Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen pitkäaikaistyötön ja mt-ongelmainen luuseri.

Vierailija
19.11.2020 |

.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ylänuolitit? Ap..

Vierailija
2/13 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin olen mielenterveys ongelmainen ja pitkäaikaistyötön. Mutta en koe olevani luuseri. Nautin elämästä kun ei tarvii minnekkään mennä. Olen kuntoutustuella ja siihen saa jatkoa helposti. Pian eläkkeelle ja sitten voi huokaista helpotuksesta. Minulla on harrastuksia ja saan päiväni kulumaan helposti. Rahaa ei niin paljoa ole mutta kaikki mitä tarvitaan on voitu hankkia ja mitä ei voi hankkia jää odottamaan vuoroaan sitten joskus hankittavaksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itsekin olen mielenterveys ongelmainen ja pitkäaikaistyötön. Mutta en koe olevani luuseri. Nautin elämästä kun ei tarvii minnekkään mennä. Olen kuntoutustuella ja siihen saa jatkoa helposti. Pian eläkkeelle ja sitten voi huokaista helpotuksesta. Minulla on harrastuksia ja saan päiväni kulumaan helposti. Rahaa ei niin paljoa ole mutta kaikki mitä tarvitaan on voitu hankkia ja mitä ei voi hankkia jää odottamaan vuoroaan sitten joskus hankittavaksi

Niih noh luuseri ja luuseri.

Vierailija
4/13 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on sairaiden paratiisi!

Vierailija
5/13 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi on sairaiden paratiisi!

Niih noh, paratiisi ja paratiisi.

Vierailija
6/13 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan luusereita kaikki kun oikein silmiin katsotaan. Me ollaan luusereita elämän. Ihan jokainen.

Vierailija
7/13 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ollaan luusereita kaikki kun oikein silmiin katsotaan. Me ollaan luusereita elämän. Ihan jokainen.

Hyvin sanottu lievemmäksi ketju.

Vierailija
8/13 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/13 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama homma:(

Vierailija
10/13 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno homma, ihan pas ka avaus

Vierailija
11/13 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

no entä sitten. täällä me ollaan kaikki, onnistujat ja onnistuneet samassa av-liemessä kun parempaakaan tekemistä ei ole. Hei kelatkaa, että täällä on tosiaan noi menestyjätkin, ei niilläkään mielikuvitus riitä pidemmälle. tää ajatus mua joteski niin aina lohduttaa

Vierailija
12/13 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdistäydy.

Vierailija
13/13 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itsekin olen mielenterveys ongelmainen ja pitkäaikaistyötön. Mutta en koe olevani luuseri. Nautin elämästä kun ei tarvii minnekkään mennä. Olen kuntoutustuella ja siihen saa jatkoa helposti. Pian eläkkeelle ja sitten voi huokaista helpotuksesta. Minulla on harrastuksia ja saan päiväni kulumaan helposti. Rahaa ei niin paljoa ole mutta kaikki mitä tarvitaan on voitu hankkia ja mitä ei voi hankkia jää odottamaan vuoroaan sitten joskus hankittavaksi[/qu

Onks noita vaikea hommata, jos on terveenpapeerit?