiheessa kun isäntä itse pukee päälleen jotkut latex vermeet niin minäkin vasta harkitsen muuta.

Vierailija
27/63 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kettuilijat ovat joko jotain luonnevikaisia, jotka tykkäävät lytätä toista ("mitä säkin luulet itsestäsi" -tyyliin) tai sitten niitä miehiä, joiden itsetunto ei kestä naista, jolla on kaunis, huoliteltu ulkonäkö. Kaiken pitäisi olla mahdollisimman yksinkertaista ja tavallista. Se on jotain häpeää omasta taustasta ja riittämättömyyden tunnetta.

Juuri näin olen minäkin huomannut. Riittämättömyyden tunne tuntuu olevan kansantauti.

Vierailija
28/63 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun pääasiassa yksin, kun sinkku olen. Silloin on pitkähihainen ja housut, yöpuku kuitenkin. Jos on yövieras, nukun alasti. Silloin nukkuu kuitenkin toisessa kiinni ja tarvittaessa on kaksikin peittoa, niin tarkenee kyllä. Tämä yövieras on eräs kaveri, joka joskus harvoin yöksi jää.

Vierailija
29/63 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on tarpeeksi sexy, on ihan sama mitä on päällä. 

Totta. Mutta rehellisesti sanottuna juuri kukaan ei ole.

Vierailija
30/63 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies jaksaa valittaa aina että mun yöpuvut on epäseksikkäitä. Pitäisi kuulemma käyttää jotain Victoria's secretiä ja H&M on kuulemma sek*intappopyjamia.

Olen sanonut miehelleni, että niin kauan kuin hän käyttää perus-sloggeja yöhousuinaan niin herra pitää turpansa kiinni. Siinä vaiheessa kun isäntä itse pukee päälleen jotkut latex vermeet niin minäkin vasta harkitsen muuta.

Hölmö esimerkki. Miksi pitää verrata noin karkeasti? Eihän juuri kukaan nainen koe, että miehen seksikkyyttä lisäisi tangoihin pukeutuminen.

Miehet ja naiset eivät ole samanlaisia, eivätkä samat asiat välttämättä lisää heidän viehättävyyttään.

Tietysti jos mies ei muuten näe mitään vaivaa naisen, parisuhteen ja naisen hyvinvoinnin eteen, niin ihan ymmärrettävää, ettei nainen viitsi panostaa.

Vierailija
31/63 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi yöpaidan pitäisi näyttää hyvältä?

Koska se tulee puettua vaikka saunan jälkeen ja siinä viettää aikaa hetken se päällä. Niin tykkään itse, että on nätti asu päällä. Vaikka siis tykkään myös päällä noista muumimamma-yöpaidoista myös. ap

Vierailija
32/63 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kerran ostanut mukamas seksikkään yöasun. Oli niin epämukava kuin vain voi kuvitella. Siinä oli toppi ja housut. Housut oli vähän väliä vaossa ja toppi rullalla ja ties miten kiemurassa. Että todella seksikästä oli varmasti. Käytin sitä kerran ja se oli siinä. Yksikään mies ei ole sen arvoinen, että tuollaista käyttäisin edes silloin tällöin.

Enkä monen muun tavoin ymmärrä, miksi juuri naisen yöasun pitäisi olla seksikäs. Ymmärrän, että jos silloin tällöin haluaa jotain hepeneitä käyttää, mutta sellainen taas sotii mun ajatusmaailmaa vastaan, että ostaisin jotain sellaisia ja käyttäisin niitä 2 kertaa vuodessa illan ajan ja sitten ne lentäisikin lattialle. Siis siksi sotii ajatusmaailmaa vastaan, että en halua ostaa mitään turhaa ja mielestäni tuo on turhaa. Olen luopunut myös kaikista vähääkään seksahtavista alusvaatteista, koska let's face it: ne ei ole niin mukavia kuin perusmalliset, pehmeäkankaiset alushousut tai normaalit rintsikat. Jotka nekin käytän reikäisiksi asti ennen kuin lentävät roskiin.

Loppuun vielä todettakoon, että käsittääkseni mieheni on ihan tyytyväinen ja onnellinen liitossamme näistä kamalista puutteistani huolimatta.

Vierailija
33/63 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöasu on turhake, kun nykyaikainen sänky on mukava ja asunnoissakin säädettävä lämpötila. 

Vierailija
34/63 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kokeilin joskus nukkua alasti, mutta se ei vaan toiminut. Mä heräsin usein siihen, että olin ihan märkä hiestä. Ilmeisesti mulla oli liian kylmä peiton ulkopuolella, mutta liian kuuma peiton alla.

Vierailija
35/63 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on ollut poikaystävä, joka valitti hyvännäköisistä pyjamista, valitti kyllä kaikesta muustakin pukeutumisesta, jos ei ollut kalliita seksikkäitä merkkivaatteita. Tämän jälkeen hankin seksikkäitä yöpaitoja niin seuraava poikaystävä taas ihmetteli näitä yöpaitoja. Miehiä ei voi koskaan miellyttää.

Vierailija
36/63 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun yleensä ylisuurissa t-paidoissa yksin nukkuessani. Miesystäväni kanssa on niin kuuma kun hänen kehonsa on kuin patteri että hikoaisin paita päällä :D

Vierailija
37/63 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aplodit Ap:lle! Hyvä nainen ei halua käyttää muumimammamaisia epäseksikkäitä PAITULEITA vaan olla miehensä silmän ilo!

Vierailija
38/63 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki silkkiä, trikoota tai puuvillaa. Kauniita yösija saa mm Amazonista.

Vierailija
39/63 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hölmö esimerkki. Miksi pitää verrata noin karkeasti? Eihän juuri kukaan nainen koe, että miehen seksikkyyttä lisäisi tangoihin pukeutuminen.

Miehet ja naiset eivät ole samanlaisia, eivätkä samat asiat välttämättä lisää heidän viehättävyyttään.

Tietysti jos mies ei muuten näe mitään vaivaa naisen, parisuhteen ja naisen hyvinvoinnin eteen, niin ihan ymmärrettävää, ettei nainen viitsi panostaa.

Kyllä miehillekin on kivoja alusvaatteita eikä vain pellepukuja. Ja voisivat miehet niihin vähän panostaakin.

Vierailija
40/63 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee kylmä? Meillä laitetaan lämmitys yöksi pois, ikkuna auki, ja silti pystyn ihan hyvin nukkumaan alasti. Hankkikaa parempi peitto.