Maajussille morsian: Paula ehdotti seksiä kanalassa :D
Kommentit (11)
Hyi hemmetti tuo akka on kyllä hirveä!
Eiköhän tuo heitto ollut ihan huumoria, näin minä tuon jutusta ymmärsin :)
Eiköhän tuo heitto ollut ihan huumoria, näin minä tuon jutusta ymmärsin :)
Vitsihän tuo oli. Muuten on raskaita ihmiset joilla ei ole huumorintajua!
Mutta en pidä ton naisen asenteesta. Huomaa kuinka se sille veikollekkin "vittuilee". Onneks osaa Veikko vähän puolustaa itseään.
Tuntuu että tämän maajustiinan mies valitaan potenssin mukaan.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 11:15"]Hyi hemmetti tuo akka on kyllä hirveä!
[/quote]
Kyllä se vaan on kamalaa jos nainen on aktiivinen seksi-asioissa. Vain mies saa tehdä aloitteen, ja naisen on lahnana toteltava. Nih!
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 11:15"]Hyi hemmetti tuo akka on kyllä hirveä!
[/quote]
Kyllä se vaan on kamalaa jos nainen on aktiivinen seksi-asioissa. Vain mies saa tehdä aloitteen, ja naisen on lahnana toteltava. Nih!
Paula katsoo, kenen kantti ja huumori kestää. Yksi tosikko paineli jo asuntoautoonsa nukkumaan ja nakkeli niskojaan. Tuollaisen kanssako alkaa yhteinen elämä? Ja Rauno sietää mahansa taputtelut ja haukut ilmeenkään värähtämättä. Kolmas siunailee ja pyörittelee päätään.
Samoin työleirin päällikkö Vilja näyttäis testaavan (liian) kovalla kädellä. Äijät on punasilmäisen väsyneinä kahvipöydässä kuudelta aamulla, ja muija papattaa päivän työlistaa kuin konekivääri. Mä olisin jo häippässyt.
No jopa on taas tyhjästä otsikot tempaistu...
jutun mukaanhan Paula vain kysyy, onko sulhoehdokas koskaan harrastanut seksiä kanalassa. Ja tämä on siis tulkittu seksiehdotukseksi?!
päivän naurut :D Go Paula!